Урок "ПРАКТИКУМ. СЕМІНАР «ГЕОГРАФІЧНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №7

Дата

ПРАКТИКУМ. СЕМІНАР «ГЕОГРАФІЧНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ».

Мета: розширити й удосконалити знання учнів про джерела географічної інформації.

Обладнання: комп'ютери, мультимедійний проектор або інтерактивна дошка з підготовленими учнівськими презентаціями.

Ключові поняття: географічні інформаційні системи, GPS, інформація, географічний об'єкт.

Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель оголошує тему уроку, план його проведення, попереджає про необхідність дотримання часу, який відводиться на виступи.

II. СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ

Семінар «Географічні інформаційні системи»

1. Що собою являють географічні інформаційні системи? Коли вони з'явилися?

2. Які можливості для збереження і обробки інформації мають сучасні геоінформаційні системи?

3. Які переваги мають ГІС перед іншими джерелами географічних знань?

4. У чому полягають недоліки сучасних геоінформаційних систем?

5. Які головні напрямки розвитку та використання ГІС існуватимуть у майбутньому?

Доповідач має викласти матеріал за 3 хв, Ще 3 хв надається для доповнення виступу іншими учнями та їх зауважень.

III. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Учитель пропонує учням узагальнити виступи та доповнення, оцінити їх позитивні й негативні сторони.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель оцінює підготовлені презентації та виступи, виставляє оцінки, збирає матеріали тих учнів, які не змогли через брак часу взяти повноцінну участь у дискусії.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторіть §§ 1-4.

Використовуючи додаткові джерела інформації, підготуйте усні відповіді на запитання:

1) Що таке суверенна країна? Які форми державного правління існували в різні часи в різних регіонах світу?

2) Які держави світу в різні історичні епохи були військово-політичними та економічними лідерами?

3) Чи завжди найбільше за кількістю населення та найдавніше за часом заснування місто ставало столицею країни?

4) Наведіть приклади відомих домовленостей та угод між різними країнами світу та їхніми групами про співпрацю та військову взаємодопомогу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.