Урок 28. Практична робота. Створення плакату «Захоплення нашого класу»

Опис документу:
Урок 28. Практична робота. Створення плакату «Захоплення нашого класу» Мета: продовжити формування в учнів поняття про значення інтересів і схильностей людини в житті; вчити розповідати про інтереси членів своєї родини; виховувати потребу в творчій самореалізації на основі захоплень і інтересів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 28. Практична робота. Створення плакату «Захоплення нашого класу»

Мета: продовжити формування в учнів поняття про значення інтересів і схильностей людини в житті; вчити розповідати про інтереси членів своєї родини; виховувати потребу в творчій самореалізації на основі захоплень і інтересів.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Які ваші улюблені заняття?

— Чи допомагає захоплення у виборі життєвого шляху?

— Усе, що в нас є, потрібно розвивати. Це єдиний даний нам шлях до того, щоб досягти досконалості. Захоплення допомагають людині зрозуміти її призначення.

Ваші захоплення — це чарівна паличка, яка потрібна в житті.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення із захопленнями учнів нашого класу.

ІV. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Практична робота. Створення плакату: «Захоплення нашого класу»

На урок учні приносять проекти про свої захоплення, з яких колективно виготовлятимуть колаж «Захоплення нашого класу».

— В учнів нашого класу є захоплення, інакше його можна назвати — хобі.

Захоплення розвиває людину, адже вона намагається більше дізнатися про улюблену справу.

Зразки учнівських проектів

Навчання

Як би це не дивно звучало, але навчання — це одне з моїх захоплень. Дізнаватися щось нове, розширювати свій світогляд, учити різні терміни — хіба це не цікаво? Тому я можу сказати, що я поєдную приємне з корисним.

Спорт

Я віддаю перевагу активному способу життя, тому одним із своїх захоплень я обрав спорт. Тривалий час я займався плаванням, але тепер, за збігом обставин, я займаюся боксом. Завжди бути в хорошій формі, мати міцне здоров’я — основні «плюси» від заняття спортом.

Комп’ютерні ігри

У час високих технологій неможливо не стикатися з комп’ютером, але його можна використовувати не лише для того, щоб шукати інформацію і виконувати різні роботи. Можна грати в комп’ютерні ігри.

Це дуже захоплює і є хорошим засобом цікаво провести час. Я граю в такі ігри, як World of Warcraft, Counter-Strіke 1.6 та інші.

Про шитво

Вам подобається, коли люди красиво та зі смаком одягнені? Мені — дуже! Приємно подивитися!

Я не знаю, ким буду, коли виросту, можливо — інженером, як тато і мама, можливо — лікарем. Але те, що я шитиму собі і своїм дітям, це точно.

Уявіть: зимовий вечір, за вікном мете заметіль, а вдома тепло. Ти сидиш на м’якому дивані і шиєш, вишиваєш... Це у мене від бабусі і мами, вони теж люблять шити. А ще ми займаємося в гуртку «Хазяєчка». Подивіться, чого ми вже навчилися. Ми знаємо, як обробляти шви, кроїти на ляльку. Це нам, майбутнім мамам, стане у пригоді.

Про колекціонування магнітів

Я збираю магніти. Майже всі магніти у мене на одну тему: «Міста нашої Батьківщини». Знаєте, як цікаво! Дивишся на них — і неначе подорожуєш нашою величезною країною.

Багато чого дізнаєшся з історії цих міст. Тут є магніти із зображенням герба міста, пам’яток.

Моє хобі

Узагалі, я вважаю, що сучасна людина повинна бути всебічно розвиненою. Але над усе я люблю малювати. Увесь свій вільний час я присвячую своєму улюбленому захопленню. Під час літнього відпочинку, у вихідні дні, під час подорожей із сім’єю або друзями я ніколи не забуваю свій етюдник, адже нові місця і нові враження повинні залишитися не тільки в пам’яті, а й на моїх роботах. Я вважаю, що свій вибір я вже зробив: я мрію стати художником.

Моє захоплення

Уперше я побачив футбольного м’яча тоді, коли, мабуть, ще не вмів розмовляти. Батько розповідав, що я намагався прокотитися на м’ячі, а коли той утік, гасав за ним подвір’ям й щось таке собі лементував. Хто й знав, що моя дитяча цікавість до м’яча обернеться досить серйозним захопленням. У другому класі я почав відвідувати футбольну секцію.

— Захоплення бувають різні. Захоплення багатьох дітей непомітні. Вони не в’яжуть, не вишивають. Вони танцюють, співають, читають вірші. (Розповіді про учасників художньої самодіяльності.)

2. Робота в групах

— Уявіть альпініста, який піднімається на вершину. (Вершина — це мета, майбутня професія.) За спиною у нього рюкзак — в нім здібності і таланти, які йому допоможуть в досягненні мети.

1-ша група. Які здібності і таланти потрібні людині, яка мріє про професію.

2-га група. Які якості повинна мати людина, яка мріє про професію, і чому?

— Треба з дитинства пізнавати себе, свої здібності і можливості, виховувати в собі високі моральні якості для того, щоб упізнати своє призначення, правильно вибрати свій шлях в житті, який починається у світі ваших інтересів.

V. Підсумок уроку

— Які захоплення мають учні твого класу?

— Чи є у вас спільні інтереси і схильності?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн