Урок № 25 Тема: Комбінування об’єктів, створення зображень. Мета: 1. Освітня – вміти працювати в редакторі PAINT, вміти

Опис документу:
Урок № 25 Тема: Комбінування об’єктів, створення зображень. Мета: 1. Освітня – вміти працювати в редакторі PAINT, вміти виконувати збереження графічного зображення, навчитися використовувати інструменти графічного редактора для створення малюнка. 2. Виховна – формування самостійності і відповідальності при роботі з комп’ютером. 3. Розвивальна - розвиток уваги та творчості при роботі з PAINT.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 25

Тема: Комбінування об’єктів, створення зображень.

Мета: 1. Освітня – вміти працювати в редакторі PAINT, вміти виконувати збереження графічного зображення, навчитися використовувати інструменти графічного редактора для створення малюнка.

2. Виховна – формування самостійності і відповідальності при роботі з комп’ютером.

3. Розвивальна - розвиток уваги та творчості при роботі з PAINT.

Методи навчання:

  1. Лекція.

  2. Пояснювально-ілюстративний.

  3. Фронтальне опитування.

  4. Практична робота.

План уроку:

  1. Організаційний момент (1 хв.).

  2. Повторення матеріалу (5 хв.).

  3. Фізкультхвилинка (1 хв.).

  4. Теоретична частина (10 хв.).

  5. Практична робота (9 хв.).

  6. Фізкультхвилинка (1 хв.).

  7. Практична робота (9 хв.).

  8. Підведення підсумків (4 хв.).

  1. Організаційний момент. Визначення теми уроку і цілей (формулюємо разом з дітьми).

  2. Повторення матеріалу – перевірка домашнього завдання. Питання:

    1. Для чого використовуються графічні редактори?

    2. Як запустити графічний редактор PAINT?

    3. Які основні області вікна графічного редактора PAINT вам відомі?

    4. Для чого потрібна Панель інструментів? Строчка Меню? Панель налаштування інструментів? Палітра кольорів? Полоси прокрутки?

    5. Як закінчити роботу з редактором PAINT?

  3. Пояснення матеріалу.

Палітра кольорів використовується для вибору кольору – активного кольору для малювання та кольору фону. Колір фону ще називають фоновим кольором. Зліва від палітри розташовані два квадратики, де можна побачити який колір обраний в якості активного і який в якості кольору фону.

В графічному редакторі можна розфарбовувати готові малюнки. Така операція називається Заливка. На Панелі інструментів можна знайти цей інструмент, який виглядає як відро з фарбою, з якого виливається фарба, та розливається, заповнюючи собою замкнуті області. Обираємо необхідний колір на палітрі, та клікаємо лівою кнопкою миші там, де необхідно зафарбувати.

Вказівник миші необхідно акуратно зафіксувати всередині області, якщо це невеликий малюнок. Заливати можна тільки замкнуті області малюнка. Якщо є невеликий розрив, то активним кольором може бути залита більша область, ніж нам необхідно, або навіть увесь холст. В цьому випадку обов’язково спочатку виконаємо команду Правка-Відмінити, а потім будемо шукати розрив. Виправити розрив можна використовуючи інструменти Олівець, Кисть, Масштаб.

Зберегти малюнок можна за наступною схемою:

Файл – Зберегти Як – Вибрати необхідну папку – вказати ім’я файлу з зображенням – зберегти.

Зараз давайте розглянемо, що ми можемо намалювати використовуючи лише «примітиви». Я буду поступово обирати різні примітиви, а ви будете вигадувати, що ми можемо намалювати з їх допомогою.

  1. Практична робота.

А тепер давайте спробуємо застосувати примітиви на практиці та подивимося, що ж ми можемо намалювати? Зараз я буду поступово малювати, а ви будете називати, що з того чи іншого примітива ми можемо зробити. (коментуємо власні дії.)

Як ви бачите, можна створити досить цікавий малюнок використовуючи лише примітиви.

А зараз я пропоную вам самостійно створити малюнок на будь-яку тему, але для цього використовувати, лише примітиви.

  1. Підведення підсумків.

Для того аби перевірити наскільки діти засвоїли матеріал пропоную їм пройти невеликий тест.

 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
2
міс.
0
0
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!