Урок образотворчого мистецтва.ТЕМА: Початкове уявлення про живопис. Практична робота «Золота осінь». Техніка «монотипія».

Опис документу:
Осінь, ти чарівна. Ти приваблюєш своєю красою, своїм розмаїттям барв, теплом.Ти притишуєш хід, зупиняєш його для відчуття прекрасного. На цьому уроці ми познайомимося з технікою «Монотипія».Познайомимся з італійський художник Джованні Кастілене.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КОНСПЕКТ УРОКУ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

2 клас

ТЕМА: Початкове уявлення про живопис. Практична робота «Золота осінь». Техніка «монотипія».

МЕТА: Вчити дітей прийомам і методам художнього відтворення образів навколишнього середовища, користуючись технікою монотипії .
Розвивати вміння бачити в різноманітних лініях, плямах, в заданій кольоровій гамі задуману композицію( осінній пейзаж).
Формувати охайність, самостійність, бажання створювати прекрасне навколо себе.

ОБЛАДНАННЯ: Папір, гуаш, вода, пластик, серветка. графічні засоби зображення (для учнів): папір формату А4, ручки;ПК, аудіозапис П.І. Чайковський «Пори року», репродукції графічних творів, виконаних у різних техніках і стилях

Хід уроку

1. Організаційна частина уроку.

Ми починаємо.
Урок творчості.
Правило уроків малювання:
Успіх картини залежить від кольорового поєднання, кольорової гри.

Повторення про кольори:теплі, холодні. (знайти і прикріпити відповідний колір).

2. Актуалізація опорних знань учнів.

– Діти, послухайте загадку:

В зеленім лісі побував

Якийсь художник – і поволі

Дерева перефарбував

У золотисто-жовтий колір.

– Це хто такий? – я здивувалась, –

Чому тебе не зустрічала?

– То придивися, – хтось озвавсь, –

І ти тоді побачиш... (Осінь).

– Так, це осінь прийшла до нас у міста і села, ліси й сади. Розфарбувала

все навколо.

Щедра гостя до нас прийшла,

Багаті врожаї нам принесла,

Фрукти щиро дарувала,

Золотом листя розфарбувала.

3. Мотивація навчальної діяльності

4. Вивчення нового матеріалу.

Слово вчителя.  Без кольору світ стане сумним. Для того, щоб передати його все різномаїття барв , ми маємо чудового помічника- живопис. Живопис - вид образотворчого мистецтва, у якому зображення створюються за допомогою кольору.

Тема нашого уроку «Золота осінь». (картина)

Загадка

Ось природа перед вами
Луки, поле, степ і сад.
Ця картина неодмінно
Називається ПЕЙЗАЖ.

Пейзаж (від фр. – зображення природи) – жанр образотворчого мистецтва, який зображує природу, краєвиди міст і селищ.

4. Мотивація навчальної діяльності.

На цьому уроці ми познайомимося з технікою «Монотипія»

1. Словникова робота.

Монотипія – художня техніка, за допомогою якої можна створити просторове тіло малюнка. Монотипія: два слова «моно» і «типія».

Монотипія («моно» – один і грецьке. «типія» – відбиток, відтиснення, торкання, образ…) – вид друкарської графіки. Але, головне – це художній твір, виконаний за один прийом!

Першими монотипістами, напевно, були ще стародавні люди, що залишили сліди відбитків своїх рук на стінах своїх печер.

Монотипія існує давно, більше трьохсот тисячоріч. Вперше застосував цю техніку в ХVІІ сторіччі італійський художник Джованні Кастілене. Для творів, виконаних в техніці монотипії, характерні тонкість колірних відносин, плавність і м’якість контурів форм, що зовні зближує монотипію з аквареллю.

Монотипія – унікальна техніка, що поєднує в собі якості естампа і живопису. Монотипія –  техніка свободи і Божественного втручання!

2. Робота над фоном малюнка і техніці «Монотипія».

1)   приготуйте скло або пластмасову пластину;

-  нанесіть на поверхню скла (пластинки) фарби необхідних тонів;

- накладіть папір на пластинку або скло і легенько притисніть;

- обережно знімайте аркуш, трішки протягнувши по поверхні пластини – монотипія готова

Учитель надає індивідуальну консультацію дітям в процесі роботи

Під час практичної роботи звучить аудіозапис  П. Чайковського «Пори року»

5. Динамічна пауза(фізкультхвилинка)

Щось не хочеться сидіти,

Треба трішки відпочити.

Руки — вгору, руки — вниз,

На сусіда подивись.

Руки — вгору, руки — в боки,

І зроби чотири скоки.

Руки вище підніми,

Розведи їх в боки,

Гучно плесни кілька раз,

За роботу — все гаразд!

 6. Підсумок уроку . Робота з набірним полотном.

  1. Хто такий Джованні Кастілене?

  2. Пригадайте визначення монотипія,пейзаж, живопис( закріпіть на полотні визначення).

7. Виставка робіт.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
7
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!