• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Англійська мова
  • Урок на тему "Іграшки та кольори.Вчимося фарбувати" Навчити дітей правильній вимові активної лексики, вчити практично використовувати слова у формі діалогу чи монологу, формувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Урок на тему "Іграшки та кольори.Вчимося фарбувати" Навчити дітей правильній вимові активної лексики, вчити практично використовувати слова у формі діалогу чи монологу, формувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Опис документу:
Як ефективно вивчатии англійську в початковій школі !!!! Цікаві форми роботи . Вивчення лексики по темі "Іграшки та кольори" з використанням гри . Використання рольових ігор на уроці для зацікавлення учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМА: МОЇ ІГРАШКИ.КОЛЬОРИ.

ПІДТЕМА: ІГРАШКИ.

МЕТА:

ОСВІТНЯ:Ознайомити учнів з назвами іграшок саr, doll, plane, числівникамиone, two, three; сформувати уявлення про утворення множини іменників.

НАВЧАЛЬНА: Навчати учнів розпізнавати і продукувати звуки, вчити вимовляти слова саr, doll, plane, та вираз Ihavegotдля достатнього розуміння під час ситуативного спілкування; формувати навички розпізнавання та розуміння граматичного явища множина іменників.

РОЗВИВАЛЬНА: Розвивати навички правильної вимови звуків, комунікативні здібності учнів, мовну здогадку, пам’ять, увагу, уяву, фонематичний слух; розвивати вміння працювати в різних режимах навчання.

ВИХОВНА: Виховувати культуру спілкування, бережливе ставлення до іграшок, любов до тварин.

ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань

ОБЛАДНАННЯ: підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи, іграшки, аудіодиск до підручника, тематичні малюнки, презентація, інтерактивна дошкаPanasonicPowerpoint

Хід уроку

ВСТУПНА ЧАСТИНА

1.Привітання та перевірка готовності учнів до уроку

1. Привітання. Організація класу.

T: Good morning, children. I am glad to see you. I am fine today. How are you?

2. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Т: -Ви любите ходити в гості?

-  А ви б хотіли піти в гості?

-  Сьогодні ваше бажання здійсниться. Я пропоную вам піти в гості до героїв нашого підручника- до Ліз і Тома. Сподіваюсь, що ви їх пригадуєте.На цьому уроці ми почнемо тему «Мої іграшки-My toys». Ви вивчите нові слова, пограєте в ігри,виконаєте цікаві вправи.

- А щоб нового ви хотіли сьогодні дізнатись та досягти? (на дошці підказка- назви нових іграшок)

- А для цього нам знадобиться увага, старанність, знання та дружба.

Lets start our lesson! (Слайд 1)

3.Фонетична зарядка. Уведення в іншомовну атмосферу.

Let’s sing the ABC song! (Слайд 2,3)

4.Мовленнєва зарядка. Актуалізація опорних знань.

1) Розпізнавання звуків.

Учитель читає учням пари слів і просить сказати чи однакові голосні звуки в цих словах.

Doll-ball, fog-fall, cod-call, sock-salt (Слайд4)

2) Репродукція.

Учні повторюють слова зі звуками [ɔ] та [ɔ:] за вчителем, звертаючи увагу на довжину звуків та артикуляцію під час їх вимовляння.

3)Вивчення римування вірша.Фізкультхвилинка.

One, one, one, little dog run

Two, two, two, cat see you

Three, three, three, bird in a tree

Four, four, four, rat on the floor. (Слайд 5)

Учитель пояснює незнайомі слова (засобами пантоміми та перекладу) та читає вірш рядок за рядком. Учні повторюють рядки вірша за вчителем, а потім хором розповідають показуючи при цьому відповідні рухи.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.Введення нових лексичних одиниць.

1). Бесіда з учнями.

- Look! (Бере в руки ляльку) This is a doll. Repeat after me : doll.

Учні повторюють. (Слайд 6)

(Бере в руки іграшкову машинку) This is a car. Repeat after me : car.

Учні повторюють. (Слайд 7)

(Бере в руки іграшковий літак) This is a plane. Repeat after me : plane.

