Урок фізичного виховання в 3 класі

Опис документу:
- повторити навички у виконанні слабо засвоєних, підготовчих вправ, команд, шикувань та перешикувань в різних частинах уроку; - хотьба, біг та їх різновиди; - вчити метанню м"яча у горизонтальну ціль шириною 1,5 м на відстані 10-12 м; - закріплення навичок у виконанні (робота по станціям) : гнучкість, нахил тулуба у положенні сидячи, згинання та розгинання рук в упорі лежачи , стрибки зі скакалкою, "човникового" бігу, рухливі ігри та естафети.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 3 Фізичне виховання

Розподіл навчального матеріалу в плані-конспекті уроку:

Завдання уроку:

- повторити навички у виконанні слабо засвоєних, підготовчих вправ, команд, шикувань та перешикувань в різних частинах уроку;

- хотьба, біг та їх різновиди;

- вчити метанню м"яча у горизонтальну ціль шириною 1,5 м на відстані 10-12 м;

- закріплення навичок у виконанні (робота по станціям) : гнучкість, нахил тулуба у положенні сидячи, згинання та розгинання рук в упорі лежачи , стрибки зі скакалкою, "човникового" бігу, рухливі ігри та естафети.

Частина

уроку

Зміст

Дозування

Вказівки

І. Підготовча

частина

(7-15 хв.)

1. Організація класу. Шикування в одну шеренгу

- Клас! В дну шеренгу шикуйсь!

- Рівняйсь! Струнко! Вільно!

2. Завдання уроку

- повторити навички у виконанні слабо засвоєних, підготовчих вправ, команд, шикувань та перешикувань в різних частинах уроку;

- хотьба, біг та їх різновиди;

- вчити метанню м"яча у горизонтальну ціль шириною 1,5 м на відстані 10-12 м;

- закріплення навичок у виконанні (робота по станціям) : гнучкість, нахил тулуба у положенні сидячи, згинання та розгинання рук в упорі лежачи , стрибки зі скакалкою, "човникового" бігу, рухливі ігри та естафети.

- розвивати рухові якості в грі «Карлики та велетні».

3. Повороти на місці:

- Клас! На ліво раз-два, на право раз-два, кругом раз-два, на ліво раз-два.

4. Ходьба:

- Клас! За направляючим на ліво в обхід кроком руш! Лівой-лівой, раз, два, три!

- На п’ятках руш!

- Навшпиньки руш!

- На зовнішній стороні стопи руш!

- На внутрішній стороні стопи руш!

- Звичайним кроком руш!

5.Біг у чергуванні з ходьбою:

- Клас! Біг з високим підніманням колін руш!

- Біг з закидом гомілки руш!

- Приставним кроком лівим боком руш!

- Приставним кроком правим боком руш!

6. Біг у чергуванні з ходьбою:

- Повільний біг руш!

- Звичайним кроком руш!

- Бігом руш!

- Кроком руш!

- Направляючий на місці! Лівой-лівой раз, два три! Лівой-лівой раз, два три!

- Клас! На місці стій, раз-два!

Перешикування в шеренги:

- Клас! На 2,4,6 на місці розрахуйсь!

- По розрахунковим номерам кроком руш!

2 хв.

1 хв.

1 – 3 хв.

1-2 хв.

2 хв

15 м

15 м

15 м

15 м

2 хв.

40 м

15 м

40 м

15 м

1 хв.

Нагадувати про спорт.форму

Руки під час поворотів біля стегон.

Слідкувати за поставою.

Коліна вище

Тримати дистанцію.

7. Комплекс ЗРВ

Вправа 1. Нахили головою

В.п. – стійка ноги нарізно на ширині плечей.

На раз – нахил голови вперед, на два назад, на три вліво, на чотири вправо.

В.п. прийнять. Вправу вперед починай! Раз, два, три чотири!

Вправа 2 . Оберти голови

В.п. – теж саме.

На перші чотири рахунки колові оберти головою в ліву сторону, на інші чотири рахунки вправу сторону.

В.п. прийнять. Вправу в ліву сторону починай! Раз, два, три чотири!

Вправа 3.

в. п.- руки вперед перед грудьми.

На перші два рахунки відведення зігнутих рук назад, на другі два рахунки відведення прямих рук назад.

В.п. прийнять! Вправу починай! Раз, два, три чотири!

Вправа 4. Нахили тулуба

В.п. – широка стійка ноги нарізно, руки на поясі.

На раз – нахил тулуба вперед, на два – назад, на три вліво, на чотири вправо.

В.п. прийнять! Вправу вперед починай!

Вправа5. Нахили

В.п. – те ж саме.

На раз – нахил до лівої ноги

На два – нахил

На три - нахил до правої ноги

На чотири – в.п.

В.п. прийнять! Вправу до лівої ноги починай!

Вправа 6. Стрибки

В.п. – о.с., руки на поясі.

На перші чотири рахунки – стрибки на лівій нозі

На другі чотири рахунки – стрибки на правій нозі

На треті чотири рахунки – на обох ногах

В.п. прийнять. Вправу з лівої ноги починай

Вправа 7. Хотьба на місці!

- Клас! На місці кроком руш! ЛІвой-лівой, раз, два, три.

- Клас! Стій! Раз-два!

- Кругом!

- На свої місця кроком труш!

- Кругом! Раз-два!

4-6 р.

4-6 р.

