Урок 76. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями

Опис документу:
Урок 76. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями Мета: навчити учнів складати зв’язний текст за поданим початком, кінцівкою та ілю¬страціями; сприяти збагаченню та активізації словникового запасу школярів; виховувати любов до рідного слова, працелюбність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями
Слайд № 1

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями

Відгадайте загадку. В нього восьмеро очей, Ніжки від самих плечей. З павутини робить сітку: Восени, зимою, влітку... РОБОТА НАД ЗАГАДКОЮ
Слайд № 2

Відгадайте загадку. В нього восьмеро очей, Ніжки від самих плечей. З павутини робить сітку: Восени, зимою, влітку... РОБОТА НАД ЗАГАДКОЮ

ХВИЛИНКА КАЛІГРАФІЇ Пп па ву чок Запишіть каліграфічно. Павук щосили плете павутиння – на суху погоду.
Слайд № 3

ХВИЛИНКА КАЛІГРАФІЇ Пп па ву чок Запишіть каліграфічно. Павук щосили плете павутиння – на суху погоду.

Як ви розумієте це прислів’я? Знайдіть у реченні іменники. Визначте їх рід.
Слайд № 4

Як ви розумієте це прислів’я? Знайдіть у реченні іменники. Визначте їх рід.

РОБОТА У «ЗОШИТІ З РОЗВИТКУ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ» Прочитайте початок тексту «Павучкові рушнички» за М. Пономаренко. Де жив павучок?
Слайд № 5

РОБОТА У «ЗОШИТІ З РОЗВИТКУ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ» Прочитайте початок тексту «Павучкові рушнички» за М. Пономаренко. Де жив павучок?

Що він любив робити понад усе? Якими були його рушнички?
Слайд № 6

Що він любив робити понад усе? Якими були його рушнички?

РОБОТА ЗА ІЛЮСТРАЦІЯМИ ПІДРУЧНИКА (С. 112) Розгляньте малюнки, на яких зображено подальші події. Куди ховав свої рушнички павучок? Яка біда спіткал...
Слайд № 7

РОБОТА ЗА ІЛЮСТРАЦІЯМИ ПІДРУЧНИКА (С. 112) Розгляньте малюнки, на яких зображено подальші події. Куди ховав свої рушнички павучок? Яка біда спіткала нашого героя?

До кого павучок вирішив звернутися за допомогою? Яких комах він зустрів у лісі? Хто стояв посередині кола?
Слайд № 8

До кого павучок вирішив звернутися за допомогою? Яких комах він зустрів у лісі? Хто стояв посередині кола?

Як ви вважаєте, що святкували комахи? Що вирішив зробити павучок? Кому він подарував свої рушнички? Чи сподобалися подарунки комахам?
Слайд № 9

Як ви вважаєте, що святкували комахи? Що вирішив зробити павучок? Кому він подарував свої рушнички? Чи сподобалися подарунки комахам?

РОБОТА У «ЗОШИТІ З РОЗВИТКУ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ» Прочитайте продовження казки у «Зошиті з розвитку зв’язного мовлення». Як автор завершила свою казку?
Слайд № 10

РОБОТА У «ЗОШИТІ З РОЗВИТКУ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ» Прочитайте продовження казки у «Зошиті з розвитку зв’язного мовлення». Як автор завершила свою казку?

Жук-рогач; золотокрила бджілка; іменинниця; день народження; мураш; пречудовий рушник; немов з туману зітканий. СЛОВНИКОВА РОБОТА
Слайд № 11

Жук-рогач; золотокрила бджілка; іменинниця; день народження; мураш; пречудовий рушник; немов з туману зітканий. СЛОВНИКОВА РОБОТА

Що означають вислови: «з порожніми руками»; «полинули у танок»?
Слайд № 12

Що означають вислови: «з порожніми руками»; «полинули у танок»?

Складіть і запишіть власний текст за малюнками підручника. САМОСТІЙНА РОБОТА
Слайд № 13

Складіть і запишіть власний текст за малюнками підручника. САМОСТІЙНА РОБОТА

ЦЕ ЦІКАВО! Порівняйте власні розповіді з оповіданням М. Пономаренко. Павучкові рушнички
Слайд № 14

ЦЕ ЦІКАВО! Порівняйте власні розповіді з оповіданням М. Пономаренко. Павучкові рушнички

Чому павучок роздарував свої рушнички? Яке з наведених прислів’їв виражає сновну думку тексту? Дружба – велика сила. По роботі знають майстра. Добр...
Слайд № 15

Чому павучок роздарував свої рушнички? Яке з наведених прислів’їв виражає сновну думку тексту? Дружба – велика сила. По роботі знають майстра. Добре роби – добре й буде.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.