Учні повторюють. (Слайд 8)

2).Впр.1,с.40. Listen, repeat and point.(учні слухають аудіозапис, повторюють та показують на відповідну іграшку)

-Подивіться на малюнки до вправи 1 на сторінці 40 (показує відповідну сторінку). What toys can we see? Які іграшки ми бачимо?

Ps: We can see a doll. We can see a car. We can see a plane.

-Point to the doll\ car\ plane! (Учні називають і показують іграшки) (Слайд 9)

3).Введення та опрацювання назв цифр. Перегляд відео «Number train»

Учні дивляться відео та повторюють цифри 1,2,3. (Слайд 10)

2.Ознайомлення з новим граматичним явищем : множина іменників

1). Впр.2, с.40.

-Подивіться на малюнки до вправи 2 на сторінці 40.( Слайд 9) How many (скільки) dolls are there? (One doll and two dolls). How many cars are there? (One car and three cars). Let’s count together (показує кількість на пальцях): One doll, two dolls, three dolls.Now count the cars\ planes. Порахуйте машинки. Порахуйте літаки.

2).Перегляд відео «Англійська для малюків» (Слайд 13).

-А зараз давайте подивимось як навчились рахувати герої дитячих телепередач Хрюша, Степашка та Каркуша. Під час перегляду спробуйте згадати фрази які ми з вами вже теж вивчили.

3). Розучування пісні «One doll-two dolls» (Слайд 11,12)

Учні дивляться на малюнки з підписами, повторюють слова за вчителем. Потім слухають пісню та виконують її самостійно.

3.Розвиток навичок усного мовлення

1). Впр.3, с.41

-Подивіться на малюнок на сторінці 41 і назвіть предмети, які ви знаєте.

(Учні знаходять на малюнку знайомі предмети й називають їх англійською мовою)

-How many dolls\ balls\ cars\ planes are there?

-Who are playing with these toys? Хто грає з цими іграшками?( A girl and a boy)

-What are they saying? Listen and repeat. (Слайд 14)

(Учні слухають і повторюють. Потім розігрують діалог в парах за ролями).

2). Гра « Порахуй і скажи» («Count and say») (Слайд 15,16)

Учні дивляться на малюнок, рахують предмети і складають речення.

Фізкультхвилинка «I can see» (Слайд 17,18)

4.Розвиток навичок письма. Робота у зошитах.

1). Впр.1, с.32(РЗ)

Учні самостійно створюють малюнки вивчених предметів та по черзі їх називають.

2). Впр.2, с. 32 (РЗ)

Учні домальовують малюнки, а потім називають предмети та їх кількість. Учитель стежить за правильністю виконання завдань. (Слайд 19)

5. Розвиток навичок аудіювання.Робота з тестовими картками.

Учитель роздає учням картки з малюнками (Слайд 19,мал.2) та читає речення. Якщо речення відповідає малюнку, учні ставлять поряд з малюнком «галочку», а якщо не відповідає, то хрестик.

Учитель читає двічі: після першого читання учні виконують завдання, після другого-перевіряють, кажуть «yes» або «no».

-Listen and put a tick or a cross.

One - один. There are two dolls and one plane.

Two - два. There is a car and a ball.

Three - три. There are three planes and one car.

Four - чотири. There is one plane and one ball.

Five - пять. There are three balls and two dolls.

Six- шість.There are three balls and two cars.(див.тести)

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Підсумок уроку.

- Чи сподобалось вам гостювати у Ліз і Тома?

- З якими іграшками вони вас сьогодні познайомили?

- Які цифри ви тепер знаєте?

- Чого ви сьогодні навчилися?

- Що вам найбільше сподобалося чи не сподобалося?

2. Оцінювання учнів.

- Сьогодні ви всі працювали, були активні, але ...

Хочу відмітити роботу таких учнів:.....

(Коментування вчителя,запис у щоденники).

You worked well, excellent…

3.Закінчення уроку. (Слайд 20)

-Thank you for the lesson. Good bye.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.