Урок-подорож з математики 1 клас НУШ

Опис документу:
План-конспект уроку з математики урок-подорож «Казка в гості завітала» Мета: формувати уміння складати і читати приклади на додавання та віднімання порівнювати числа; вправляти в табличному додаванні та відніманні чисел в межах 10. Поглиблювати вміннярозв’язувати задачі. Розвивати мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички, навички самостійної роботи. Виховувати у дітей доброту, чуйність, бажання допомогти іншим, старанність, охайність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: урок-подорож з математики «Казка в гості завітала»

Мета: формувати уміння складати і читати приклади на додавання та віднімання порівнювати числа; вправляти в табличному додаванні та відніманні чисел в межах 10. Поглиблювати вміннярозв’язувати задачі.

Розвивати мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички, навички самостійної роботи. Виховувати у дітей доброту, чуйність, бажання допомогти іншим, старанність, охайність.

Обладнання: казкова карта,ілюстрації казкових героїв, індивідуальні картки, технічні засоби навчання, Танграм, математичні віяла,лего, презентація, фізхвилинка, математичні знаки

Хід уроку

І. Організаційний момент

І дорослі, і малі, всі ми любим казочки.

І сьогодні часу не гаймо

У цікаву подорож вирушаймо.

Подорож не проста,

Є в мене карта чарівна

Карта в казку поверне

І математичні завдання віднайде.

ІІ. Мотивація навчання

Щоб здогадатись до героя якої казки ми завітали, треба відгадати загадку.

Плакати мені не личить,

Просто засмутилась я.

Що згубила черевичок

На балу у короля. (Попелюшка)

Бідну дівчину змушували виконувати найбруднішу і найважчу роботу в будинку і на городі. Одного разу Попелюшці загадали перемити і порахувати весь посуд. Ось як вона рахувала:

124578910

  • Правильно вона порахувала?

  • А як же їй порахувати коли її не пустили до 1 класу? Давайте допоможемо їй в цьому.

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

Усна лічба

  1. Полічіть від 1 до 10

  2. Полічіть у зворотному напрямку

  3. Полічіть від 4 до 8, від 9 до 3

  4. Назвіть сусідів числа 5, 8

Гра «Допоможи Попелюшці»

Попелюшка перемила весь посуд. А ми допоможемо покласти на своє місце на поличці.

3+2

3+3

10-3

4+5

6-2

Впоравшись із посудом, дівчинка поспішила помити сходи. А вони були ось які. Покажіть на ваших віялах відповідь:

8+2-1-3+1-3

Молодці! Попелюшці допомогли. Вирушаємо до іншої казки.

Загадка: Бабуся старенька за містом жила,

Онука до неї гостинці несла

Та стрінувся в лісі їй хитрий хижак

Ця дівчинка зветься пригадуйте, як? (Червона Шапочка) І ось завдання від неї: (робота з математичним віялом)

7 збільшити на 2

Знайти суму чисел 3 та 4

10 зменшити на 4

Перший доданок 5, другий доданок 4, знайти суму чисел

Яке число стоїть між 5 та 7

Розв’язування прикладів

Йде далі Червона Шапочка, яскраво світить сонечко та щось у лісі неспокійно. То пташки так стурбовано кричать. Уночі був сильний вітер і гнізда попадали на землю. Давайте їм допоможемо. Для цього треба правильно розв’язати приклади:

10 – 4 – 4=

6 – 5 – 1 =

9 – 8 – 0 =

7+2 3+3

9 – 4 2+3

3+5 10-6

Народилась в горошині,
В шкаралупі я жила,
Та мене одноїднини
З дому жаба понесла.
В староїмишібула на гостинах,
І з кротом зустрічалася я.
І ластівка мене на крилах
Вкраїнуельфіввідвезла. (Дюймовочка)

Складання задачі (робота в командах)

Дюймовочка хоче перевірити, як ви вмієте не тільки розв’язувати задачі, але ще їх і складати. І перевірити наскільки вдало та дружньо ви вмієте працювати в командах.

Дітям роздається роздатковий матеріал. Потрібно скласти задачу.

І з цим завданням ви впоралися, молодці!

Фізхвилинка

Ми так добре попрацювали, а треба вміти і відпочивати. І в цьому нам допоможе Маша зі своїми друзями.

А зараз Маша хоче перевірити, як добре ви знаєте склад числа (робота з Лего)

А ми продовжуємо свою подорож і потрапляємо до іншої казки.

До школипрямуєхлопчакдерев’яний,
Чомусьпотрапляєу цирк полотняний.
Як називаєтьсяця книжка?
А як зветься сам хлопчисько?
От підказка, друзі, вам:
ЙогодівчинкаМальвіна
Називала…(Буратіно)

Вчила, вчила Мальвіна Буратіно, так і не навчила розв’язувати задачі. Тож давайте ми з вами це зробимо і покажемо як треба це робити (робота з картками)

У Буратіно було 5 монет. Він зарив одну монету на Полі Чудес. Скільки монет залишилось у Буратіно?

Гімнастика для очей

Робота з Танграмом

Хоч твердить, щовін — мастак,
Потрапляв не раз халепу,
Просто він — великий зазнайка,
І звутьйого ... (Незнайко)

Незнайко не знає, що робити з усіма цими геометричними фігурами. Зараз кожна пара викладе фігуру, яка їй дісталася і покаже, що цікавого можна зробити з Танграмом.

IV.Підсумок уроку

Молодці, діти! Всі завдання зробили, Буратіно і Незнайку навчили. А за ваші старання, за вашу працю герої казок, приготували вам смачний гостинець.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
6
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!