Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Урок-гра з природознавства "Що?, Де?, Коли?"

Гра

Для кого: 4 Клас

24.09.2019

841

49

0

Опис документу:
Інтелектуальний урок-гра з природознавства, розроблений вчителькою початкових класів Чалою Н.В. на основі популярної телевізійної гри "Що?, Де?, Коли?". Гра розвиває пізнавальний інтерес, вчить працювати в команді, формує вміння вислуховувати й аналізувати думки інших дітей.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтелектуальна гра з природознавства Що? Де? Коли?

Мета: розвивати пізнавальний інтерес учнів засобами пошукових та

природознавчих матеріалів, навчати працювати в команді; формувати вміння вислуховувати й аналізувати думки інших дітей; виховувати любов до природи.

Обладнання: круглі столи з кубом всередині; конверти із завданнями, аудіо записи.

Тип уроку: урок-гра

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Команди займають місця за столами, склад команд - 8 осіб, на кожному столі знаходяться конверти із завданнями (5 конвертів).

Учитель. Діти, сьогодні ми всі станемо учасниками чудової інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?» з природознавства.

Я вважаю, що правила цієї гри вам відомі, але нагадаю: команди по черзі кидають кубик і відповідають на запитання, що знаходяться в конвертах. За правильну відповідь команда отримує 1 бал. Порушувати правила, а саме підказувати, викрикувати не можна, штраф 1 бал. На роздуми над запитаннями та обговорення відповіді дається 1 хв. Команда, яка достроково відповідає, зберігає 1 хв для іншого запитання. Якщо хвилина залишається нереалізованою, команда отримує додатковий бал.

Якщо ви бажаєте, щоб ваша команда перемогла, дотримуйтесь таких умов:

  • під час гри ви маєте право використовувати свої знання, вміння, кмітливість, почуття гумору, дружелюбність;

  • будьте уважні і пам’ятайте, що головне в будь-якій справі, відмінна підготовка, дисципліна та вміння швидко приймати відповідні рішення.

Я із задоволенням представляю вам наше вельмишановне журі

- Але перед початком, як у будь-якій грі - спортивній чи інтелектуальній ми проведемо зі всіма командами одночасно розминку. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Відповідає гравець, який першим підведе руку, а стежити за цим буде наше шановне журі

ІІ. Проведення гри

1. Розминка

1) У якій частині Євразії знаходиться Україна? (У Європі)

  1. Найхолодніший материк. (Антарктида)

  2. Найбільший океан. (Тихий)

  3. Найвища гора України. (Говерла)

  4. Які моря є в Україні? (Чорне, Азовське)

  5. Найбільший заповідник в Україні. (Поліський)

  6. Зі скількома державами межує Україна? (Із 7)

  7. У якому тепловому поясі знаходиться Україна? (У помірному)

  8. Найжаркіший материк. (Африка)

  9. Який птах не вміє літати? (Страус)

  10. Скільки планет у Сонячній системі? (9)

  11. Найбільша ягода? (Кавун)

  12. Скільки кінцівок у павука? (8)

  1. Музична пауза

Журі підбиває та оголошує підсумки.

  1. Гра

Команда, що перемогла у розминці, має право першого хода. Запрошуємо команду-переможця кинути куб. Капітан команди відкриває конверт під №.... та зачитує запитання.

Конверт № 1 (а). Гілки якого дерева освячують у церкві за тиждень до Великодня? (Верби)

Конверт № 1. З якого плода виготовляють поп-корн? (Кукурудзи)

Конверт № 2 (а). У якій країні жив Мауглі? (В Індії)

Конверт №2 . Яка тварина дихає легенями, ротом, шкірою? (Жаба)

Конверт №3. Чорний ящик (виносять вболівальники команди-суперника)

Конверт № 3 ) . Чорний ящик (виносять вболівальники команди-суперника)

Конверт № 4 ). Намалюйте планети Сонячної системи. (Сонце-Меркурій - Венера-Земля-Марс-Юпітер-Сатурн-Уран-Нептун-Плутон)

Конверт № 4. Чи все правильно зображено на схемі Сонячної системи? Поясніть.

Конверт № 5 (а. ) , № 5. Розгадайте кросворди та дайте відповідь. Назва якого плазуна захована у кросворді? Назва якої комахи захована у кросворді?

  1. Конкурс вболівальників «Що знаю я?»

Правила.

  1. Вислухайте загадку або запитання до кінця.

  2. Не викрикуйте.

  3. Відповідь зараховується тільки після підняття сигнальної картки.

Початок гри (мелодія)

  1. Чому сови полюють уночі? (Вони дуже добре бачать у темряві)

  2. Тварина рогата

І рогів багато. (Олень)

  1. Який птах має гребінь, але не може ним причесатися? (Півень)

  2. ІЦо страшніше птахам узимку - голод чи холод? (Голод)

  3. Маленький, сіренький

По дворах стрибає, крихти збирає. (Горобець).

(Лунає гонг)

Учитель. А у нас готова дати відповідь команда « »

Відповідає команда « »

А ми продовжуємо гру. Просимо команди по черзі кинути куб та обрати наступний конверт.

Конверт № 6. Віднови прислів’я, приказку, прикмету, у яких переплутані слова.

А ми в цей час продовжуємо конкурс вболівальників.

Конкурс вболівальників «Що знаю я?»

  1. Який птах прилітає до нас із настанням зими? (Снігур)

  2. Скільки горобець зробить кроків за день? (Жодного, адже він літає та стрибає)

  3. Швидко скрізь цей птах літає,

Безліч мошок поїдає.

За вікном гніздо будує,

Тільки в нас він не зимує. (Ластівка)

  1. Назвіть саму найяскравішу зірку на небі? (Полярна зірка)

  2. Як природа без компасу допомагає визначити де південь, а де північ ?

Час сплинув . Ми запрошуємо до відповіді команду

Конверт № 7. Конверт-секрет.

Запрошуємо вболівальників команди суперниці.

Наш урок-гра підійшов до завершення. Журі просимо підрахувати бали. А ми вам даруємо пісню «Бажаємо щастя».

Пісня

  1. Підсумок уроку

Журі оголошує результати.

Команда-переможець отримує грамоту та оціночний бал.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.