Урок 27. Друзі за інтересами

Опис документу:
Урок 27. Друзі за інтересами Мета: продовжити ознайомлення учнів зі значенням інтересів і схильностей людини в житті; вчити порівнювати власні захоплення з інтересами однолітків, дружити з дітьми з особливими потребами; розвивати вміння обирати друзів, товаришувати й спілкуватися, знаходити спільні інтереси з іншими людьми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 27. Друзі за інтересами

Мета: продовжити ознайомлення учнів зі значенням інтересів і схильностей людини в житті; вчити порівнювати власні захоплення з інтересами однолітків, дружити з дітьми з особливими потребами; розвивати вміння обирати друзів, товаришувати й спілкуватися, знаходити спільні інтереси з іншими людьми.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Які захоплення мають ваші однолітки?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про те, що захоплення приносять більше користі і задоволення, якщо займатися улюбленою справою разом із друзями.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 114–115)

— Якщо тобі нудно, не знаєш, як розважитися, озирнись довкола, і ти побачиш, що існує безліч цікавих занять.

— Розгляньте малюнки на с. 114 і розкажіть, що роблять діти.

— Об’єднайтесь у дві групи (хлопчики і дівчатка) та напишіть на маленьких папірцях якомога більше своїх захоплень.

Розподіліть ваші записи на три групи: те, чим займаються переважно хлопчики; переважно дівчатка; і хлопчики, і дівчатка.

— Роздивіться с. 115.

— Захоплення приносять більше користі і задоволення, якщо займатися улюбленою справою разом із друзями. (Можна запропонувати учням вірші для обговорення)

СПРАВЖНІ ДРУЗІ

У діброві зайчик жив.

Він із білкою дружив.

Білочка гриби шукає,

Зайчик їй допомагає.

То кисличку їй подасть:

«Білочко, роби запас!»

То подасть соснову шишку,

Понесе в зубах горішок.

Раз у яму він упав,

Шансів вибратись не мав.

Як побачила це білка,

Враз схопила довгу гілку

Й каже зайчику: «Хапайсь,

Міцно зубками тримайсь!

Я покличу допомогу —

Білок Бетю, Ясю й Гогу!»

Зайчик навіть не боявсь:

В друзях він не сумнівавсь.

І маленькі білки скоро

Зайця витягли нагору!

Справжні друзі із біди

Виручать тебе завжди!

Та щоб вірних друзів мати,

І про них потрібно дбати!

ПРО СІРКА

Сірко-сердега тужить,

Що з ним ніхто не дружить.

Підходить збоку кіт Мурко:

«Давай пограємо!»

Сірко сердито гаркнув на кота:

«Ану ж бо зникни, мілкота!

Щоб я з котами грався?»

Кіт нявкнув: «Геть зазнався».

А згодом півень підлетів,

З Сірком погратися хотів.

Сірко і півня, як кота,

Прогнав, та ще й обскуб хвоста.

Той заспівав: «Кукуріку!

Ганьба бешкетнику Сірку!»

Сусідському Пірату

Сірко був дуже радий.

Змагатись почали. Забіг —

Сірка суперник переміг.

Сірко почав кусатись:

«З таким не хочу гратись!»

Лежить і знову тужить,

Що з ним ніхто не дружить.

«Як нецікаво жити!

Немає з ким дружити!

Такі погані всі. Чому?»

А що сказали б ви йому?

Робота в групах

— Розкажіть про свої захоплення.

По черзі назвіть захоплення ваших друзів, які вам найбільше сподобалися.

Практична робота

— Улаштуйте шоу талантів і презентуйте своє захоплення: принесіть з дому свою колекцію, пригостіть власноруч приготовленою стравою або покажіть те, що вмієте добре робити.

2. Фізкультхвилинка

Важко зайчику сидіти,

Треба трішки відпочити.

Скік-скік, скік-скік, скік-скік —

Треба трішки пострибати.

Скік-скік, скік-скік, скік-скік —

Пострибавши, працювати.

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Розповідь учителя

— Захоплення розвивають людину, адже вона намагається більше дізнатися про улюблену справу.

Я хочу розповісти про одного мого учня. У нього дивна професія — повітроплавець. Професія, яка виросла із захоплення.

У ранньому дитинстві Дмитрик часто бачив, як над його двором пролітали недосяжні повітряні кулі. Вони були дуже високо, і все-таки їх можна було розглянути. Які вони дивні: яскраві, розписні, невагомі, як в казці. Одного разу хлопчик вирішив подивитися, де ж вони приземляються? Він побіг за повітряними кулями в поле. Біг довго і, нарешті побачив, як вони плавно опускаються на землю. З кошиків вистрибували на землю красиві мужні люди. Це були пілоти аеростатів.

Ця зустріч із мрією змінила все його життя. Наступного дня він записався у Палац школярів у гурток повітроплавання. Дмитрик був маленьким і крихким для такого виду спорту, але його величезне бажання займатися й осягати секрети польотів на повітряній кулі підкорило педагогів. П’ять років хлопчик вивчав особливості аеростатів, на тренувальних польотах виконував важку роботу: допомагав носити величезний кошик, розпалював газовий пальник для зігрівання повітря, зміцнював троси, збирав і розбирав важку оболонку.

Минали роки. І настала найщасливіша мить у його житті. Юний пілот самостійно піднявся в повітря. Над ним було голубе небо. А під ним — неозорий степ. Відтоді пройшло багато років. Сьогодні Дмитро Яцун — професійний пілот, закінчив Академію цивільної авіації. Він — учасник і призер багатьох міжнародних змагань, оскільки повітроплавання залишається його улюбленим видом спорту.

— Чому захоплення Дмитрика стало його професією?

— Що допомогло Дмитрику добитися здійснення мрії?

— Які є захоплення у вас?

— Чи допомагає захоплення у виборі життєвого шляху?

2. Вправа «Наше майбутнє»

Звучить спокійна музика.

— Утворіть коло й уявіть, що кожен з нас добився своєї мрії, знайшов застосування своїм талантам, став знаменитим. Отже, шановані лікарі і педагоги, художники і музиканти, співаки і танцюристи, вчені й інженери, спортсмени і фотомоделі, представтеся, будь ласка.

Д і т и. «Мене звуть ___ Я хірург ___».

3. Вправа-інтерв’ю «Як ви добилися успіхів»

— Я — журналіст. Хочу поставити вам декілька питань.

  • Шановна ___, як ви дізналися про те, що у вас є здібності до малювання?

  • Скажіть, шановна ___, скільки часу ви витрачаєте на заняття.

  • Як ви розвиваєте свій талант?

  • Як ви добилися таких успіхів у спорті?

  • Як ви зуміли стати таким хорошим лікарем?

  • Що ви порадите, як педагог нинішнім учням, щоб розвинути їх здібності?

— Успіхів у професійній діяльності досягає, як правило, той, хто займається улюбленою справою, тому так важливо, щоб у кожного з дитинства було захоплення.

VІ. Підсумок уроку

— Яким є значення інтересів і схильностей людини в житті?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн