Урок. Композиція "Клоуни на арені."

Опис документу:
На уроці діти знайомляться з графічною технікою. Опановують поняття статики - це спокій, та динаміки - це рух. Виконують творчу роботу. Сприяти розвитку у дітей художнього смаку, зацікавленості творчою діяльністю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Композиція „Клоуни на арені”



Підсумок заняття. Організація виставки робіт

Обладнання: плакат «Сонечко».

В кінці заняття йде колективний розгляд малюнків. Спочатку розглядаємо малюнки, на яких діти зобразили літній пейзаж (тепла кольорова гамма); а потім ті, на яких відображена зима (це холодна кольорова гамма).



(Звучить фрагмент пісні „ Арлекіно” у виконанні А. Пугачової)

  • Діти, а ви бували у цирку ? Що вам найбільше сподобалося?

(артисти в яскравих костюмах, різнокольорове освітлення, кругла арена, тощо)

  • І сьогодні на занятті ми будемо зображувати клоуна під час вистави.

  1. Основна частина.

  1. Вступна бесіда.

-У дитинстві, діти, я дуже хотіла навчитися малювати. Якось до нас у гості приїхав художник. У нього було чимало різних пензлів, олівців, фарб та інших матеріалів, яких я раніше ніколи не бачила. Яка то була для мене радість, коли художник запропонував мені малювати разом з ним. Схопила я різнокольорові фломастери, прагнучи зобразити щось цікаве, але з цього нічого не вийшло. Від невдачі я розгубилася, але художник сказав:

Для того, щоб уміти малювати,

Потрібно дуже старанно навчатись.

Але важливі ще такі моменти,

Як матеріали і інструменти.

Що треба для роботи взяти,

Щоб фарбами навчитись малювати?

І щоб робота кожної дитини Поважно називалася „картина”?”

  1. Знайомство із технікою виконання роботи

  • Сьогодні я покажу вам, як можна намалювати клоуна на арені цирку.


А тепер, діти, мені потрібна ваша допомога - одягнути клоуна у чудовий



  • Які візерунки прикрасять його одяг? Чим ми прикрасимо його шапочку, черевички? (Демонструю, які техніки можна виконати фломастерами: на штанцяхполосочки, на

костюмі ~ кружальця великі й маленькі, шапочку прикрасити пухнастим бубончиком, домалювати великі гудзики, полосаті шкарпетки, на великих черевиках - шнурочки.)

  • Діти, у нас вийшов чудовий клоун, і нам з вами потрібно дати йому ім’я. Як ви вважаєте, як краще його назвати: „Ох” чи „Ах” ? („Ах!”)

  • А яку вдачу має наш клоун: гарну чи погану? (гарну)

  • Які кольори ми оберемо для нашої роботи? (теплі)

  • Весь цей малюнок будемо малювати теплими кольорами, тому що клоун у нас добрий.

* Ми поважаємо простого олівця,

Непосидючого труднгу-молодця.

Але ж як добре, коли є в руці Яскраві кольорові олівці Та ще й фломастери впридачу!

Це червоний жар неначе,

Це оранжевий, гарячий.

Жовтий, як пшениця в полі Мов трава, зелений колір.

Голубий, яку краплині,

А наступний колір - синій.

Синій колір, ніби річка,

Фіолетовий, як нічка,

Скільки всього кольорів я назвала дітворі?...

Сім барвистих кольорів Я назвала дітворі:

Червоний, оранжевий,жовтий, зелений, голубий, синій, фіолетовий.

- А тепер, друзі, до роботи! Клоун нас чекає. Він бажає бути красивим. Допоможемо йому.

  1. Практична робота.

Діти отримують роздатковий матеріал - лист із зображенням контурів клоуна.

Завлання: використовуючи різні лінії: кружальця, хвильки, крапочки, створити одяг клоуна. Гра „Надінь кільце”

- А тепер наш гарний клоун „Ах” бажає з нами погратись.

Умови гри: діти по черзі підходять і кидають на стержень кільця.

  1. Під сумок заняття

  • Добре, діти. Клоун вами дуже задоволений. Але йому потрібно відпочити. І наше заняття сьогодні завершується. А щоб нашому другу снилися гарні сни, давайте виберемо йому картину, яку повісимо над його ліжком.

  • Познайомтесь із картинами відомих світових художників А. Дерен „Гай” та А. Матісса „Вид Колліура”. (Демонстрація картин: А.Дерен „Гай”(холодний колорит), А.Матісс „Вид Колліура”(теплий колорит)).


  • Що зображено на кожній із картин?

  • Яка із картин виконана у теплих тонах?

  • Яка б із картин найбільше сподобалась нашому другу?

(Допомагаю дітям обрати більш яскраву картину Матісса „Вид Колліура”).

  • Скажемо клоуну: Що нової зустрічі!

6

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!