Протягом життя людина опиняється в різних життєвих ситуаціях. На уроках математики створюються умови щодо відпрацювання взаємозв’язків між навичками , вміннями, ситуативною діяльністю та особистістю- стати компетентною людиною Саме створення умов для розвитку особистості учня, його творчого потенціалу та пізнавальної активності, формування математичної компетентності через різноманітні завдання є основною задачею компетентного вчителя. Сучасний урок – це перш за все урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального становлення особисті.
Пізнавальна діяльність учнів переважно має колективний характер, що створює передумови для взаємодії суб’єктів навчання, дає можливість для обміну інтелектуальними цінностями, порівняння і узгодження різних точок зору про об’єкти, які вивчаються на уроці.
Пропорції з нами все наше життя, їх знання потрібні в багатьох сферах діяльності людини.
Переконатися в цьому допоможе ділова гра “Банківська справа”, на основі розв'язування цікавих задач. Тема чудово демонструє міжпредметні зв'язки, формує навчально-пізнавальну компетентність; розвиває логічне мислення, увагу, вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, виховує культуру мислення, математичної мови та запису засобами кооперативного методу навчання.
Презентація https://vseosvita.ua/library/urok-rozviazuvannia-zadach-na-proportsii-matematyka-6-klas-613057.html