Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Урок-міні-проєкт "A tour around the world"

Англійська мова

Для кого: 6 Клас

24.03.2021

162

1

0

Опис документу:
Мета проєкту – підвищення свідомості здобувачів освіти та зосередження їхньої уваги на всесвітньовідомих архітектурних об’єктах та пам’ятках. Пропонований проєкт стане у пригоді вчителю під час вивчення теми “Travelling” на уроках із предмету «Англійська мова» 6 класі. Під час виконання проєкту ви можете адаптувати завдання для своїх учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

PROJECT “A TOUR AROUND THE WORLD” 6 FORM

Мета проєкту – підвищення свідомості здобувачів освіти та зосередження їхньої уваги на всесвітньовідомих архітектурних обєктах та памятках.

Пропонований проєкт стане у пригоді вчителю під час вивчення теми Travelling на уроках із предмету «Англійська мова» 6 класі.

Під час виконання проєкту ви можете адаптувати завдання для своїх учнів, а також розширювати межі практичного використання результатів проєктної роботи.

Цілі проєкту:

  • Теоретичні: учасники проєкту повторять лексичні одиниці теми; пригадають правила ведення дискусії; дізнаються про архітектурні об’єкти та пам’ятки в різних країнах світу.

  • Практичні: здобувачі освіти продовжать розвивати навички роботи в команді, критичне, логічне та креативне мислення; самостійно шукатимуть необхідну інформацію та опрацьовуватимуть її; отримають досвід командної роботи; попрактикуються у відстоюванні власної точки зору щодо подорожування, веденні діалогу.

  • Пізнавальні: матимуть можливість підвищити рівень країнознавчої, соціокультурної та лінгвістичної компетентностей.

Прогнозований результат: створення буклету про кругосвітній тур.

Потрібні матеріали

Комп’ютер, ґаджети, візуальні матеріали (матеріали для буклетів, тематичні ілюстрації тощо), інтернет-ресурси, канцелярське приладдя.

Ролі та функції учасників проєкту

Керівник проекту: планує роботу, розподіл обов’язки та завдання між іншими учасниками проєкту; контролює за виконанням завдань, презентує проєкт.

Пошукова група: пошук різноманітних джерел інформації; відповідей на запитання.

Аналітична група: ознайомлюється із зібраною інформацією; оформлює буклет.

Критерії оцінювання роботи над проєктом

  • ефективна співпраця між членами команди (2 бали);

  • повнота і відповідність обраних джерел інформації (2 бали);

  • логічність та послідовність дій учнів, виконання завдань відповідно до плану (2 бали);

  • ініціативність та активність, внесення корисних пропозицій (2 бали); 

  • креативність учнів під час виконання завдань (2 бали);

  • аналіз успіхів і невдач своєї роботи (2 бали).

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

  1. Вчитель показує зображення найвідоміших місць світу, запитує “What is it? Where is it?” (додаток 1)

  2. Вчитель показує картки з зображенням різних видів транспорту і питає “What is it?”

  3. Здобувачі освіти ведуть діалог за зразком. (додаток 2)

ПОШУКОВИЙ ЕТАП

Здобувачам освіти потрібно знайти якомога більше корисної інформації, яка допоможе дати відповідь на проблемне питання IS THE FAMOUS PLACE OF THE COUNTRY ITS VISITING-CARD?

АНАЛІТИЧНИЙ ЕТАП

Обговорити, які визначні місця хотіли б відвідати учасники проєкту.

ПРАКТИЧНИЙ ЕТАП

Створити буклет про кругосвітній тур.

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ЕТАП

Демонстрація результатів роботи вчителеві та іншим школярам.

РЕФЛЕКСІЙНИЙ ЕТАП

Кожен учасник групи має коротко дати власну відповідь.

WHAT I LEARNED DURING THE PROJECT?

Додаток 1

Do the test

Country Continent

    1. China A. Europe

    2. France B. Asia

    3. The USA C. Africa

    4. Germany D. Australia

    5. Brazil E. North America

    6. India F. South America

    7. Egypt

    8. Australia

    9. Italy

    10. Peru

Додаток 2.

A: Are you going by plane?

B: Yes, I am.

A: What time does it leave?

B: At 10.30 in the evening.

A: How long does your journey take?

B: It takes three hours.

A: So you are going to Rome.

B: Right!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.