і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Урок розвитку мовлення. Побудова тексту за даним початком

Опис презентації окремими слайдами:
Урок розвитку мовлення Побудова тексту за даним початком Підготувала вчитель початкових класів Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Харківської області О...
Слайд № 1

Урок розвитку мовлення Побудова тексту за даним початком Підготувала вчитель початкових класів Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Харківської області Олива Галина Іванівна

Послухайте вірш Марійки Підгірянки «Пташки зимою». Зверніть увагу, про яких із пташок, що до нас завітали, йдеться в ньому і з яким проханням перна...
Слайд № 2

Послухайте вірш Марійки Підгірянки «Пташки зимою». Зверніть увагу, про яких із пташок, що до нас завітали, йдеться в ньому і з яким проханням пернаті звертаються до людей. Аудіювання

Перевірка сприймання Про яких пташок говориться у ві-рші? а) ластівку, зозулю, стрижа; б) горобчика, синичку, посмітю-шку, жовтурку; в) шпака, соло...
Слайд № 3

Перевірка сприймання Про яких пташок говориться у ві-рші? а) ластівку, зозулю, стрижа; б) горобчика, синичку, посмітю-шку, жовтурку; в) шпака, соловейка, лелеку.

Перевірка сприймання Про яких пташок говориться у ві-рші? а) ластівку, зозулю, стрижа; б) горобчика, синичку, посмітю-шку, жовтурку; в) шпака, соло...
Слайд № 4

Перевірка сприймання Про яких пташок говориться у ві-рші? а) ластівку, зозулю, стрижа; б) горобчика, синичку, посмітю-шку, жовтурку; в) шпака, соловейка, лелеку.

посмітюха Посмітюха або чубатий жайворо-нок — невеликий горобцеподібний птах родини жайворонкових. В Ук-раїні осілий, кочовий на всій тери-торії, к...
Слайд № 5

посмітюха Посмітюха або чубатий жайворо-нок — невеликий горобцеподібний птах родини жайворонкових. В Ук-раїні осілий, кочовий на всій тери-торії, крім гір.

Слайд № 6

Перевірка сприймання З яким проханням звертаються пташки до дітей? а) зігріти; б) кинути їм зерна, кашки; в) забрати їх додому.
Слайд № 7

Перевірка сприймання З яким проханням звертаються пташки до дітей? а) зігріти; б) кинути їм зерна, кашки; в) забрати їх додому.

Перевірка сприймання З яким проханням звертаються пташки до дітей? а) зігріти; б) кинути їм зерна, кашки; в) забрати їх додому.
Слайд № 8

Перевірка сприймання З яким проханням звертаються пташки до дітей? а) зігріти; б) кинути їм зерна, кашки; в) забрати їх додому.

Перевірка сприймання Що робили пташки влітку? а) працювали, сади з черви обчи-щали; б) відлітали в теплі краї; в) будували гнізда.
Слайд № 9

Перевірка сприймання Що робили пташки влітку? а) працювали, сади з черви обчи-щали; б) відлітали в теплі краї; в) будували гнізда.

Перевірка сприймання Що робили пташки влітку? а) працювали, сади з черви обчи-щали; б) відлітали в теплі краї; в) будували гнізда.
Слайд № 10

Перевірка сприймання Що робили пташки влітку? а) працювали, сади з черви обчи-щали; б) відлітали в теплі краї; в) будували гнізда.

Складання тексту Турбота зігріває в холодну пору
Слайд № 11

Складання тексту Турбота зігріває в холодну пору

Пригадайте, що виражає речення. Речення виражає закінчену думку.
Слайд № 12

Пригадайте, що виражає речення. Речення виражає закінчену думку.

Як правильно записати речення? Перше слово в реченні пишеться з великої букви.
Слайд № 13

Як правильно записати речення? Перше слово в реченні пишеться з великої букви.

Як правильно записати речення? В кінці речення ставиться . ! ?
Слайд № 14

Як правильно записати речення? В кінці речення ставиться . ! ?

Як правильно записати речення? Всі слова в реченні пишуться окремо.
Слайд № 15

Як правильно записати речення? Всі слова в реченні пишуться окремо.

Побудова тексту за даним початком Настала зима. Випало багато снігу. Важко птахам знайти їжу. Про що має йти мова в тексті, щоб розкри-ти тему твор...
Слайд № 16

Побудова тексту за даним початком Настала зима. Випало багато снігу. Важко птахам знайти їжу. Про що має йти мова в тексті, щоб розкри-ти тему твору? Якою може бути кінцівка? Продовжити текст вам допоможе малю-нок.

Слайд № 17

Тетянка та Андрійко вирі-шили допомогти пернатим.
Слайд № 18

Тетянка та Андрійко вирі-шили допомогти пернатим.

Вони зробили годівничку і повісили на дерево.
Слайд № 19

Вони зробили годівничку і повісили на дерево.

Насипали птахам різних зе-рнят.
Слайд № 20

Насипали птахам різних зе-рнят.

До годівнички прилетіли пташки.
Слайд № 21

До годівнички прилетіли пташки.

Діти дуже зраділи.
Слайд № 22

Діти дуже зраділи.

Тетянка та Андрійко вирі-шили допомогти пернатим. Вони зробили годівничку і повісили на дерево. Насипа-ли птахам різних зернят. До годівнички приле...
Слайд № 23

Тетянка та Андрійко вирі-шили допомогти пернатим. Вони зробили годівничку і повісили на дерево. Насипа-ли птахам різних зернят. До годівнички прилетіли пташ-ки. Діти дуже зраділи.

Настала зима. Випало багато снігу. Важко птахам знайти їжу. Тетянка та Андрійко вирішили допомогти пернатим. Вони зро-били годівничку і повісили на...
Слайд № 24

Настала зима. Випало багато снігу. Важко птахам знайти їжу. Тетянка та Андрійко вирішили допомогти пернатим. Вони зро-били годівничку і повісили на дерево. Насипали птахам різних зернят. До годівнички прилетіли пташки. Діти дуже зраділи. Турбота зігріває в холодну пору

Слайд № 25

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Завдання до уроку
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7939
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    9
  • Номер матеріала
    TX567743
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь