Урок ": Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення за змінювання графічних зображень. Створення зображень."

Опис документу:
навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити запускати програму Paint та зберігати зображенння; розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №19.

Тема:  Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення за змінювання графічних зображень. Створення зображень.

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити запускати програму Paint та зберігати зображенння;

  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Наведи приклади об'єктів, їхні властивості та значення цих властивостей.

2. Наведи приклади об'єктів, однакових за формою.

3. Наведи приклади об'єктів, однакових за кольором.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми познайомимось з програмами для редагування зображень та програмою з якою ми будемо безпосередньо працювати.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Робота з роздатковим матеріалом

 

Практичне завдання

Відкриття програми Paint та збереження зображення.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Назви порядок дій, які потрібно виконати для відкриття програми.

2. Данилко хоче зберегти малюнок, що створений у графічному редакторі, на Робочому столі. Нагадай йому алгоритм збереження малюнків.

3. Вказівник курсора встановили на жовтий колір і потім натисли праву кнопку миші. Яка дія відбулася?

ІХ. Домашнє завдання

м

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!