Урок образотворчого мистецтва на тему : "Барви осені"

Опис документу:
Мета: - Знайомити учнів з технікою «Тиснення листя». - Формувати в учнів творчий інтерес. - Розвивати творчі здібності школярів і навички в роботі, естетичний світогляд. - Виховувати любов до прекрасного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Барви осені

Мета:

  • Знайомити учнів з технікою «Тиснення листя».

  • Формувати творчий інтерес.

  • Розвивати творчі здібності і навички в роботі, естетичний світогляд.

  • Виховувати любов до прекрасного.

Хід уроку.

I.Організаційний момент

II. Актуалізаційний момент

Осінь подарувала нам різнокольорове листя. Воно у вас на парті.

Загадки

У садах, лісах блукає,
В жовті шати одягає,
Золотисту стелить постіль – 
Жде сестрицю білу в гості.
(Осінь)
* * * 
Прийшла дівчина до хати,
Узялась хазяйнувати:

Вправно скриню відімкнула,
В жовту свитку ліс вдягнула.
(Осінь)
* * *

Чарівник прийшов у ліс,
Фарби, пензлика приніс.
У діброві та садочку
стали жовтими листочки.
(Жовтень)
* * * 
Невидимка ходить в гаї,
Все дерева роздягає.
Хто вона?
(Осінь)
* * *

Послухайте розповідь Р. Скребицкого «Художник - осінь» і зверніть увагу на те, які кольори осені описує автор.

«Художник - осінь вкрила берези і клени лимонної жовтизною. Листя осинок розрумянила, ніби стиглі яблука. Стала осика вся яскраво - червона, як вогонь горить. Могутній дуб в мідну ковану броню одягла. Стоїть могутній дуб - богатир, густим листям трусить. На розлогі липи наділу важкий убір із золотої парчі. І тільки голки на ялинки та сосни не змогла прикрасити осінь. Ось і залишилися сосни та ялини по - літньому темно - зеленими.

 І від цього ще яскравіше, ще ошатнішим став ліс у своєму строкатому осінньому уборі. »

III. Повідомлення теми і цілей уроку.

VI. Вивчення нового матеріалу

Тиснення листя - це один із способів друкування. Друкування за допомогою рослин - один з найдавніших прийомів.

Свіжий або сушений листочок розпрямляють, поклавши його на газетний папір лицьовою стороною вниз. Зворотний бік листочка покривають фарбою (але не дуже густо). Фарба не повинна бути рідкою. Забарвленою стороною лист прикладають до чистого аркуша паперу. На аркуші залишається відбиток. Якщо він вийде жирним, то виконують ще один, не фарбуючи листок знову.

Іноді листок погано покривається фарбою: вона ніби скочується з нього. У такому випадку накрити листок папером і зверху гарненько притиснути долонею.

V . Практична робота

1. Гра «Хто загубив?»

Перш ніж почати малювати, ви повинні визначитися листя якого дерева ви будете використовувати, щоб допомогти вам у цьому я пропоную вам пограти в гру «Хто загубив?».

Пустун - вітер позривав з дерев листочки і переплутав їх.

Визначте, з якого дерева впав листок і прикріпіть його до відповідного назвою.

2. Виконання практичної роботи

1. Демонстрація зразків малюнків.

2. Виконання учнями практичної роботи.

3. Контроль за виконанням практичної роботи.

Експрес - виставка. Аналіз робіт, вибір найбільш вдалих.

VI. Підсумок уроку.

-  З якою технікою познайомилися на уроці?

- Що нового дізналися на уроці?

Домашнє завдання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
395 грн