Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Урок планування "Типологія уроків"

Інтерактивні методи навчання

Для кого: Дорослі

24.06.2021

73

2

0

Опис документу:
Дана презентація є методичним помічником молодому учителю,розкриває актуальні питання у типології уроків за наказом № 408, форми проведення уроків , алгоритм підготовки та проведення  уроку, структура сучасного уроку ,     конструктор уроку. Вона стане вправним помічником у підготовці сучасного уроку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Типологія уроків. Форми проведення. Структура уроку. Конструктор уроку.  Підготував: учитель історії та правознавства Василенко Н. С.
Слайд № 1

Типологія уроків. Форми проведення. Структура уроку. Конструктор уроку.  Підготував: учитель історії та правознавства Василенко Н. С.

"Учитель готується  до хорошого уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорк...
Слайд № 2

"Учитель готується  до хорошого уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, вчителеві треба ввібрати ціле море світла".                                                                                              В.О. Сухомлинський

ПЛАН ДОПОВІДІ  Типологія уроків за наказом № 408 Форми проведення уроків    Алгоритм підготовки та проведення  уроку   Структура уроку             ...
Слайд № 3

ПЛАН ДОПОВІДІ  Типологія уроків за наказом № 408 Форми проведення уроків    Алгоритм підготовки та проведення  уроку   Структура уроку                       Конструктор уроку Практикум - тренінг     

Типологія уроків за наказом № 408  Формування компетентностей Розвитку компетентностей Перевірки та/або оцінювання досягнень Корекції основних комп...
Слайд № 4

Типологія уроків за наказом № 408  Формування компетентностей Розвитку компетентностей Перевірки та/або оцінювання досягнень Корекції основних компетентностей Комбінований урок    

Форми проведення уроків  Урок- семінар, конференції, форуми, спектаклі,квести, брифінги, лекції, урок-екскурс, інтерактивні уроки...     Алгоритм п...
Слайд № 5

Форми проведення уроків  Урок- семінар, конференції, форуми, спектаклі,квести, брифінги, лекції, урок-екскурс, інтерактивні уроки...     Алгоритм підготовки та проведення   уроку  (РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ)

Структура  сучасного уроку   Мотивація   (5% робочого часу) Представлення теми та очікуваних навчальних результатів (Приблизно 5% часу) Надання нео...
Слайд № 6

Структура  сучасного уроку   Мотивація   (5% робочого часу) Представлення теми та очікуваних навчальних результатів (Приблизно 5% часу) Надання необхідної інформації (Приблизно 10% часу заняття). Інтерактивна вправа — центральна частина заняття   (як правило, 60% часу на уроці)     Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку  (до 15% часу уроку)  Домашнє завдання та інструктаж до нього. (5%  часу)  

Структура  комбінованого уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. ІV. Вивчення нового ...
Слайд № 7

Структура  комбінованого уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. ІV. Вивчення нового матеріалу. V. Закріплення нового матеріалу. VІ. Підсумки уроку. VІІ. Домашнє завдання.

Структура уроку  формування компетентностей І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. ІV. Закр...
Слайд № 8

Структура уроку  формування компетентностей І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. ІV. Закріплення нового матеріалу. V. Підсумки уроку. VІ. Домашнє завдання.

Структура уроку  РОЗВИТКУ  компетентностей І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. ІІІ. Виконання практичних задань уроку. І...
Слайд № 9

Структура уроку  РОЗВИТКУ  компетентностей І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. ІІІ. Виконання практичних задань уроку. ІV. Підсумки уроку. V. Домашнє завдання.

Структура уроку  РОЗВИТКУ  компетентностей,  Перевірки та /або оцінювання досягнень І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. ...
Слайд № 10

Структура уроку  РОЗВИТКУ  компетентностей,  Перевірки та /або оцінювання досягнень І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. ІІІ. Виконання практичних задань уроку. ІV. Підсумки уроку. V. Домашнє завдання.

КОНСТРУКТОР уроку   Початок уроку Грамотна організаціяпочатку уроку дозволить нетільки привернутиувагу учнів довчителя, зацікавитиучнів, але івключ...
Слайд № 11

КОНСТРУКТОР уроку   Початок уроку Грамотна організаціяпочатку уроку дозволить нетільки привернутиувагу учнів довчителя, зацікавитиучнів, але івключити дітей вактивну розумовудіяльність з першиххвилин заняття. Нестандартний вхід в урок. Відстрочена відгадка. Асоціативний ряд. Дивуй. Фантастична добавка. Неоголошена тема.

КОНСТРУКТОР уроку   Актуалізаціязнань Учитель організовує:  актуалізацію вивчених способівдій,достатніх дляпобудови новихзнань, їхузагальненнята зн...
Слайд № 12

КОНСТРУКТОР уроку   Актуалізаціязнань Учитель організовує:  актуалізацію вивчених способівдій,достатніх дляпобудови новихзнань, їхузагальненнята знакову фіксацію; актуалізацію відповідних розумовихоперацій і пізнавальнихпроцесів; мотивацію допробних навчальних дії ("треба" - "можу" - "хочу") ійогосамостійнездійснення. Ланцюжок ознак. Я беру тебе з собою. Так-ні. Крок за кроком. Жокей і кінь. Товсте і худе запитання. Питальні слова. Згоден - не згоден. До - Після. Ігрова мета. Кошик ідей, понять, імен. Розвиваючий канон. Хибна альтернатива

КОНСТРУКТОР уроку  Вивчення нового матеріалу На даному етапі вчитель організовує вивчення нового матеріалу через навчальну діяльність школярів. Пін...
Слайд № 13

КОНСТРУКТОР уроку  Вивчення нового матеріалу На даному етапі вчитель організовує вивчення нового матеріалу через навчальну діяльність школярів. Пінг-пон «Ім'я - Значення». Лови помилку. Інсерт. Послухати-домовитися-обговорити. З-Х-Д Добре погано. Зв'язки. Зигзаг Стратегія «ІДЕАЛ». Своя опора. Ціле-частина. Частина-ціле. Винахідницька задача. Конструктор ТРВЗ «Подія» Конструктор ТРВЗ «Поєднанняпротилежностей»

КОНСТРУКТОР уроку  Обговорення та вирішення проблем На даному етапі учні в комунікативній формі обмірковують проект майбутніхнавчальних дій: ставля...
Слайд № 14

КОНСТРУКТОР уроку  Обговорення та вирішення проблем На даному етапі учні в комунікативній формі обмірковують проект майбутніхнавчальних дій: ставлять мету (метою завжди є усунення виникаючих труднощів), погоджують тему уроку, вибирають спосіб, будують план досягнення мети і визначають засоби-алгоритми, моделі іт.д. Цим процесом керує вчитель: на перших порах за допомогою навідного діалогу, потім - спонукаючого, а потім і за допомогою дослідницьких методів. «Забудько». Стратегія «ІДЕАЛ». Стратегія «Фішбоун». Добре погано. Силовий аналіз. Генератори-критики. Діаграма Венна. Зворотна мозкова атака.

КОНСТРУКТОР уроку  Контроль знань, зворотній зв'язок На даному етапі виявляються межі застосування нового знання і виконуються завдання, в яких нов...
Слайд № 15

КОНСТРУКТОР уроку  Контроль знань, зворотній зв'язок На даному етапі виявляються межі застосування нового знання і виконуються завдання, в яких новий спосіб дій передбачається як проміжний крок. Організовуючи цей етап, вчитель підбирає завдання, в яких тренується використання вивченого раніше матеріалу, що має методичну цінність для введення в подальшому нових способів дій. Таким чином, відбувається, з одного боку, автоматизація розумових дій по вивченим нормам, а з іншого - підготовка до введення в майбутньому нових норм. Метод інтелект-карт. Жокей і кінь. Ланцюжок ознак. Діаграма Венна. Рюкзак

КОНСТРУКТОР уроку  Формування вміння задавати питання Формується вміння ставити запитання. Хочу запитати. Товсте і худе запитання. Питальні слова. ...
Слайд № 16

КОНСТРУКТОР уроку  Формування вміння задавати питання Формується вміння ставити запитання. Хочу запитати. Товсте і худе запитання. Питальні слова. Питання до тексту. Ромашка Блума.

КОНСТРУКТОР уроку   Рефлексія На даному етапі фіксується новий зміст, вивчене на уроці, і організовуєтьсярефлексія і самооцінка учнями власної навч...
Слайд № 17

КОНСТРУКТОР уроку   Рефлексія На даному етапі фіксується новий зміст, вивчене на уроці, і організовуєтьсярефлексія і самооцінка учнями власної навчальної діяльності. На завершенняспіввідносяться її мета і результати, фіксується ступінь їх відповідності, і намічаютьсяподальші цілі діяльності. «Телеграма». Кольорові поля. Думки в часі. Шість капелюхів. Сінквей. Райтинг. Хайку. Діаманта. До - Після. З-Х-Д Повідом своє Я. Рюкзак.

Отже сучасний урок це:  це урок, на якому вчитель викладає матеріал зрозуміло і доступно;  веселий, пізнавальний, цікавий, неважкий урок, на якому ...
Слайд № 18

Отже сучасний урок це:  це урок, на якому вчитель викладає матеріал зрозуміло і доступно;  веселий, пізнавальний, цікавий, неважкий урок, на якому вчитель і учень вільно спілкуються.   це урок, на якому не доводиться робити щораз одне й те саме, це різноманітний урок;   це урок на якому вислуховують будь-яку твою думку, урок, де людина учиться бути людиною;  це урок, на якому почуваєш себе впевнено;  це урок без стресів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили