Урок англійської мови в 1-му класі "Тварини"

Опис документу:
Розробка англійської мови в 1-му класі "Тварини" до підручника New Let’s Learn English 1 Мета уроку: Активізувати лексику,вивчену на попередніх уроках. Активізувати вивчений граматичний матеріал. Розвивати рівень умінь учнів застосовувати вивчене на практиці. Сприяти формуванню та розвитку навичок фонематичного слуху. Сприяти розвитку пам’яті, уваги, уяви, мислення. Виховувати любов та бережливе ставлення до тварин, повагу до співбесідника.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Клас 1

Тема уроку: Тварини

Мета уроку: Активізувати лексику,вивчену на попередніх уроках. Активізувати вивчений граматичний матеріал.

Розвивати рівень умінь учнів застосовувати вивчене на практиці. Сприяти формуванню та розвитку навичок фонематичного слуху. Сприяти розвитку пам’яті, уваги, уяви, мислення.

Виховувати любов та бережливе ставлення до тварин, повагу до співбесідника.

Тип уроку: комбінований

Обладнання:підручник New Let’s Learn English 1, робочий зошит, флеш-картки з зображенням тварин, ноутбук,екран, проектор, диск

Хід уроку:

I. Початок уроку.

1.Організаційний момент.

T.-Good morning, children!

P.-Good morning, teacher!

T.-I am glad to see you!

P.-I am glad to see you too

2.Бесіда з черговим.

T.-Who is on duty today?

P.-I am on duty today.

T.-Who is absent today?

P.-… is absent today. All the rest are present.

3 .Введення в іншомовну атмосферу.

(ланцюжком T.-P1-P2-P…)

T.-How are you?

P1-I am fine, thank you.

4.Повідомлення теми та мети уроку. (Слайд №1).

-The theme of our lesson is «Pets and Animals».

Today we are going to speak about different animals and your pets, read, write and play games.

II. Основна частина уроку .

1.Фонетична зарядка. Відпрацювання звуків .(Написано на дошці).

I Like.

Cats, cats, I like cats.

Big cats, small cats, cute cats, lazy cats .

Cats, cats, I like cats.

Birds, birds, I like birds.

Big birds, small birds, cute birds, beautiful birds.

Birds, birds, I like birds.

2.Поділ слів на 2 колонки(по флеш-картках)

-Look at the blackboard, read and translate these words. Divide the animals into two groups :

Wild Domestic

- Is it true? Name them.

3.Гра “The odd word” (Слайд №2).

- Find the odd word.

1. Red, green , grey, rabbit.

2. Hen, horse, dog, tiger .

3. Five , ten , dog, seven.

4. Cute, beautiful, good, bad

4.Опис тварин “по ланцюжку”

-Now we have a game. Describe the animals in chain. (Яка команда швидше та правильніше опише тваринку)

5. Робота в парах.

T.-Do you have a pet?

P.- Yes, I do.

T.-What is your pet?

P. My pet is a …

Діалог по малюнках завдання D ст.78 (AB)

6. Перевірка домашнього завдання.

Опис домашнього улюбленця по малюнках, виконаних вдома.

-Describe your pet.

7.Тренування в письмі. (Слайд №3).

Закінч речення,використовуючи слова-помічники:

1. This cat is…(big).

2. This dog is …(clever).

3. This hamster is …(fat).

8.Фізкультхвилинка”Head and Shoulders”.

9. Тренування в аудіюванні.

Завдання C ст.72(WB)

10. Активізація граматичного матеріалу. (Слайд №4).

-What can animals do? ( Run, jump, play, swim, fly, climb, sing.)

III. Заключна частина уроку.

1.Підсумок уроку.

-Do you like your pet?

-What can you do together?

All your pets are kind and beautiful. And you must take care about them.

2. Гра “Whose pet is this?” (використовуючи фотографії учнів).

(слайди №5 ,№6, №7).

3. Оцінки.

4. Домашнє завдання:

Зробити маску тварини,описати цю тваринку, не називаючи її, а однокласники вгадуватимуть

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!