Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Урок на тему: "Урок узагальнення знань з курсу фізики 7 клас"

Фізика

Для кого: 7 Клас, 8 Клас

31.03.2020

1050

55

0

Опис документу:
Розгорнутий конспект уроку з фізики для 7 класу на тему: "Урок узагальнення знань з курсу фізики 7 клас". Підсумковий урок можна провести у вигляді фізичного брейн-рингу. Така форма уроку забезпечить активність і зацікавленість учнів, що в свою чергу сприятиме кращому узагальненню та систематизації знань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

2

Тема уроку: Урок узагальнення знань з курсу фізики 7 клас

Мета уроку:

Навчальна. Узагальнити знання із курсу фізики 7 класу.

Розвивальна. Розвивати уміння правильно розподіляти час; самостійність у навчанні; вміння самостійно застосовувати правила, закони.

Виховна. Виховання дисципліни, чесності, відповідальності.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Наочність і обладнання: підручник.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

IІІ. ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ

Фізичний брейн-ринг

Перший гейм (1 бал за правильну відповідь)

1. Посудина, яку Архімед використав в лабораторних цілях (Ванна)

2. Назвіть найкоротше прізвище вченого (Ом)

3. Який найбільший магніт ви знаєте? (Земля)

4. Чому молекули не можна вважати найдрібнішою частинкою речовини? (Тому що молекули складаються з атомів.)

5. Чому температура гарячої води вища, ніж холодної?

(Чим швидше рухаються молекули, тим вища температура.)

6. Чому газ (повітря) прозорий?

(Тому що між молекулами газу великі відстані.)

7. Чому сталева, алюмінієва і срібла ложки, однакові за формою і розміром, мають різну масу?

(Тому що різна густина.)

8. Чому в холодному приміщенні насамперед мерзнуть ноги?

(Тому що холодне повітря в такому приміщенні знаходиться внизу, біля підлоги.)

9. Чому опік шкіри від киплячої олії сильніший, ніж від киплячої води? (Температура кипіння води 100 °С, а олії - втричі вища.)

10. Чи може людина на Землі перебувати у стані невагомості?

(Так, коли підстрибне)

Другий гейм (5 балів за правильну відповідь)

11. «Млинці смачні тоді, коли гарячі»,— сказала господарка, запрошуючи Шерлока Холмса до столу. «Щоб млинці довше залишались гарячими,— продовжувала вона,— я ставлю тарілку з млинцями на плетену з дроту підставку». «Краше їх ставити на дерев 'яну підставку», — порадив Холмс. На чому базується ця порада?

(Телопровідність дерева менше, ніж металу, тому на дерев'яній підставці тарілка охолоджується повільніше.)

12. Під час Першої світової війни пілот на висоті 2000 м побачив, що біля обличчя рухається якийсь дрібний предмет. Думаючи, що це комаха, він схопив його. Це була...німецька куля. Чи можливо це?

(Так. Куля в кінці свогошляху рухається з невеликою швидкістю — кілька десятків метрів за секунду. Таку швидкість розвиває й літак. Отже, може трапитися, що куля і літак мають однакові швидкості. Тоді відносно пілота куля буде нерухома

13. Місіс Хадсон пустила в дім кішку. Шерлок Холмс подивився на кішку і сказав: «Погода на вулиці холодна». Як він це визначив?

(За шерстю кішки. Уразі холодної погоди шерсть стає особливо пухнастою, щоб у проміжках між волосками було більше повітря, яке є поганим провідником тепла.)

Третій гейм. Ви маєте назвати прізвище вченого, про якого йдеться в запитанні. Кожна правильна відповідь на запитання оцінюється в 10 балів. Можна скористатися підказкою. При використанні підказки знімається 5 балів.

14. (Архімед)

1) Він створив небачені в ті часи військові машини.

2) Біг по вулиці голим і кричав: «Еврика!»

15. (І. Ньютон)

1) Першим дійшов висновку, що біле світло складається з різних кольорів

2) Відкрив три основних закони руху тіл і закон всесвітнього тяжіння.

16. (Г. Галілей)

1) Створив перший телескоп.

2) Він є основоположником теорії вільного падіння, відкрив явище інерції, супутники Юпітера, сонячні плями і фази Венери.

17. (Д. Менделєєв)

1) Вважається, що найголовніше наукове відкриття він зробив уві сні.

2) Приділяв особливу увагу вивченню нафти, створив хімічну теорію її походження.

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ

V. Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.