Урок "Let's play with our toys"

Опис документу:
Мета Активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал з теми, пригадати в ході уявної подорожі усі вивчені лексичні одиниці, розвивати навички письма, читання,аудіювання, говоріння; • Розвинути навички логічного мислення,усі види пам’яті; • Виховати в учнів бажання співпрацювати, допомагати один одному, віднаходити правильні рішення. Тип заходу: подорож (з елементами вікторини)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема виховного заходу: Lets play with our toys.

Мета:

  • Активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал з теми, пригадати в ході уявної подорожі усі вивчені лексичні одиниці, розвивати навички письма, читання,аудіювання, говоріння;

  • Розвинути навички логічного мислення,усі види пам’яті;

  • Виховати в учнів бажання співпрацювати, допомагати один одному, віднаходити правильні рішення.

Тип заходу: подорож (з елементами вікторини)

Клас: 2А

Обладнання: карта маршруту, сувої з завданнями, головоломки, звукозапис, смайлики.

Хід виховного заходу:

I. Початок виховного заходу.

1. Привітання. Good morning children. I am glad to see you.

2. Повідомлення теми і мети заходу. We go to the Toy Land. Нам потрібно виконати усі завдання, пройти маршрут, яким крокують іграшки даної країни..

II. Основна частина заходу.

  1. Ознайомлення з маршрутом. Введення в іншомовну атмосферу.

Учні роздивляються маршрут, рахують кількість завдань, які сховані під маршрутною картою.

Маршрутне завдання №1. Listen and say.

Учні слухають звукозапис та називають приблизно 10 слів, які вони розчули.

I’ve got two eyes, Two hands, two ears

A mouth and a nose, And lot’s of hair

I’ve got two feet, What am I?

But I haven’t got toes I am a teddy-bear.

Маршрутне завдання № 2. Toys that live in a Toy Land . Add .2.

Учні отримують сувій і зачитують слова, які треба перекласти. Якщо слово переклали, то його викреслюють.

Маршрутне завдання №3. Draw a toy and say.

Учні показують на малюнки зроблені вдома і розповідають про свою іграшку за поданим зразком, який висить на дошці.

This is…

It has got…hair.

It has got…eyes.

My …has got a … nose.

My… has got a …face.

Маршрутне завдання №4. Game. It has got no…

Вчитель показує учням малюнки «Смайлика», у зовнішності якого, чогось не вистачає, використовуючи вираз It has got no…

Маршрутне завдання №5. Move, move, move

Учні виконують дії задані римівкоюю

I can jump like a frog

I can swim like a dolphin

I can climb like a cat

I can run like a horse

I can go like a turtle.

Маршрутне завдання №6. Reader.

Учні читають вправи запропоновані вчителем.

Ex. 1, p.88 and Ex. 4, p.89.

Маршрутне завдання №7. Tell the poem.

Учні розповідають вірш, який вчили вдома.

Маршрутне завдання №8. Do the puzzle.Add.2.

Виконавши це завдання , вчитель оголошу, що подорож в іграшкову країну завершилася, а в результаті подорожі ми отримали багато гарних оцінок і чудового настрою .

III. Заключна частина виховного заходу.

Висновок вчителя. You see the “Toyland” is big and lovely. Well done. Thank you for the lesson. Good bye.

Addition 1

Addition 2

t

e

d

d

y

t

o

y

z

p

i

g

b

a

l

l

v

w

t

l

h

d

o

l

l

c

a

r

r

a

a

e

g

h

o

u

s

e

a

n

v

c

l

o

w

n

g

g

i

e

m

o

n

s

t

e

r

h

n

m

f

i

s

h

h

o

r

s

e

n

d

r

e

s

s

r

o

b

o

t

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
6
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!