До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
1
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "ПРАКТИКУМ № 50. СЕМІНАР «РЕКРЕАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КРАЇН КАРИБСЬКОГО БАСЕЙНУ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №158

Дата:

ПРАКТИКУМ № 50. СЕМІНАР

«РЕКРЕАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КРАЇН КАРИБСЬКОГО БАСЕЙНУ».

Мета: схарактеризувати рекреаційний потенціал країн Карибського басейну, оцінити ступінь його використання; визначити значення рекреаційного господарства для країн Карибського басейну; розвивати мовлення учнів, уміння самостійно працювати з різними джерелами географічної інформації.

Обладнання: підручник, географічні атласи для 10 класу, настінна фізична карта Північної Америки.

Ключові поняття: природні умови, рекреаційні ресурси, рекреаційний потенціал, туризм, круїз, інфраструктура.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Бесіда

1. Які країни входять до складу субрегіону Центральна Америка?

2. Поясніть походження назви «Вест-Індія».

3. Що ми розуміємо під назвою «Карибський басейн»?

4. Назвіть типові риси промисловості країн Карибського басейну.

5. Які типові культури вирощуються в країнах Карибського басейну?

6. Що таке офшорна зона? Наведіть приклади.

7. Які вигоди мають держави від створення офшорних зон?

8. Чому офшорні зони — це переважно малі країни?

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступне слово вчителя

З огляду на вже відомий матеріал можна зробити певні висновки: майже всі острівні країни Карибського басейну бідні на мінеральні ресурси,

обмежені також їхні водні та лісові ресурси; земельні й агрокліматичні ресурси острівних держав Карибського моря сприяють розвитку тропічного й субтропічного землеробства, проте його розвиток гальмується невеликими площами островів; для невеликих острівних держав дуже небажаним є розміщення тут шкідливих для довкілля виробництв; робоча сила на островах відносно дешева. Таким чином, ураховуючи також розташування країн Карибського басейну в тропічному поясі, більшість держав субрегіону пріоритетним напрямком розвитку свого господарства зробили туризм. Для українців цей район світу ще не став місцем масового відпочинку. Проте перспективи його великі, а тому потрібно з'ясувати, чи варто тут відпочивати та які види відпочинку може гарантувати субрегіон.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Семінар «Рекреаційний потенціал країн Карибського басейну»

1. Переваги Вест-Індії як району приморського відпочинку перед конкурентами.

2. Сучасні напрямки приморського відпочинку на курортах Вест-Індії.

3. Позитивні і негативні наслідки Кубинської революції для розвитку туризму й санаторно-курортного господарства.

4. Перспективи розвитку круїзного туризму у водах Карибського моря.

5. Чи має перспективи пізнавальний туризм на островах Вест-Індії?

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель робить короткий узагальнюючий висновок обговорення, аналізує виступи учнів, оцінює їх.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Повторити §§ 72-74.

2. Підготуйте відомості про Перу, Чилі та Колумбію.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.