Урок 31. Алкоголь і здоров’я

Опис документу:
Урок 31. Алкоголь і здоров’я Мета: розповісти учням про негативний вплив алкоголю на здоров’я людини; вдосконалювати вміння і навички безпечної поведінки; спонукати до проявів сили волі; виховувати свідоме ставлення дітей до свого здоров’я і здоров’я оточуючих.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 31. Алкоголь і здоров’я

Мета: розповісти учням про негативний вплив алкоголю на здоров’я людини; вдосконалювати вміння і навички безпечної поведінки; спонукати до проявів сили волі; виховувати свідоме ставлення дітей до свого здоров’я і здоров’я оточуючих.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Згадайте, що таке звичка? (Звичка — поведінка, спосіб дій, схильність до чогось, які стали для кого-небудь у житті звичними, постійними.)

— Які бувають звички?

— Які ви знаєте шкідливі звички?

Тестування

— Позначте правильні відповіді.

Шкідливі звички — це:

  • тютюнопаління;

  • рухливі ігри;

  • вживання алкогольних напоїв;

  • човгання ногами;

  • смоктання пальців;

  • обгризання нігтів.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Шкідливі звички — це звички, які погіршують здоров’я. Серед них — уживання алкоголю.

Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про негативний вплив алкоголю на здоров’я людини.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 121–125)

— Що таке алкоголь?

— Розгляньте малюнок на с. 121 і прочитайте назви внутрішніх органів, на які найбільше згубно впливає алкоголь.

— Чому більшість аварій і нещасних випадків трапляються з тими, хто зловживає алкоголем?

— У чому полягає шкідливість алкоголю?

— Розгляньте малюнки з мультфільму «П’яні вишні» на с. 122.

— Опишіть, яким є Півник на першому і на другому малюнках.

— Прочитайте історію з мультфільму «П’яні вишні» (с. 123).

— Розкажіть Півникові, що з ним сталося напередодні і чому.

— Чому люди вживають алкоголь?

Розгляньте малюнки на с. 124 і перелічіть те, чим можна займатися тільки на тверезу голову. Як ви вважаєте, чому?

— Щоб розважатися і весело проводити час, алкоголь не потрібен!

— Розгляньте малюнок на с. 125. Чому алкоголь особливо небезпечний для дітей?

— Що може ковток алкоголю спричинити в дитини?

— Чому закон забороняє продаж алкогольних напоїв людям до 18 років? Що міститься для захисту дорослих на кожній пляшці?

— Прочитайте і запам’ятайте поради!

— Чому алкоголь найбільше шкодить дитячому організмові? Що слід зробити, якщо тобі пропонують спробувати алкогольний напій?

— Уживання алкоголю дітьми призводить до загибелі нервових клітин мозку та розумових вад. Такі хворі згодом помирають. Трапляється, що дорослі або підлітки навмисне привчають дітей до сигарет, спиртного, щоб потім використовувати їх як злодіїв, жебраків і шахраїв.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Демонстрування плакатів із зображенням людей, що вживають алкоголь

Обговорення

— Чи може така людина стати відомим спортсменом, космонавтом, артистом...?

— Чи хочеться бути схожим на цих людей?

— Існує низка професій, при яких уживання алкоголю виявляється найбільш небезпечним. Чи хотів би ти летіти на літаку, яким керує нетверезий пілот, подорожувати в автобусі, водій якого — алкоголік?

Чи погодився б ти робити операцію у хірурга, поміченого в пристрасті до алкоголю?

Висновок. Стати алкоголіком просто. Можна захворіти відразу після першої спроби, а лікуватися потім багато років.

2. Бесіда «Як протидіяти шкідливим звичкам»

— Шкідливих звичок позбуватися нелегко, тому краще їх не набувати.

— Чому вживання алкоголю в дитячому віці завдає найбільше шкоди здоров’ю?

— Яких порад слід дотримуватися, щоб у вас не було цієї шкідливої звички?

— Що можна зробити, щоб здаватися дорослішим?

— Які слова треба сказати собі, якщо вам пропонують алкогольні напої, а відмовитися ніяково?

— Яка відповідь вам більше подобається? Чому?

1) Вино небезпечне для мого здоров’я, тому я утримаюся від його вживання.

2) У мене сьогодні тренування, це може вплинути на спортивні результати.

3) Зараз я повинен піти, мене чекають батьки.

4) Спасибі, із задоволенням спробую.

— Кожен — хазяїн свого життя і здоров’я. Як кожен з вас вирішить, так і буде.

VІ. Підсумок уроку

Відповіді учнів на запитання за розділом.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн