Урок 6. Навчання і відпочинок

Опис документу:
Урок 6. Навчання і відпочинок Мета: навчати учнів самостійно визначати в себе ознаки втоми, організовувати свою працю і відпочинок, правильно облаштовувати куточок відпочинку в класі та вдома; прищеплювати вміння правильно розподіляти час на роботу і відпочинок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 6. Навчання і відпочинок

Мета: навчати учнів самостійно визначати в себе ознаки втоми, організовувати свою працю і відпочинок, правильно облаштовувати куточок відпочинку в класі та вдома; прищеплювати вміння правильно розподіляти час на роботу і відпочинок.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Чи є у вас удома окрема кімната для занять і відпочинку?

— Що ви робите у вільний від уроків час?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ви дізнаєтесь, як правильно розподіляти час на роботу і відпочинок.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 26–29)

— Від чого залежать ваші успіхи у навчанні?

— Прочитайте вірш про Петрика і Дмитрика (с. 26). Поміркуйте, чий відпочинок корисніший.

Інсценізація

— Назвіть приклади активного і пасивного відпочинку. Покажіть їх пантомімою.

— Розгляньте малюнок на с. 27. Яких правил слід дотримуватися, щоб облаштувати зручне місце для занять?

— Коли найкраще виконувати домашні завдання? Чому?

— Яких порад слід дотримуватися?

Робота у парах

Об’єднайтесь у пари. Обговоріть:

  • Який предмет вам дається найлегше, а який — найважче.

  • Хто вам допомагає виконувати домашні завдання.

— Вивчіть вправи пальчикової гімнастики.

— Чому солдат у караулі стомлюється більше, ніж у поході?

— Чому кожні 15–20 хв занять треба робити коротку перерву? Потренуйтеся виконувати вправи, зображені на малюнках (с. 29).

— Придумайте нові цікаві руханки.

— Продемонструйте їх у класі.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

Розучування вправ для зняття втоми

1) «Письмо у повітрі».

Немов олівцем, написати у повітрі цифри від 0 до 9 носом або підборіддям. Рухи повільні, спина пряма.

2) «Метелики».

Руки звести на потилиці в замок. Спина рівна, лікті максимально розгорнуті назад. На «раз» — лікті під підборіддям звести разом, на «два» — повернутися у вихідне положення. Повторити 7 разів.

3) «Поза лебедя».

Виконувати стоячи. Руки опустити вниз. Плечі відвести назад. Руки за спиною взяти в «замок», випрямити й повільно піднімати догори, не нахиляючи тулуба. Тримати 3–10 секунд. Повільно опустити руки. Зробити декілька спокійних вдихів та видихів. Знімається напруження в спині, зміцнюються м’язи спини, покращується кровообіг у хребті.

VІ. Підсумок уроку

— Чому треба чергувати навчання і відпочинок?

— Коли ви найбільше втомлюєтесь?

— Як знімаєте втому?

— Як ви відпочиваєте на перерві?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн