! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Урок на тему "Оздоблення виробів"

Опис документу:
Урок налаштований на дисципліну культури та мистецтва, для виговлення різних аплікацій з різних матеріалів, рослинних, природних(пшоно, гречка, насіння), тощо. Цей матеріал зацікавить всіх дітей на роботу та охайність виробу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата: 26.02.2019.

Проводить: Москаленко Марина Миколаївна

Клас: 5-А

Тема: Способи оздоблення виробів з аплікацією.

Мета: - навчальна: забезпечити засвоєння учнями знань про доцільність оздоблення виробу до датковими елементами (фурнітурою, тасьмою, пайєтками, бісером), вишивкою, формувати вміння застосовувати вивчені шви для оздоблення виробу;

- розвивальна: розвивати критичнее мислення, уяву, творчі здібності;

- виховна: виховувати почуття прекрасного, працелюбності, відповідальності, акуратності, основ культури праці.

Обладнання, матеріали та наочність: зразки аплікацій із різноманітним оздобленням, матеріали для оздоблення виробу: ґудзики, бісер, блискітки, нитки для вишивання тощо; голка, гольник, наперсток, ножиці, виріб із виготовленою аплікацією..

Тип уроку: формування вмінь та навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1.1 Перевірка наявності учнів, підготовленості їх до уроку.

1.2. Створення позитивного робочого настрою.

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе,

Привітайтесь: «Добрий, день!»

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

2.1. Фронтальна бесіда.

  • Яка послідовність виготовлення аплікації з нетканих матеріалів?

  • Які способи закріплення деталей аплікації вам відомі?

  • Яких правил безпечної роботи потрібно дотримуватись під час закріплення деталей аплікації голкою та ниткою?

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІ

3.1 Питання для обговорення

• Що називають оздобленням?

• Чи доцільне оздоблення виробу до датковими елементами?

Висновок: виготовленн явиробу завершується його оздобленням. Мета оздоблення — надати виробові гарного зовнішнього вигляду, створити кращі умови для зберігання свого витвору. Не має значення, з якого матеріалу його зроблено, — і звічного каменю чи вистражданого слова, з музики, що летить крізь віки, чи звичайної тканини, важливо ЩО та ЯК укладено в цей витвір! А у його виготовлення кожен із вас уклав свою наснагу й творчість, старанність і майстерність. Отже, залишилось виконати оздоблення виробу.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

4.1.Способи оздоблення виробу з аплікацією.

Англійською мовою слово «аплікація» звучить як «application» Одне із багатьох його значень – це «прикладання».Цей термін уживають у різних сферах людської діяльності, коли хочуть сказати про нанесення, накладання чого-не будь на якусь основу.

    1. Оздоблення бісером промисловому виробництві побутових речей, аплікація виконується з різних матеріалів: паперу, дерева, кістк

Бісер — маленькі декоративні скляні намистини з отвором для нанизування на нитку, волосінь або дріт. Бісер — дуже гарний, міцний і стійкий матеріал. Він не псується з плином часу, як тканина, не занадто чутливий до світла, тобто не вигорає так сильно, як папір, тканина або фарба, і не ламається. Бісер виготовляють різного розміру й форми переважно зі скла, пластмаси, каменю, проте зустрічається бісер із кістки, металу, дерева, дорогоцінного каміння тощо. Бісер може бути прозорим і напівпрозорим.

4.2.1.Міні-практикум з пришивання бісеру.

(Показати самостійно дітям)

Послідовність вишивання бісером швом «уперед голкою»

1. Закріпити нитку, вивести її на лицьовий бік тканини та надіти бісеринку на голку.

2. Зсунути бісеринку по нитці до тканини.

3. Виконати горизонтальний стібок, як у шві «уперед голкою» (довжина стібка має дорівнювати довжині самої бісеринки)

4. Підтягнути нитку. Настромити наступну бісеринку та пришити її так само, як першу. Голка повинна завжди йти вперед.

5. Пришивати бісеринки до необхідної довжини, потім закріпити нитку.

    1. Оздоблення ґудзиками

До нас дійшли циліндричні ґудзики, зроблені з кістки мамонта. З трипільської культури відомі кістяні ґудзики з двома отворами для пришивання. Пізніше форма та матеріали виготовлення ґудзиків значно урізноманітнилися. Їх виготовляли з дорогоцінних металів, дерева, шкіри, кришталю, скла, перлів та перламутру, коштовного й напівкоштовного каміння.

Міні практикум. Послідовність пришивання ґудзиків з отворами.

(Показати самостійно)

1. Закріпити нитку з лицьового боку тканини.

2. Просунути голку крізь отвір ґудзика.

3. Після того як ґудзик пришито, необхідно для надійності зробити кілька стібків швом назад, вводячи голку в ніжку.

V. Практична робота.Оздоблення власного виробу.

1. Добирання способу оздоблення власного виробу.

2. Аналіз інструктивних карток.

3. Повторення правил безпечної праці.

4. Оздоблення виробу.

5. Учні розповідають про свій виріб.

VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

1. Експрес-опитування за запитаннями:

1. Які існують способи оздоблення виробів з аплікацією?

2. Якими матеріалами оздоблюють аплікації?

3. Як буде аплікація на англійському?

2. Розгадайте анаграми: бірес-(бісер),дзкигу-(ґудзик),вкившиа-(вишивка)

3.Відгадай слова.

1. КАВОМОЛКА – КАВО – М +Г =(голка)

2. ТРАП – РАП + КАНВА – ВА + ИНА =(тканина)

3. ВИШНІ + РКА – НІРКА – ВИ+ ВИ    =(ШВИ)

4. НОСОРІГ – РІГ + РОКА – СОРОКА + ЖНЕЦЬ – НЕЦЬ + И + ЦІ =(ножиці)

5. МИКИТА + РКА – ТАРКА – МИ + НИТ =(нитки)

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Підготувати 5 тестів до теми сьогоднішнього уроку.

2. Індивідуальні та творчі завдання.

В

И

Р

І

Б

Підготувати кросворд на тему(Оздоблення виробу).

КОНСПЕКТ ПЕРЕВІРИЛИ І ДО УРОКУ ДОПУСТИЛИ:

Вчитель:

Методист: Погоріла В.І.

Оздоблення з природного матеріалу

Якщо немає матеріалу тоді можна зробити інакше:

Вирізати вазу з картону( шаблон 2 шт), вирізати 3-5 квітів з картону(шаблони) та приклеїти квіти до вази, а другим шаблоном вази закрити задню частину.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись