і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Урок "Комп ютерне моделювання"

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №MQ513549
За публікацію цієї методичної розробки Полшкова Марина Іванівна отримав(ла) свідоцтво №MQ513549
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ

СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80» ДМР

Вчитель інформатики Полшкова М.І.

2018 р.

Тип уроку: комбінований.

Форма уроку: урок-подорож.

Мета: - ознайомлення з сучасними технологіями;

-використання віртуальної інформації, як додаткового інструменту сприйняття оточуючого світу, та забезпечення допомоги людині в повсякденній діяльності;

-формування в учнів творчих здібностей, практичних навичок .

Матеріали, необхідні для проведення уроку: 
1. Розмальовки 3D Artist. Бажано роздати до початку уроку або попросити учнів принести на урок вже розмальовані. Посилання для завантаження: https://goo.gl/b8WWDH 
2. Додаток 3D Artist. Посилання для завантеження з Google Play таAppStore
3. Проектор або комп ютер для демонстрації відео. 
4. Класна дошка, крейда або маркери. 

  1. Повідомлення теми. Мотивація.

Щоб почати урок спробуймо відповісти на питання. Що таке реальність? Наприклад, коли ви спите і бачите сни – це реальність чи ні? А те, що ви бачите у кіно? А коли граєте в ігри на комп'ютері? 

Слухаємо декілька відповідей. 

Тобто реальність – це все те, що може відбутися з нами насправді в свідомому стані. А всі додаткові речі, такі як, наприклад сни, кіно, чи комп'ютерні ігри змінюють цю реальність.  А ви бажали колись змінити реальність чи доповнити її? 
В наш час спроби змінити чи доповнити реальність є доволі поширеними й для цього можна використовувати різноманітні технічні засоби.
Наприклад, для зміни реальності ми можемо використати віртуальну реальність, віртуальні окуляри (VR-окуляри )та камери 360 градусів. Терміни: Віртуа́льна реа́льність – ілюзія реальності, що створена за допомогою комп'ютерних систем, які забезпечують зорові, звукові та інші відчуття. 

VR-окуляри [віртуальні окуляри] – спеціальні технічні пристрої, що виглядають як дуже великі окуляри та складаються з двох екранів, розташованих окремо перед кожним оком. Екрани показують дещо зміщені одне відносно іншого зображення того самого об'єкта, створюючи ілюзію тривимірного простору. 
Камери 360 градусів – спеціальні камери, які дозволяють знімати відео з кутом огляду 360°. Головною особливістю такого відео є те, що глядач самостійно вибирає найбільш цікавий йому кут огляду, не нав'язаний оператором чи режисером. Відео, зняте в цьому форматі, захочеться переглядати декілька разів, оскільки за раз побачити все просто неможливо. 

2. Пояснення нового матеріалу.

Сьогодні ми будемо говорити про ще один вид "реальності", а саме – про доповнену реальність та її характеристики. Цікаво, чи не так? 

Доповнена реальність (асоціації: майбутнє, технології, смартфон, планшет, комп'ютер, покупки, ігри, навігація, пригоди, подорожі, реклама)
Говорячи простими словами, на відміну від віртуальної реальності, яка вимагає повного занурення у віртуальне середовище, доповнена реальність використовує середовище навколо нас та просто накладає поверх нього певну частинку віртуальної інформації, наприклад графіку, звуки та реакцію на дотики. Оскільки віртуальний та реальний світи гармонійно співіснують, користувачі з досвідом доповненої реальності мають змогу спробувати цілком новий, покращений світ, де віртуальна інформація використовується як додатковий корисний нструмент, що забезпечує допомогу в повсякденній діяльності. 

Більшість впливових людей, які працюють в сфері інформаційних технологій важають, що наше майбутнє більш пов'язане з доповненою реальністю, ніж з віртуальною. І в найближчому майбутньому люди будуть використовувати саме доповнену реальність в повсякденному житті. Отож, з'ясуймо, що ж це таке, та де може використовуватися. 

Можливості віртуальної реальності відкривають безмежні можливості для навчання, творчості та розваг. За допомогою цієї технології ти можеш подорожувати світом, насолоджуватись його мальовничими куточками та якісно змінити вивчення таких шкільних предметів як географія, історія, фізика та, навіть, література. Видео 1


На даний момент однією з найпривабливіших сфер застосування можна вважати журналістику. Агенції новин наввипередки запроваджують репортажі з місця подій у форматі 360. Адже це найкраща можливість для термінового матеріалу.

Медицина. Компанія Vipaar запропонувала рішення, яке поєднує телемедицину та AR. За допомогою окулярів Google Glass та додатку Vipaar, хірурги на відстані можуть асистувати своїм колегам, проектуючи свої руки на окуляри хірурга, який проводить операцію.

Авіація. AR досить давно використовується військовими пілотами. Спеціальні дисплеї та шоломи виводять інформацію про системи винищувача та допомагають наведенню на ціль. AR починає проникати також в цивільну авіацію. Наприклад, компанія Aero Glass розробила спеціальні окуляри доповненої реальності, які допомагають пілоту орієнтуватися в просторі, дотримуватися маршруту та отримувати додаткову інформацію під час польоту.

Маркетинг. За допомогою AR технологій бренди можуть проводити більш креативні інтерактивні рекламні компанії, тим самим привертаючи додаткову увагу до своїх продуктів.

Наприклад, у 2017 році вийшов перший подібний короткометражний анімаційний фільм "Качині пригоди". Попри коротку тривалість він здатен продемонструвати всю можливість технології, та того, яких змін скоро зазнає індустрія. Новий формат активно використовується в рекламі та маркетингу. А також в освітніх та пізнавальних цілях.

Відео 2

Один з найкращих прикладів доповненої реальності – гра Pokemon Go. Підніміть руки: хто з вас ловив покемонів? А хто може назвати, де ви їх знаходили?

Довідка: За правилами гри Pokémon GO, гравець має пересуватися реальним світом, тоді як його віртуальний "герой" подорожує віртуальною картою завдяки використанню GPS. Якщо поряд з гравцем знаходиться покемон, гра повідомляє про це і пропонує відшукати його, користуючись камерою смартфона чи планшета.

Зображення покемона накладається на картинку навколишнього світу, отриману з камери. При цьому тип істоти вираховується, залежно від інформації про місцевість. Наприклад, водні покемони зустрічатимуться біля річок і фонтанів (Wikipedia).

Якщо ви використовуєте додаток Instagram [Інстаґра́м] чи Snapchat [Снепча́т], щоб публікувати свої фотографії та відео, то напевно знаєте про функцію Stories [Сторіз], що має маски. Спеціальні алгоритми додатку розпізнають контури обличчя людини, коли ввімкнена камера, й накладають на нього спеціальні фільтри-маски в режимі реального часу: звірячі вушка, окуляри, кольорові зірки чи сердечка.

Видео 3

Ось як виглядає маркерна технологія доповненої реальності в дії:

Видео 4

Щоб краще зрозуміти що таке доповнена реальність та її можливості, виконаємо з вами суперзавдання. Перед вами - розмальовки. Розмалюйте їх олівцями або фломастерами за власним смаком . Тепер за допомогою спеціального мобільного додатку 3D Artist з вашими малюнками відбудеться чарівне перетворення.

Робота в класі зі смартфонами та додатком 3D Artist:
Додаток 3
D Artist перетворює звичайну розмальовку на об'ємний 3D малюнок. Для чарівного перетворення потрібно завантажити спеціальні малюнки у форматі pdf та роздрукувати їх. Далі все просто: розмалюйте олівцями або фломастерами дракончика, дівчину або будиночок, відкрийте додаток, наведіть камеру на свій малюнок так, щоб він повністю уміщався на екрані та спостерігайте чарівне перетворення.

  1. Усвідомлення знань та формування практичних навичок.

ПРАКТИЧНА РОБОТА.

Постановка задачі Розробити мультфільм за поданим сюжетом «Лісова галявина». На лісовій галявині літають бджоли та метелики

Поради до виконання роботи

  1. Завантажити SCRATCH.

  2. Видаліть спрайт Кота.

  3. Виберіть малюнок для Сцени.

  4. Додайте до проекту новий спрайт Бджола з папки Animals.

  5. Відкрийте вкладку Образи.

  6. Скопіюйте 5 разів спрат Бджола.

  7. Розробіть костюми бджоли для створення ілюзії руху крилець.

  8. Складіть команди для спрайта бджоли.

  9. Для того, щоб бджола не вилітала за межі сцени, використайте команду «Якщо границя, відбити». (стор. 66)

  1. Підсумок уроку.

Записи на дошці, папері чи екрані. Учні по колу висловлюються одним реченням:

Сьогодні я дізнався…
– Було цікаво…
– Я виконував завдання…
– Було складно…
– Тепер я зможу…
– У мене вийшло…
– Мене здивувало…
– Я навчився…
– Я придбав…
– Я зміг…
– Мені захотілося…
– Урок дав мені для життя…

  1. Домашнє завдання: опрацювати параграф 10 підручника

.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Цей урок можна провести як нестандартний урок для ознайомлення учнів з сучасними технологіями, використання віртуальної інформації, як додаткового інструменту сприйняття оточуючого світу
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7309
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    MQ513549
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти