Урок 30. Реклама і здоров’я

Опис документу:
Урок 30. Реклама і здоров’я Мета: розповісти учням про вплив реклами на здоров’я; удосконалювати вміння і навички безпечної поведінки; виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я і здоров’я оточуючих.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 30. Реклама і здоров’я

Мета: розповісти учням про вплив реклами на здоров’я; удосконалювати вміння і навички безпечної поведінки; виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я і здоров’я оточуючих.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Відновіть деформоване слово: без ка пе не. (Небезпека)

— Що таке небезпека? (Небезпека — це коли людині хтось або щось загрожує.)

— Хто може погрожувати?

— Що може погрожувати?

— Доповніть речення: «Ситуації бувають небезпечні і... (безпечні)».

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про різні варіанти прийняття рішень і вплив реклами на здоров’я.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 118–120)

— Коли ви були маленькими, всі рішення за вас приймали дорослі. Тепер ви вже другокласники, і вам дедалі частіше доводиться робити вибір самостійно.

— Розгляньте малюнок на с. 118 і розкажіть, які рішення приймають ваші однолітки.

— Назвіть рішення, яке вам довелося прийняти сьогодні вранці.

— Пригадайте правило, яке допомагає приймати зважені рішення (с. 74).

— Іноді ви не знаєте, яку річ краще придбати, і звертаєтеся за порадою до батьків чи друзів. Або купуєте те, що побачили у рекламі. Та реклама — нена­дійний порадник. Вона може заохочувати купувати речі, які вам не потрібні, або продукти, шкідливі для здоров’я.

Робота в групах (с. 119)

— Розкажіть про ситуації, коли ви просили купити щось під впливом ре­клами. Чи можна було обійтися без цієї покупки?

— Мета реклами — продати товар.

— Прочитайте вірш «Сергійко і реклама» (с. 120).

— Назвіть продукти, які часто рекламують.

— Назвіть продукти, які рідко рекламують.

— Які з них є кориснішими для здоров’я?

— Корисні продукти не потребують зайвої реклами.

2. Фізкультхвилинка

БОРОВИК

Вийшов в поле боровик,

(Виходять з-за парт.)

Та й узявся в боки,

(Беруться в боки.)

Бо він бачити не звик —

(Розводять руками.)

Обрії широкі.

Покрутився на нозі,

(Кружляють на одній нозі.)

Реготом залився,

Танцюристці-бабочці

В пояс уклонився.

(Біг на місці.)

Потім зайчика ганяв,

Виспавсь на пісочку,

(Нахили вперед.)

Коли вечір вже настав —

Викупавсь в струмочку.

(Імітують плавальні рухи.)

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

Робота за таблицею «Вплив реклами на рішення людини»

Негативний вплив

Позитивний вплив

Підриває здоровий спосіб життя, наполе­гливо привчає до споживання шкідливих товарів (рекламування продуктів харчування, які протипоказані дітям: чипси, газована вода, жуйка тощо).

Впливає на стосунки в сім’ї (конфлікти в сім’ї, образи, якщо дитині щось не купили).

Пропонує прості методи розв’язання про­блеми, які негативно відбиваються на ін­телекті (не виходить зробити уроки — їж чипси).

Негативно впливає на особистість дитини (нав’язуються ідеали краси: подорожі, одяг, автомобілі, які вкрай далекі від реальності).

Мигаючі картинки реклами негативно впливають на зоровий апарат дитини в ці­лому (на очі, на роботу серця, на мозок), а часта зміна зображення послаблює увагу

Допомагає бути в курсі новинок.

Використовує образи відомих успішних людей, яких діти прагнуть наслідувати.

Допомагає дізнатися і багато нового (чистити зуби 2 рази на день і регулярно відвідувати стоматолога тощо).

Новинки реклами можуть стать у пригоді під час підготовки до уроків, вони дають інформацію для роздумів, отримання нових знань

VІ. Підсумок уроку

— Чого вчилися сьогодні на уроці?

— Які висновки для себе зробили?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн