Урок на свіжому повітрі "Барви осені"

Опис документу:
Незвичайний урок - мандрівка в золоту осінь. Метою такого уроку є закріплення вмінь дітей передавати свої враження про осінь, використовуючи різні прийоми малювання; виховувати почуття прекрасного та вміння бачити красу навколишнього світу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Прийоми роботи фарбами. Виконання композиції «Осінні барви»

Мета: Закріпити вміння дітей передавати в малюнку свої враження про осінь, використовуючи різні прийоми малювання. Удосконалювати навички роботи фарбами, пензлем. Коригувати і розвивати інтелектуальні операції (аналізу, синтезу, порівняння, планування). Розвивати мову учнів як регулятора діяльності і засобу спілкування; творчі здібності. Виховувати почуття прекрасного та вміння бачити красу навколишнього світу.

Обладнання: сюжетні малюнки на осінню тематику, грамзапис музики «Осінній вальс», ватмани, серветки, фарби, пензлики, осіннє листя, паперові листочки різних кольорів і форм.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вірш-привітання:

Вчитель.

Привітайте гостей, що до нас завітали.

Хочу чути, чого б ви усім побажали.

Діти.

Доброго вам дня.

Всім присутнім ми зичим

здоровя й добра.

Наш девіз:

Маєм ручки ми умілі

Їх покажемо на ділі.

Скарб вони у нас найкращий

Зумій тільки лад їм дай.

Отож ми часу не гаймо,

Наш урок розпочинаймо.

II. Робота над темою уроку.

Діти, сьогодні у нас незвичайний урок – це мандрівка в золоту осінь. Ми полинемо з вами в осінню казку. Станемо справжніми майстрами, художниками. За допомогою творчості ми допоможемо чарівниці – осені розфарбувати осіннє вбрання дерев.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Розповідь учителя.

Довгими журавлиними ключами літо відлетіло у вирій. Рожевощока осінь, як справжня господиня, наводить лад: позолотила діброви і запросила в гості ранкову прохолоду. Але варто виглянути сонечку, як на душі розвиднюється.

Часто осінь називають чарівною господинею. І, справді, подивіться навкруги – ось вона, весела чарівниця.

  1. Поетична хвилинка.

Ясноока тиха осінь

Ходить між дубів і сосен

І малює кожний лист,

Бо малярський має хист.

Осінь часу не марнує,

Швидко сцену декорує:

На березу – жовте листя,

А на ясен – золоте.

Клен красується барвисто,

Мов червоний мак цвіте.

Тільки сосни і ялини

У вбранні своїм без зміни

Залишилися на сцені,

Бо вони – вічнозелені.

Це для нас осіння казка –

На виставу йдіть, будь ласка!

Співаки – пташині хори,

А дерева – то актори.

Пісенька весела хай, як дощик ллється,

Осінь нас почує, щиро усміхнеться.

Хвилинка фантазії гра – руханка «Осіннє листячко»

IV. Робота над темою уроку.

  1. Асоціативний кущ до слова осінь.

Не тільки поети, але й художники наче чарівники, які бачать те, що не помічають інші, відтворюють свої враження від побаченого на картинах.

  1. Сприймання учнями творів мистецтва.

Бесіда за картиною "Золота осінь".

Розгляньте уважно репродукцію картини і поміркуйте, про що вона. (Діти одну-дві хвилини мовчки розглядають картину.)

Яка трава восени? (Пожовкла, висохла.)

Яке листя на деревах? (Листя на деревах жовто-багряне.)

Яке небо на картині?

Чому осінь називають "золотою", "багряною", "щедрою"?

Як би ви назвали цю картину?

Художник так і назвав свою картину "Золота осінь". На ній ви бачите дерева в парку. Дві сороки прилетіли на галявину, радіють теплому дню. Могутні крони дерев позолотила осінь. Яка гарна й багата рідна природа, скільки чарівної краси в осінніх барвах!

  1. Повторення про теплі і холодні кольори.

Колір є майже у всьому, що оточує нас будь-якої пори року. Кольори

допомагають нам створити відповідний настрій, викликають певні емоції.

Усі кольори ми розподіляємо на теплі та холодні.

Листя ж восени світиться теплими відтінками – від зеленого до червоно-коричневого.

Фізкультхвилинка

Ми – листочки! Ми – листочки!

Ми на гілочках сиділи, дмухнув вітер – полетіли!

(Діти робігаються по галявині.)

Ми літали, ми літали і на землю посідали.

(Діти присідають)

Потомилися ми зовсім і присіли в коло всі.

Відпочинемо ми трішки й знову полетим усі.

V. Творча робота учнів.

Робота в групах.

Діти по черзі витягують з кошика зображення листочків і об’єднуються у 3 групи. Кожна група отримує своє завдання для роботи.

І група «Дубочки » - малювання осінніх листочків долоньками.

ІІ група « Кленочки » - малювання осінніх листочків пальчиками.

ІІІ група «Берізки » - малювання осінніх листочків штампуванням половинкою картоплини.

Інструктаж з техніки безпеки.

  • З фарбами користуватися обережно.

  • Щіточки не струшувати на парту, на підлогу, на товариша.

  • Не крутитися, щоб не заважати іншим.

  • Не передавати робочі інструменти іншим.

  • Робоче місце повинно бути чистим.

Починаємо роботу. Бажаю вам творчого натхнення. І не забувайте про гарний настрій та старанність, з якими ви повинні будете створити своє власне осіннє дерево.

Самостійна робота учнів (контроль за роботою учнів).

VІ. Підсумок уроку

  • Презентації учнівських робіт.

  • Подарунки від золотої осені.

То ж наш урок закінчується. Я бажаю, щоб завжди ви жили в гармонії з природою, щоб любили, шанували її. А природа тішила вас своєю красою та неповторністю. Нехай же золота осінь увійде у кожну домівку з багатим урожаєм та надією на краще майбутнє.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!