Урок 35 Урок узагальнення Паперовий всесвіт

Опис документу:
Урок 35 Урок узагальнення Паперовий всесвіт Мета: навчальна: закріплювати інтерес учнів, емоційний відгук на твори образотворчого мистецтва; закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві; закріплювати навички самостійної художньої діяльності;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 35

Урок узагальнення

Паперовий всесвіт

Мета:

навчальна: закріплювати інтерес учнів, емоційний відгук на твори образотворчого мистецтва; закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві; закріплювати навички самостійної художньої діяльності;

розвивальна: розвивати в дітей відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, уміння висловлювати

власну думку, творчі здібності;

виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва; виховувати позитивні взаємини між учнями, відчуття дружби та відповідальності.

Оснащення:

візуальний ряд: навчальні плакати; репродукції робіт відомих майстрів; навчальні роботи з методичного фонду;

музичний ряд: аудіозапис українських народних пісень;

обладнання: ТЗН; аркуш паперу формату А1;

матеріали та інструменти: кольоровий папір, простий олівець, ножиці, клей ПВА, пензель для клею, ємність для води, серветки для витирання рук і пензлів, клейонка.

Тип уроку: урок-змагання; урок узагальнення знань.

Методи і засоби роботи: практична робота на базі засвоєного матеріалу.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь

Запитання

Які види мистецтва ви знаєте?

За допомогою чого ми сприймаємо живопис, графіку, скульптуру?

(За допомогою зору)

В яку загальну групу люди об’єднали ці види мистецтва? (Образотворчі)

ІII. Закріплення вивченого матеріалу

Творче завдання

Пояснення до творчого завдання

У ч и т е л ь. Образотворче мистецтво має прикрашати наше життя та допомогати нам висловлювати наши відчуття та враження. Кожен із вас виконав вже багато завдань, створив багато малюнків. А сьогодні ми творитимемо всі разом. Пропоную вам створити композицію з квітів. За вибором можете зобразити квітучі луки, букет у вазоні тощо.

(Учні класу об’єднуються у дві команди. У кожній команді обирають капітана, що розподіляє види роботи між членами команди. Одні створюють фрагменти фону для колективного малюнка (техніки виконання: аплікація та витинанка). Решта виготовляє квіти у різних техніках паперової пластики, що вони їх опанували упродовж навчального року. Усі елементи зображення монтуються на великому аркуші формату А1 за допомогою клею.)

Індивідуальна робота за творчим завданням

Під час виконання роботи вчитель (за потреби) надає учням індивідуальну допомогу.

ІV. Підбиття підсумків уроку

Обговорення учнівських робіт

Запрошені гості (учні іншіх класів, учителі, батьки) анонімним голосуваням обирають команду-переможницю.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.