Урок образотворчого мистецтва №5 в 6 класі " Зображення тварин"

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Образотворче мистецтво

Для кого: 6 Клас

30.09.2021

279

13

0

Опис документу:

Презентація розробленна до уроку №5 образотворчого мистецтва в 6 класі "Зображення тварин" підручник Железняк С.М.. Продовжуємо поглиблювати знання учнів про анімалістичний жанр та на що художнику-анімалісту потрібно звернути увагу, щоб створити повноцінний образ тварини, птаха або риби.

Посилання на дистанційне навчання до уроку: https://youtu.be/2QUJW4wVWlw

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Зображення тварин. Урок образотворчого мистецтва №5 в 6 класі Підручник Железняк Савченко Т.Т.
Слайд № 1

Зображення тварин. Урок образотворчого мистецтва №5 в 6 класі Підручник Железняк Савченко Т.Т.

Анімалістичний жанр поєднує природничо-наукові й художні принципи і розвиває спостережливість і любов до природи. Нерідко головним завданням анімал...
Слайд № 2

Анімалістичний жанр поєднує природничо-наукові й художні принципи і розвиває спостережливість і любов до природи. Нерідко головним завданням анімаліста стає точність зображення тварини (наприклад, в ілюстраціях до наукової і науково-популярної літератури). Про гостру спостережливість художників-мисливців свідчать зображення звірів і птахів у первісному мистецтві. Савченко Т.Т.

Савченко Т.Т.
Слайд № 3

Савченко Т.Т.

Знання будови тіла, життя і звичок тварини – необхідні умови для створення повноцінного образу. Ці знання набуваються поступово, і не варто нехтува...
Слайд № 4

Знання будови тіла, життя і звичок тварини – необхідні умови для створення повноцінного образу. Ці знання набуваються поступово, і не варто нехтувати жодною можливістю їх поповнити. Часто при створенні ілюстрацій до казок, байок,алегоричних і сатиричних зображень тварина «олюднюється»,їй надаються притаманні людям риси, вчинки та переживання. Однак і в цьому випадку потрібно, щоб тварина легко впізнавалась. А це і означає, що без уважного вивчення реальної,природної зовнішності тварини нам не обійтись. Савченко Т.Т.

Савченко Т.Т.
Слайд № 5

Савченко Т.Т.

Рисунок з живої натури - основний спосіб пізнання особливостей малювання тварини. Враження, які приходять безпосередньо із життя, - єдиний, нічим н...
Слайд № 6

Рисунок з живої натури - основний спосіб пізнання особливостей малювання тварини. Враження, які приходять безпосередньо із життя, - єдиний, нічим не замінний матеріал для подальшої творчої роботи в жанрі анімалістики. Савченко Т.Т.

Знайомство з рисуванням тварини краще розпочати з навчального начерку. Начерк передає найзагальнішими і скупими лініями різноманітні пози, миті рух...
Слайд № 7

Знайомство з рисуванням тварини краще розпочати з навчального начерку. Начерк передає найзагальнішими і скупими лініями різноманітні пози, миті руху і пропорції тварини, а також окремих її частин. Під час виконання начерку не варто звертати увагу на зайві подробиці. Начерк - це найшвидший спосіб закріпити на папері свої перші враження від натури. Савченко Т.Т.

Лінія - головний елемент начерку, її потрібно наносити на папір легко й вільно, зберігаючи чіткість. Краще наносити легкі лінії, не зачорнюючи їх: ...
Слайд № 8

Лінія - головний елемент начерку, її потрібно наносити на папір легко й вільно, зберігаючи чіткість. Краще наносити легкі лінії, не зачорнюючи їх: у такому випадку можна залишати неточні лінії, не стираючи їх гумкою, і замінювати їх точнішими і наприкінці начерку стерти непотрібне; таким чином ми звикаємо рідше користуватися гумкою і зайвий раз не куйовдити паперу, бо не кожен різновид паперу витримує гумку. Савченко Т.Т.

Для першого знайомства з яким-небудь звіром чи птахом ми розглядаємо книжки, атласи тварин, відвідуємо зоопарк чи природничий музей. Хоча в багатьо...
Слайд № 9

Для першого знайомства з яким-небудь звіром чи птахом ми розглядаємо книжки, атласи тварин, відвідуємо зоопарк чи природничий музей. Хоча в багатьох з нас удома є домашні улюбленці, які заслуговують стати моделлю для анімалістичного портрета. Савченко Т.Т.

Рисувати тварин складніше, ніж предмети, бо коли ми їх зображуємо, вони не сидять нерухомо, а постійно змінюють свою позу і рухаються. Як тоді зобр...
Слайд № 10

Рисувати тварин складніше, ніж предмети, бо коли ми їх зображуємо, вони не сидять нерухомо, а постійно змінюють свою позу і рухаються. Як тоді зобразити тварину? Навчитися рисувати тварин можна, якщо це робити поетапно. Найбільшу увагу треба приділити їхнім відмінностям. Якщо на рисунку зображено слона, то, звичайно, він матиме хобот і великі вуха. Можливо, не з першої спроби вам удасться нарисувати правильно улюблену кицьку чи собаку, але після декількох спроб ви обов’язково зможете це зробити. Савченко Т.Т.

Тварин, звичайно, краще рисувати з натури, але як їм пояснити, щоб вони сиділи не ворушачись? Єдиний спосіб не поспішаючи нарисувати вашого домашнь...
Слайд № 11

Тварин, звичайно, краще рисувати з натури, але як їм пояснити, щоб вони сиділи не ворушачись? Єдиний спосіб не поспішаючи нарисувати вашого домашнього улюбленця - дочекатися, коли він буде спати, і швиденько «накидати» контур, тому що тварина може змінити позу. У крайньому разі, можна сфотографувати, а після того по фото нарисувати ваших кицьку чи собаку (або якусь іншу тварину). На щастя, сучасний художник-анімаліст, на відміну від митців минулого, має таку можливість. Можна тільки уявити, скільки часу в художників у давнину забирали спроби «впіймати» потрібний рух тварини, для того ,щоб відтворити його на картині. Савченко Т.Т.

Рефлексія. 1. Які зображення тварин мають бути перш за все дуже точними? У яких тварина «олюднюється»? Чому? 2. Чому треба приділити найбільшу уваг...
Слайд № 12

Рефлексія. 1. Які зображення тварин мають бути перш за все дуже точними? У яких тварина «олюднюється»? Чому? 2. Чому треба приділити найбільшу увагу, роблячи начерки тварин? Савченко Т.Т.

Практичне завдання. Зробіть начерк тварини, що рухається, з натури або з фотографії. Савченко Т.Т.
Слайд № 13

Практичне завдання. Зробіть начерк тварини, що рухається, з натури або з фотографії. Савченко Т.Т.

Інструменти та матеріали: аркуш паперу, олівець, гумка, Чорна гелева ручка, пастель, кольорові олівці. Савченко Т.Т.
Слайд № 14

Інструменти та матеріали: аркуш паперу, олівець, гумка, Чорна гелева ручка, пастель, кольорові олівці. Савченко Т.Т.

План роботи: На аркуші паперу скомпонуйте зображення. Порівняйте його пропорції загалом. Порівняйте пропорції різних частин зображення між собою: д...
Слайд № 15

План роботи: На аркуші паперу скомпонуйте зображення. Порівняйте його пропорції загалом. Порівняйте пропорції різних частин зображення між собою: довжину до висоти та ширини. Виправте помилки в побудові. Савченко Т.Т.

Савченко Т.Т.
Слайд № 16

Савченко Т.Т.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.