Урок 20. Безпечна школа

Опис документу:
Урок 20. Безпечна школа Мета: поглибити знання учнів про правила безпечної поведінки в школі; вчити організовано евакуюватися з різних приміщень школи; виховувати відповідальність за свої вчинки. Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Яких правил поведінки слід дотримуватися учням у школі?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 20. Безпечна школа

Мета: поглибити знання учнів про правила безпечної поведінки в школі; вчити організовано евакуюватися з різних приміщень школи; виховувати відповідальність за свої вчинки.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Яких правил поведінки слід дотримуватися учням у школі?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про правила безпечної поведінки в школі; навчитеся організовано евакуюватися з приміщення школи у разі небезпеки.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 84–87)

— Роздивіться с. 84.

— Уявіть, що ви потрапили до школи своєї мрії. Роздивіться, які в ній класи, їдальня, коридори, яким є шкільне подвір’я. Намалюйте про це малюнок.

Робота в парах

— Об’єднайтесь у пари. Обговоріть:

  • Що вам подобається у вашій школі?

  • Що ви хотіли б у ній змінити?

— Поділіться своїми ідеями з класом.

— Щоранку ви приходите до школи, щоб учитися не тільки читати, писати і рахувати, а й спілкуватися зі своїми однолітками. Від успіхів у цій важливій науці залежить, чи будете ви та інші діти з радістю приходити в клас і добре вчитися.

Який найголовніший секрет спілкування?

Робота в групах

— Розгляньте малюнок на с. 85. Прочитайте правила доброзичливості, які запропонували діти.

— Придумайте свої правила. Запишіть їх на аркуші паперу та повісьте на видноті.

— Що таке евакуація?

— Якщо всі люди, які перебувають у школі, спробують одночасно вийти з неї, у коридорах, на сходах і у дверях утвориться натовп. А це дуже небезпечно. Адже від того, як швидко люди покинуть приміщення під час пожежі або іншої небезпечної ситуації, залежить їхнє життя.

Тому в небезпечних ситуаціях евакуація здійснюється не лише через основні, а й через запасні виходи. На дверях запасних виходів є спеціальний знак. Запам’ятайте його.

У кожній школі є план евакуації. Він указує, як виходити з різних приміщень, щоб уникнути скупчення.

— Розгляньте план евакуації (с. 86).

Робота в групах

— Дізнайтеся, де у вашій школі висить план евакуації.

Ознайомтеся з планом евакуації. Знайдіть на ньому ваш клас, основні і запасні виходи.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

Практична робота (с. 86)

— Станьте в пари і пройдіть до евакуаційного виходу спочатку від вашого класу, потім від спортивної зали, їдальні, інших приміщень, у яких буваєте впродовж дня.

— Прочитайте і запам’ятайте, як діяти під час евакуації.

— Яким чином повідомляють про евакуацію в школі? (Дають довгі й короткі дзвінки.)

VІ. Підсумок уроку

— Що таке план евакуації?

— Яким є порядок евакуації з приміщення школи?

— Яке основне правило поведінки під час евакуації ви запам’ятали? (Не метушитися і не панікувати!)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.