4-6 р.

4-6 р.

4-6 р.

4-6 р.

4-6 р.

20-30 сек

Вправу виконувати з відкритими очима

Вправу виконувати з відкритими очима

Лікті вище

Прогинатись. Виконувати нахили в сторону

Ноги в колінах не згинати.

Вище стрибати

Коліна вище! Взмах руками!

ІІ. Основна

частина

(25-30 хв.)

1. Техніка метання м’яча у горизонтальну ціль шириною 1,5 м на відстані 10-12 м;

- В. п.- стати лівим боком (при метанні правою рукою) до напрямку метання, ноги на ширині пліч, ліва нога на носку (у бік метання), права рука з м'ячем вгорі, дивитися на мішень, що знаходиться на відстані 3-4 м. 
З цього положення перенести вагу тіла на ліву ногу (праву на носок), тулуб повернути вліво, до напрямку метання, праву руку злегка зігнути (замах). Потім у темпі, енергійним рухом кинути м'яч у ціль. Щоб зберегти стійке положення, ноги злегка згинаються, а тулуб нахиляється вліво.
- За моїм сигналом перші у колонах метають у ціль;
- По закінченні метання за моїм сигналом, ті, хто метав зберіть м'ячі і передайте їх другому учню у колоні і станьте у кінець колони.
2. Вправи на гнучкість, нахил тулуба у положенні сидячи,

- Клас! В одну шеренгу шикуйсь!

- Діти, а зараз ми з вами повторимо нахили тулуба в положенні сидячи:

- Ви повиннісидіти на підлозі так, щоб ваші п'ятки торкалися лінії. Відстань між п'ятками - 20-30 сантиметрів, ступні вертикально до підлоги. Руки лежать на рівні між колінами долонями донизу. Партнер тримає ноги на рівні колін, щоб уникнути їх згинання.

- За командою "Можна!" ви плавно нахиляєтеся вперед, не згинаючи ніг, намагаєтеся дотягнутися руками якомога далі.

- Вправу повторюєте двічі. 
- На перший другий розрахуйсь!

- Другі номери три кроки вперед! Руш!

- Кругом!

- Тепер попарно виконуйте вправу

3. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи:

- Клас! В одну шеренгу шикуйсь!

- А зараз ми з вами повторимо вправу на згинання та розгинання рук в упорі лежачи:

- Положення упору лежачи, руки випрямлені на ширині плечей кистями вперед, тулуб і ноги утворюють пряму лінію, пальці ступень опираються на підлогу.

- За командою "Можна!" ви повинні ритмічно з згинати і розгинати руки. 

- Хлопчики виконують 15 раз.

- Дівчатка виконують 10 раз

- Упор лежачи прийняти!

- Можна!

4.Вправи на стрибки зі скакалкою:

- Клас! В одну шеренгу шикуйсь!

- На перший другий розрахуйсь!

- Перші номери підходять і беруть скакалки.

7 -10 хв.

5 хв.

2 хв.

3 хв

Точно виконувати передачу.

Вправа повинна виконуватися плавно.

Ноги в колінах не згинати

При згинанні рук необхідно торкатися грудьми опориати.

ІІІ. Заключна частина

(3-5 в.)

- Вихідне положення - стоячи, ноги на ширині плечей, скакалку тримати ззаду за спиною за ручки. Виконувати стрибки на двох ногах на місці через скакалку, що обертається. Під час стрибків коліна повинні бути напівзігнутими, ноги - пружинити на пальцях, високо підстрибувати не потрібно. Виконати 2 підходи по 15-20 стрибків.

- Перші номери виконують вправи

- Потім перші номери передають скакалки другим номерам.

5. "Човниковий" біг:

- Клас! В одну шеренгу шикуйсь!

- На перший другий розрахуйсь!

- Перші номери два кроки вперед! Руш!

- На ліво! Раз-два!

- Зараз ми з вами повторимо техніку виконання «човникового» бігу:

- За командою "На старт!" перші два учні займають положення високого старту за стартовою лінію.

- За командою "Руш!" ви пробігаєте 9 метрів до другої лінії, берете один з двох дерев'яних кубиків, що лежать у колі, повертається бігом назад і кладете його в стартове коло. Потім біжите за другим кубиком і, взявши його, повертаєтесь назад і кладете в стартове коло. 
6. Гра «Карлики та велетні»

Гравці стають у коло на відстані витягнутих рук. Учитель також стає з ними в коло і пропонує виконувати за ним рухи, коли вчитель каже «Карлики» учні присідають, а коли каже «Велетні»

піднімають руки вгору. Вчитель може говорити одне, а показувати інше. Діти мають виконувати голосові команди вчителя. Хто помиляється – вибуває з гри

1.Шикування в шеренгу :

- Клас! В одну шеренгу шикуйсь!

2. Вправи на дихання

3. Підведення підсумків. Оцінювання.

- Переможці гри «Карлики та велетні» - крок вперед руш! Молодці, ви отримуєте сьогодні по 10 балів.

4. Домашнє завдання!

- Вашим домашнім завданням буде виконувати ранкову зарядку, як виконую її я

5. Організований вихід з зали:

- Клас! На ліво! До виходу із залу кроком руш!

7 хв

3 хв

1 хв.

1 хв.

1 хв.

1 хв.

1 хв.

Не підстрибувати високо

Кубик у півколо слід класти, а не кидати

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн