Урок 2. Здоров’я і хвороби

Опис документу:
Урок 2. Здоров’я і хвороби Мета: формувати уявлення учнів про значення здоров’я для навчання, спілкування, праці та шляхи його збереження й зміцнення; навчати обґрунтовувати необхідність дбайливого ставлення до свого здоров’я; вчити профілактичних засобів; сприяти формуванню навичок здорового способу життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 2. Здоров’я і хвороби

Мета: формувати уявлення учнів про значення здоров’я для навчання, спілкування, праці та шляхи його збереження й зміцнення; навчати обґрунтовувати необхідність дбайливого ставлення до свого здоров’я; вчити профілактичних засобів; сприяти формуванню навичок здорового способу життя.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Складіть із літер Д З О Р В’ О Я слово. (Здоров’я)

— Що таке здоров’я?

— Найціннішим для кожної людини є її здоров’я. Коли ти здоровий, легко впораєшся з будь-якою справою. Купити здоров’я неможливо. Його потрібно зберігати й зміцнювати.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ви більше дізнаєтеся про значення здоров’я для навчання, спілкування, праці. Поговоримо також про те, як потрібно зміцнювати здоров’я та оберігати його.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 10–13)

— Назвіть ознаки здоров’я.

— Прочитайте, що таке здоров’я (с. 10).

— Привітайтесь одне з одним, бажаючи здоров’я.

— Які прислів’я і приказки про здоров’я ви знаєте?

  • У здоровому тілі — здоровий дух.

  • Чиста вода для хвороби біда.

  • Здоровий не знає, який він багатий.

  • Найбільше щастя у житті — здоров’я.

  • Здоров’я не купиш ні за які гроші.

  • Бережи одяг, поки новий, а здоров’я, поки молодий.

  • Здоров’я — всьому голова.

— Назвіть ознаки хвороби. Розгляньте малюнки на с. 11 і скажіть, на що захворіли діти.

Робота в парі

— У парі з однокласником розкажіть про те, як ви хворіли:

  • яка це була хвороба;

  • чому, на вашу думку, ви захворіли;

  • як вас лікували.

— Як хвороба може завадити вашим планам?

— Прочитайте вірш Л. Костенко на с. 12. Що сталося із соловейком? Як він лікувався від застуди?

Інсценування

— Принесіть з дому свої улюблені іграшки. Об’єднайтесь у пари і розподіліть ролі. Один із вас буде «мамою» (або «татом»), а другий — «лікарем». Уявіть, що ваша іграшка захворіла.

  • Що з нею сталося?

  • Чому вона захворіла?

  • Як ви її лікували?

Які поради дали «пацієнту» на майбутнє?

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Робота над загадками

— Як бути здоровим? Відгадайте загадки!

  • Щоб здоров’я добре мати,

Слід про нього змалку ___.

  • Кожний ранок обливатись

І зарядкою ___.

  • У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й ___.

  • Добре мити всі продукти,

Досхочу вживати ___.

  • За зубами доглядати,

Дірочки всі пломбу___.

  • Будете це все робити —

Перестанете ___.

Н. Гуркіна

2. Робота за малюнками

Учитель демонструє сюжетні малюнки: діти займаються спортом; споживають фрукти; чистять зуби; роблять ранкову гімнастику.

— Розгляньте малюнки. Дайте дітям імена. Складіть речення за малюнками про те, як діти зміцнюють своє здоров’я.

— Що необхідно робити для того, аби зберегти своє здоров’я? (Займатися спортом, загартовуватися, вживати здорову їжу та вітаміни, чистити зуби, достатньо спати, робити ранкову гімнастику, дотримуватися режиму дня тощо.)

Висновок. Щоденні прогулянки на свіжому повітрі, ранкова гімнастика і заняття спортом, загартовування зміцнюють твоє здоров’я. Гарний настрій допомагає зберегти здоров’я. Це служить профілактикою захворювань, а також допомагає подолати хворобу.

3. Тестування

1) Найціннішим для людини є:

а) будинок;

б) здоров’я;

в) життя;

г) золото.

2) Чи можна купити здоров’я?

а) ні;

а) так.

3) Щоб бути здоровим, треба:

а) дотримуватися режиму дня;

б) їсти багато солодощів;

в) чистити зуби;

г) не стригти нігті і не розчісуватися;

д) купатися раз на місяць;

е) правильно харчуватися.

4. Вправа «Намисто здоров’я»

Учитель роздає дітям паперові кружечки-«намистинки» діаметром 5 см. Це перлинки здоров’я. На кожній намистинці пропонує написати, як діти берегтимуть своє здоров’я, що для цього робитимуть. Коли всі перлинки будуть підписані, за допомогою голки і нитки виготовляють намисто. Запропонуйте дітям одягнути «намисто здоров’я» на себе і показати його одне одному.

Висновок. Здоров’я — запорука щастя й повноцінного життя. І хоча можна почуватися добре, слід пам’ятати, що про здоров’я треба дбати змалечку й постійно. Щоденна турбота про збереження і зміцнення здоров’я є здоровим способом життя.

Запропонуйте дітям показати намисто здоров’я батькам, запитайте їх про власний досвід збереження та зміцнення здоров’я.

VІ. Підсумок уроку

— Який вигляд має здорова людина?

— Що означає бути здоровим?

— Хто із вас може сказати про себе: «Я здоровий»? Доведіть свою думку.

— Від чого залежить здоров’я?

— Що потрібно робити, щоб бути здоровим?

— Як ви можете зберегти своє здоров’я?

— Про що може мріяти здорова людина?

— Про що може мріяти хвора людина?

— Чому дитина повинна бути здоровою?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.