Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Урок-квест з інформатики для 9 класу

Інформатика

Для кого: 9 Клас

27.08.2020

683

35

0

Опис документу:
Підсумковий урок-квест з інформатики для 9 класу для груп учнів з 6 осіб. Тема інтегрованого уроку-квесту: Гра з віртуальними перешкодами з використанням веб-програм та синхронізацією даних. Мета уроку: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Інтегрований урок-квест: Гра з віртуальними перешкодами з використанням веб-програм та синхронізацією даних. Квест для 9 класів Підготувала Учитель...
Слайд № 1

Інтегрований урок-квест: Гра з віртуальними перешкодами з використанням веб-програм та синхронізацією даних. Квест для 9 класів Підготувала Учитель з «Інформатики» НВК «СЗШ №2-гімназія» Монастирська Ірина Олександрівна

Мета уроку: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічно...
Слайд № 2

Мета уроку: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.

Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити міжпредметні зв’яз...
Слайд № 3

Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити міжпредметні зв’язки між інформатикою та іншими предметами (історія, музика, література, малювання тощо).

Очікувані результати: Збільшення активності та рухливості учнів Мотивація до вивчення теорії з предмету Формування навичок «командної гри» у процес...
Слайд № 4

Очікувані результати: Збільшення активності та рухливості учнів Мотивація до вивчення теорії з предмету Формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності; Підвищення загальної культури учнів. Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, ІКТ-вмінь підвищить загальний рівень розвиненості школярів.

Маршрутні листи для команд та адреса робочої групи в Telegram
Слайд № 5

Маршрутні листи для команд та адреса робочої групи в Telegram

Дай відповідь на запитання та отримайте наступне завдання
Слайд № 6

Дай відповідь на запитання та отримайте наступне завдання

Відкрити закладку в Telegram за допомогою QR-коду або перейти за посиланням для проходження тесту https://t.me/lokationn Проходження тестування на ...
Слайд № 7

Відкрити закладку в Telegram за допомогою QR-коду або перейти за посиланням для проходження тесту https://t.me/lokationn Проходження тестування на Telegram каналі та виконання отриманих завдань Надіслати селфі-фотографію у масках з додатку Quiver Masks до робочої групи

Генератор слів онлайн. За допомогою онлайн генератора слів скласти зі слова МЕРЕЖА доступні. Викласти вирізаних букв ті, що мають відношення до інф...
Слайд № 8

Генератор слів онлайн. За допомогою онлайн генератора слів скласти зі слова МЕРЕЖА доступні. Викласти вирізаних букв ті, що мають відношення до інформатики. Фото з укладеними словами надіслати до робочої групи.

Виконати завдання в Power Point. Створити гру «Лабиринт» в PowerPoint
Слайд № 9

Виконати завдання в Power Point. Створити гру «Лабиринт» в PowerPoint

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Створити зображення у LibreOffice Draw.
Слайд № 16

Створити зображення у LibreOffice Draw.

Відредагувати текст згідно параметрів у MicrosoftOffice Word.
Слайд № 17

Відредагувати текст згідно параметрів у MicrosoftOffice Word.

Скласти схему Біжучі вогники за допомогою комплекту Arduino.
Слайд № 18

Скласти схему Біжучі вогники за допомогою комплекту Arduino.

Крок 1: Складіть схему підключення на макетній платі, як показано нижче:
Слайд № 19

Крок 1: Складіть схему підключення на макетній платі, як показано нижче:

Послідовність складання:
Слайд № 20

Послідовність складання:

Послідовність підключення до Arduino UNO
Слайд № 21

Послідовність підключення до Arduino UNO

https://wordart.com/
Слайд № 22

https://wordart.com/

Оцінювання роботи учнів. Урок закінчено!
Слайд № 23

Оцінювання роботи учнів. Урок закінчено!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.