Урок 8. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА»

Опис документу:
Урок 8. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА» Мета: перевірити знання учнів за темою «Людина»; розвивати самостійність, зосеред¬женість, увагу, вміння чітко давати відповіді на поставлені запитання; виховувати охайність під час виконання роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 8. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА»

Мета: перевірити знання учнів за темою «Людина»; розвивати самостійність, зосеред­женість, увагу, вміння чітко давати відповіді на поставлені запитання; виховувати охайність під час виконання роботи.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

III. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота за підручником (с. 39)

— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 39.

2. Робота в групах

Відповіді на запитання, які підготували учні вдома. (Кожна група ставить свої запитання іншим групам.)

3. Вправа «Риси характеру»

Згадайте імена відомих українських людей. Що вам відомо про їх жит­тєвий шлях і досягнення? (Наприклад, учні розповідають про К. І. Шуль­женко, М. М. Амосова, М. В. Лисенка, С. І. Корольова, Г. С. Сковороду.)

— Із довідки виберіть ті риси характеру, які притаманні саме їм.

Довідка: працьовитість, хитрість, наполегливість, байдужість, організо­ваність, чесність, порядність, брехливість, жорстокість, цілеспрямованість, уважність, сміливість, мудрість, творчість.

— Отже, які риси характеру найбільш характерні для таких людей?

4. Фізкультхвилинка

Раз — всі встали,

Два — підняли руки вгору, похитали,

Три — прогнулись, на чотири —

Всім ласкаво усміхнулись.

П’ять — притупнули ногою.

Шість — тепер іще другою.

Сім — за спинку руки склали,

Нахилились — знову встали.

Вісім раз отак зроби,

На дев’ятий — рівний ти,

Ну, а десять — вже сідайте.

5. Тестування

1. Найвища цінність людини — це:

а) щастя;

б) достаток, гроші;

в) життя.

2. Щоб досягти успіху, потрібно:

а) наполегливо працювати;

б) цікавитися всім новим;

в) прогулювати уроки;

г) читати багато книжок;

д) не звертати уваги на помилки.

3. Чого навчала мати Тереза?

а) Потрібно наполегливо працювати;

б) кожна людина може і повинна творити добро;

в) цінувати життя.

4. Вихована людина вміє:

а) правильно попросити про щось;

б) слухати співрозмовника, не перебиваючи його, бути терплячою, уважною;

в) вживати ввічливі слова.

5. Ім’я жінки, настоятельки Ордену милосердя, яка своїми вчинками на­вчала, що кожна людина на своєму місці може і повинна робити добро.

а) Мати Марія;

б) мати Анна;

в) мати Тереза.

6. Робота за індивідуальними картками

1. Мати Тереза стверджувала, що життя — це можливість, це краса...

Продовж думку матері Терези.

2. Віднови поради «Як досягти успіху».

1) Працюйте...

2) Умійте ... на справі (не виконуйте кілька справ одразу).

3) Навчайтесь...

4) Учіться...

5) Не облишайте...

6) Не втрачайте...

7) Отримуйте... і від навчання і від життя.

8) Успіх приходить до того, хто у нього...

Довідка: зібрано, співпрацювати, зосередитись, спілкуватись, надії, на­вчання, насолоду, вірить.

3. Поясни, як ти розумієш слова: «Отримуйте міцні знання, ідіть до успіху щодня».

7. Гра «П’ять речень»

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Які завдання викликали труднощі? Як ви із ними впоралися?

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник (с. 39).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн