! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Урок розвитку мовлення. Побудова тексту за даним початком

Опис документу:
Завдання до уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок розвитку мовлення Побудова тексту за даним початком Підготувала вчитель початкових класів Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Харківської області О...
Слайд № 1

Урок розвитку мовлення Побудова тексту за даним початком Підготувала вчитель початкових класів Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Харківської області Олива Галина Іванівна

Послухайте вірш Марійки Підгірянки «Пташки зимою». Зверніть увагу, про яких із пташок, що до нас завітали, йдеться в ньому і з яким проханням перна...
Слайд № 2

Послухайте вірш Марійки Підгірянки «Пташки зимою». Зверніть увагу, про яких із пташок, що до нас завітали, йдеться в ньому і з яким проханням пернаті звертаються до людей. Аудіювання

Перевірка сприймання Про яких пташок говориться у ві-рші? а) ластівку, зозулю, стрижа; б) горобчика, синичку, посмітю-шку, жовтурку; в) шпака, соло...
Слайд № 3

Перевірка сприймання Про яких пташок говориться у ві-рші? а) ластівку, зозулю, стрижа; б) горобчика, синичку, посмітю-шку, жовтурку; в) шпака, соловейка, лелеку.

Перевірка сприймання Про яких пташок говориться у ві-рші? а) ластівку, зозулю, стрижа; б) горобчика, синичку, посмітю-шку, жовтурку; в) шпака, соло...
Слайд № 4

Перевірка сприймання Про яких пташок говориться у ві-рші? а) ластівку, зозулю, стрижа; б) горобчика, синичку, посмітю-шку, жовтурку; в) шпака, соловейка, лелеку.

посмітюха Посмітюха або чубатий жайворо-нок — невеликий горобцеподібний птах родини жайворонкових. В Ук-раїні осілий, кочовий на всій тери-торії, к...
Слайд № 5

посмітюха Посмітюха або чубатий жайворо-нок — невеликий горобцеподібний птах родини жайворонкових. В Ук-раїні осілий, кочовий на всій тери-торії, крім гір.

Слайд № 6

Перевірка сприймання З яким проханням звертаються пташки до дітей? а) зігріти; б) кинути їм зерна, кашки; в) забрати їх додому.
Слайд № 7

Перевірка сприймання З яким проханням звертаються пташки до дітей? а) зігріти; б) кинути їм зерна, кашки; в) забрати їх додому.

Перевірка сприймання З яким проханням звертаються пташки до дітей? а) зігріти; б) кинути їм зерна, кашки; в) забрати їх додому.
Слайд № 8

Перевірка сприймання З яким проханням звертаються пташки до дітей? а) зігріти; б) кинути їм зерна, кашки; в) забрати їх додому.

Перевірка сприймання Що робили пташки влітку? а) працювали, сади з черви обчи-щали; б) відлітали в теплі краї; в) будували гнізда.
Слайд № 9

Перевірка сприймання Що робили пташки влітку? а) працювали, сади з черви обчи-щали; б) відлітали в теплі краї; в) будували гнізда.

Перевірка сприймання Що робили пташки влітку? а) працювали, сади з черви обчи-щали; б) відлітали в теплі краї; в) будували гнізда.
Слайд № 10

Перевірка сприймання Що робили пташки влітку? а) працювали, сади з черви обчи-щали; б) відлітали в теплі краї; в) будували гнізда.

Складання тексту Турбота зігріває в холодну пору
Слайд № 11

Складання тексту Турбота зігріває в холодну пору

Пригадайте, що виражає речення. Речення виражає закінчену думку.
Слайд № 12

Пригадайте, що виражає речення. Речення виражає закінчену думку.

Як правильно записати речення? Перше слово в реченні пишеться з великої букви.
Слайд № 13

Як правильно записати речення? Перше слово в реченні пишеться з великої букви.

Як правильно записати речення? В кінці речення ставиться . ! ?
Слайд № 14

Як правильно записати речення? В кінці речення ставиться . ! ?

Як правильно записати речення? Всі слова в реченні пишуться окремо.
Слайд № 15

Як правильно записати речення? Всі слова в реченні пишуться окремо.

Побудова тексту за даним початком Настала зима. Випало багато снігу. Важко птахам знайти їжу. Про що має йти мова в тексті, щоб розкри-ти тему твор...
Слайд № 16

Побудова тексту за даним початком Настала зима. Випало багато снігу. Важко птахам знайти їжу. Про що має йти мова в тексті, щоб розкри-ти тему твору? Якою може бути кінцівка? Продовжити текст вам допоможе малю-нок.

Слайд № 17

Тетянка та Андрійко вирі-шили допомогти пернатим.
Слайд № 18

Тетянка та Андрійко вирі-шили допомогти пернатим.

Вони зробили годівничку і повісили на дерево.
Слайд № 19

Вони зробили годівничку і повісили на дерево.

Насипали птахам різних зе-рнят.
Слайд № 20

Насипали птахам різних зе-рнят.

До годівнички прилетіли пташки.
Слайд № 21

До годівнички прилетіли пташки.

Діти дуже зраділи.
Слайд № 22

Діти дуже зраділи.

Тетянка та Андрійко вирі-шили допомогти пернатим. Вони зробили годівничку і повісили на дерево. Насипа-ли птахам різних зернят. До годівнички приле...
Слайд № 23

Тетянка та Андрійко вирі-шили допомогти пернатим. Вони зробили годівничку і повісили на дерево. Насипа-ли птахам різних зернят. До годівнички прилетіли пташ-ки. Діти дуже зраділи.

Настала зима. Випало багато снігу. Важко птахам знайти їжу. Тетянка та Андрійко вирішили допомогти пернатим. Вони зро-били годівничку і повісили на...
Слайд № 24

Настала зима. Випало багато снігу. Важко птахам знайти їжу. Тетянка та Андрійко вирішили допомогти пернатим. Вони зро-били годівничку і повісили на дерево. Насипали птахам різних зернят. До годівнички прилетіли пташки. Діти дуже зраділи. Турбота зігріває в холодну пору

Слайд № 25

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн