Урок перевірки аудіативних умінь "Дивовижна дружба"

Опис документу:
Текст, орієнтовний обсяг - для учнів 4 класу та завдання для письмової перевірки аудіативних умінь, що складаються із 8 тестових завдань, з яких 4 - закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів і 4 завдань відкритого типу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Літературне читання. 4 клас.

Аудіювання.

ДИВОВИЖНА ДРУЖБА

 

Люблю я бродити по лісі, слухати зелений шум дерев, коли здається, що кожне дерево шумить на свій мотив, на свій лад. Дуб густо шелестить, наче з металевим гудінням. Ніжно, мрійно ворушать своїм листячком осика і верба...
Ось чому я не пропускаю можливості побувати в лісі у знайомого лісника.
Приїхав я до нього й цього літа і був вражений дивовижною дружбою.
Лісник знайшов лисячу нору, розкопав її і забрав лисенят. Одвіз він їх у зоопарк, а собі одного залишив. Лисеня стало зовсім ручним, стрибало людям на руки, а особливо любило свого господаря. Коли вже лисеня підросло, довелося посадити його на цеп у дворі. А щоб собаки його не розірвали — обгородити дротяною сіткою...
Ми знаємо казочку про те, як лисиця впіймала півня і понесла кудись світ за очі, щоб поласувати курятиною. Насилу півень обманув ту лисицю... Та відомо ж і те, що ніколи не пропустить лисиця можливості вкрасти курку, особливо взимку.
А тут я натрапив на зовсім інше... Повів мене мій знайомий лісник показати своє лисеня. А воно вже й величеньке. Кинулося до свого господаря, скавчить стиха, лащиться.
За нами вбігло рябеньке кошенятко і вже величенький півень — червоний, мов огонь, хвіст — як віяло.
—    Оце дивіться, нерозлучні друзі,— каже лісник.
—    З півнем у дружбі? — здивувався я.
—    Атож... Ось вийдемо, подивитеся.
Лісник ще погладив свого вихованця, і ми вийшли із загорожі. Стоїмо, дивимося. Лисеня лягло біля своєї будки. Кошеня притулилося до нього, а півень і собі підійшов і сів з другого боку, щось там, сидячи, подзьобує.
—    Ну, як вам? — питає лісник і сміється.— Сам вперше в житті таке спостерігаю. І уявіть собі, коли довго немає півня чи кошеняти, лисеня сумно скавчить, неначе кличе їх. А тільки заявляться, веселішим стає, спокійно собі лежить, як оце й зараз. А півень йому ще й наспівує. А кошеня й ночує з ним у конурі ...
Таку, дивовижну дружбу спостерігав я.

Олександр Копиленко

(301 сл.)

Завдання для письмової перевірки аудіативних умінь.

1.Автор любить бродити по лісі, бо…

а) слухає шум дерев

б) слухає шепіт трави

в) насолоджується повітрям

2. Лісник знайшов…

а) лисячу нору

б) вовчу нору

в) борсучу нору

3. Лисеня подружилося з…

а) кошенятком і чорним півнем

б) кошенятком і червоним півнем

в) кошенятком і цуценятком

4. Коли немає півня і кошеняти, то лисеня …

а) радіє

б) виє

в) сумно скавчить

5. Продовж речення

Коли вже лисеня підросло, довелося посадити його ______________________ .

Півень — червоний, мов огонь, хвіст — як ________________________.

6. Познач цифрами послідовність у розташуванні речень у тексті.

Таку, дивовижну дружбу спостерігав я.

Коли вже лисеня підросло, довелося посадити його на цеп у дворі.

Лісник знайшов лисячу нору, розкопав її і забрав лисенят.

Люблю я бродити по лісі, слухати зелений шум дерев.

Лисеня лягло біля своєї будки.

7. Визнач жанр та тему твору.

Жанр твору _________________

Тема твору: _________________________________________________________

____________________________________________________________________

8. Висловіть власну думку про те, чому дружба в творі називається дивовижною.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
8
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!