Урок. Композиція на основі власних спостережень "Барвиста веселка".

Опис документу:
Ознайомлення дітей з назвою кольорів, з спектральною послідовністю. сприяти розвитку дрібної моторики руки, розвитку асоціативно-образного мислення, творчої уяви й стійкої уваги. сприяти вихованню у дітей емоційної чутливості, естетичного сприйняття навколишнього світу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мета:


Тема: Композиція на основі власних спостережень.

«Барвиста веселка».


    1. Гра «Веселка».

    • Кожен із дітей є певним кольором веселки (діти отримують кольорові картки). Учасники перемішуються, а потім за командою кожен колір повинен стати на своє місце, щоб вийшла справжня веселка.

    1. Бесіда з вихованцями.

    • Темою нашого заняття буде чарівна веселка. Ми будемо відтворювати веселку у своїх малюнках.


    Теоретичний матеріал.

  1. Знайомство з технікою виконання роботи

  • Сьогодні у роботі нам необхідні будуть папір, гуашеві фарби, а замість пензлика нам
    допоможуть наші пальчики. (Вчитель демонструє пальчикову техніку)

  • Давайте заплющимо очі і уявимо наш малюнок.

  • Чарівна веселка з’явилася й переливається своїми кольорами на голубому, неосяжному
    небі. Прокидається, вмита дощиком земля. Ось, на зеленій галявині замайоріли квіточки, над
    ними запурхав барвистий метелик.

  1. Практична робота.

Діти виконують роботу під мелодійну музику.

Малювання пальцем

Діти малюють пальцем, вмочуючи його у фарбу. Й на малюнках весело посміхається
райдуга й танцюють краплі дощу та інше.

Малювання всією долонею

Діти малюють всією долонькою, вмочивши її у фарбу. Притиснувши долоню до чистого
аркуша паперу, одержують різноманітні відбитки, а потім довільно домальовують те, що
уявляють.


  1. Підсумок заняття

  1. Організація виставки робіт.

  • Добір назв до малюнків. (Наприклад: «Веселковий світ», «Після дощу», «Райдуга»).

  • Створення ситуації успіху для вихованців шляхом підтримки, емпатійного ставлення до дитини, некритичного оцінювання.

  1. Підсумкова бесіда з вихованцями.

  • Відгадайте загадку.

Вийшла звідкись гарна дівка,

На ній - стрічка -семицвітка.

А де з річки воду брала,

Там коромисло зламала. (Веселка)

  • Що ми сьогодні на занятті малювали?

  • Яку художню техніку ми застосували у своїй роботі?

  • Чому ми сьогодні навчилися?


4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!