Урок 29. Друзі з особливими потребами

Опис документу:
Урок 29. Друзі з особливими потребами Мета: розширити уявлення дітей про добрі та погані вчинки; довести учням необхідність гуманного ставлення до хворих і людей з особливими потребами; вчити висловлювати співчуття, надавати допомогу людям, які цього потребують; виховувати співчутливість, людяність, повагу до тих, хто обділений долею, доброту.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 29. Друзі з особливими потребами

Мета: розширити уявлення дітей про добрі та погані вчинки; довести учням необхідність гуманного ставлення до хворих і людей з особливими потребами; вчити висловлювати співчуття, надавати допомогу людям, які цього потребують; виховувати співчутливість, людяність, повагу до тих, хто обділений долею, доброту.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Людина починається з добра.

Як ви вважаєте, чому саме так говорять? (Про людину судять по її справах, по її вчинках і словах.)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми поведемо розмову про необхідність гуманного ставлення до людей з особливими потребами.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. «Мозкова атака»

2. Вправа «Інтерв’ю»

— Як ти вважаєш, що означає слово «добрий»? (Той, хто людям робить добро; поважає людей.)

— Що означає слово «милосердний»? (Той, який готовий надати допомогу; поспівчувати.)

— Що означає співчувати? (Ставитися з розумінням до горя іншого. Співчуття — чуйне ставлення до чужого горя, до чиїхось переживань.)

— Що таке людяність? (Прихильне та уважне ставлення до людей; уважність до чужих потреб.)

3. Робота за підручником (с. 116–117)

— Роздивіться с. 116.

— Поруч із вами можуть жити чи навчатися діти з особливими потребами. Це — хлопчики або дівчатка, у яких слабке здоров’я, які погано бачать або чують, які пересуваються в інвалідному візку. Але вони, як і всі діти, потребують поваги і підтримки.

— Прочитайте історію з мультфільму про Смішариків (с. 117).

— Як ви ставитеся до тих, хто не може робити того, що у вас добре виходить?

— Що ви можете зробити, якщо хтось при вас ображає слабшого?

— Поруч із нами завжди є люди, у яких можна навчитися чогось хоро­шого.

4. Фізкультхвилинка

КАРЛСОН

Карлсон в клас наш прилетів

(Сидячи за партою, підняти руки.)

І за мою парту сів.

(Покрутити руками над головою.)

Ми з ним привіталися

Й трішечки погралися.

(Із сусідом по парті кілька разів погратися в «ладушки».)

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Питання деформованих прислів’їв

дяЛюність родожча аз сеу.

(Людяність дорожча за усе.)

еН сясмій з ихал людгосько, щоб біто не лобу тагоко.

(Не смійся з лиха людського, щоб тобі не було такого.)

2. Бесіда

— Унаслідок чого люди можуть одержати фізичні вади? (Це може трапитися у разі сильних нервових потрясінь, як наслідок травм, одержаних через власну необережність чи небезпечну поведінку інших, від народження.)

— Які риси характеру мають люди з фізичними вадами?

— Що може погіршити духовний стан таких людей? (Нетактовні розпитування, недоречні розглядання.)

— Чому діти з фізичними вадами потребують особливої уваги?

— Поясніть значення словосполучення «гуманне ставлення».

Висновок. Діти з фізичними вадами потребують особливої уваги.

VІ. Підсумок уроку

— Як необхідно ставитися до людини з фізичними вадами?

— Чому до людини з фізичними вадами необхідно ставитися гуманно?

— Як ви вчините, якщо до класу прийде новий учень із фізичною вадою?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн