і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Урок "Мистецтво" 1 клас

Передплата на журнал
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Бібліотека
матеріалів
Бібліотека
матеріалів
Бібліотека
матеріалів

Урок інтегрованого курсу “Мистецтво” у 1-му класі на тему

«Танок осінніх листочків»

Мета: навчальна: учити розпізнавати життєвий зміст музики та вміти на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів; формувати навички естетичного сприймання, уявлення про танець як вид мистецтва; вчити слухати і розуміти музику, бачити і відтворювати прекрасне; спонукати до творчості;

розвивальна: розвивати образне мислення, творчі здібності, фантазію, уяву, асоціативну пам’ять і увагу, вокально-хорові навички, ритмічність;

виховна: виховувати любов до природи, інтерес до українських танців, почуття патріотизму.

Тип уроку: комбінований.

Оснащення уроку: картини осінньої природи, аркуші для малювання, фарби, пензлик, баночка, проектор, пісня Н. Май «Кап-кап-кап», уривок вальсу П. Чайковського із балету «Спляча красуня», уривок українського народного танцю «Козачок», музики Філіпенка «Танок осіннього листя».

Домінантне мистецтво – музика, додаються образотворче мистецтво та мультиплікація.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

  2. Активізація опорних знань.

  • Як називають музику яку співають?

  • Які пісні ви знаєте?

  1. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні урок незвичайний у нас,

Бо осінь до нас завітала у клас.

У танці листочки свої залишила,

До нової теми віконце відкрила.

  • Тема нашого уроку «Танок осінніх листочків»

  • Як ви вважаєте, чому саме таку тему нам запропонувала осінь? (Останній день осені)

  • Як ви вважаєте, які завдання ми виконаємо на уроці, щоб повністю розкрити тему. (Відповіді учнів. Вправа «Мікрофон»)

  • Дійсно ми під час уроку виконаємо ці завдання, навчимося дотримуватися ритму і мелодії під час співу пісні, слухати і розуміти музику, передавати відтінки осені під час малювання осіннього листя, познайомимося з новим видом мистецтва – танком.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

  • У чарівниці Осені є помічник. Хто це?

Він скрізь: у полі і в саду, а в дім не попаде.

І я тоді лиш з дому йду, коли він вже не йде. (Дощ)

  • Чи можна звуками передати музику осіннього дощу?

Восени вітер здіймає у повітря різнобарвні листочки. Вони починають свій танок під ритм дощових крапель.

  • Давайте заспіваємо пісню Н. Май «Кап-кап-кап»

Під час співу будемо «допомагати» дощику різними звуками (оплесками, клацаннями пальців).

  • Який настрій викликала у вас ця пісня?

Українська пісня – це душа народу. Але й у танцях українці завжди були та є завзятими. На святах або після того, як добре попрацювали, збиралася молодь, щоб відпочити. А кращий відпочинок – це танок.

  • Які ж танці бувають?

Запрошую вас познайомитися з найулюбленішим українським танцем – Козачком.

  1. Робота над новим матеріалом.

З давніх-давен одним із найулюбленіших танців українців був «Козачок». Раніше він був лише чоловічим танцем, а сьогодні його танцюють і жінки. Він виник серед козаків, які боронили Україну від ворогів. Звідси його назва. У танці козаки змагалися у спритності, силі, супроводжуючи танець вигуками «гоп-гоп». Тому цей танок ще називають гопаком.

  • Давайте переглянемо уривок українського народного танцю «Козачок»

  • Який характер танцю?

  • А тепер давайте його порівняємо з вальсом П. Чайковського із балету «Спляча красуня».

  • Який характер цього танцю?

  • Вони швидкі чи повільні?

Фізкультхвилинка під укр. нар. танець «Козачок».

    1. Робота з наочністю на дошці.

  • Зверніть увагу на листочки, ілюстрації які нам залишила осінь.

Відтінки, яких кольорів ви бачите? (Теплих.)

Зустріч з мультимедійними героями паном Олівцем і пані Фарбою. (За мультимедійним підручником «Образотворче мистецтво. 1клас» (урок №4 «Теплі кольори»).

Розповідь пана Олівця про відтінки, відбиток.

  • Спробуємо передати ці відтінки при виконанні композиції «Танок осіннього листя».

  • Послідовність виконання композиції «Танок осіннього листя».

Нам знадобляться такі матеріали та інструменти: 
- листя різної форми та розміру;
- альбомний аркуш;
- гуаш;
- пензлик;
- палітра (цього разу краще взяти одноразові пластикові тарілочки);
- ємкість з водою;
- серветка.

Покрокова інструкція виконання: 
Крок 1.  Заздалегідь ми приготували красиві за формою листя дерев.
Крок 2.  Вмочіть одну сторону листочка в розведену фарбу.

Крок 3.  Акуратно прикладайте його пофарбованою стороною до альбомного аркуша, злегка притискаючи до паперу серветкою, розгладьте рукою.
Крок 4.  Приберіть листочки і розгляньте разом відбитки.
Крок 5.  Домалюйте їх так, як підказує вам уява.

    1. Практична діяльність учнів.

Малювання композиції «Танок осіннього листя» поетапно під супровід музики Філіпенка.

  1. Підсумок уроку.

Виставка і аналіз робіт.

Вправа «Закінчи речення».

  • Сьогодні на уроці я навчилась…

  • Мені сподобалося…

Бібліотека
матеріалів
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

ТАНОК ОСІННІХ ЛИСТОЧКІВ

Слайд № 2

Слайд № 3

Український народний танець «Козачок»

Слайд № 4

П.Чайковський. Вальс із балету «Спляча красуня»

Слайд № 5

Слайд № 6

Бібліотека
матеріалів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок інтегрованого курсу "Мистецтво" у 1 класі на тему "Танок осінніх листочків" (З презентацією)
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Образотворче мистецтво
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    328
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    LQ528094
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання