Урок 12. Правила загартовування

Опис документу:
Урок 12. Правила загартовування Мета: поглибити знання учнів про вплив загартовування на здоров’я, про процедури загартовування; дати дітям поради щодо загартовування; виховувати прагнення систематично займатися загартовуванням, аби зміцнити власне здоров’я

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 12. Правила загартовування

Мета: поглибити знання учнів про вплив загартовування на здоров’я, про процедури загартовування; дати дітям поради щодо загартовування; виховувати прагнення систематично займатися загартовуванням, аби зміцнити власне здоров’я.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Що ви робите, щоб загартовувати свій організм?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, які існують правила загартовування.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 50–53)

— Що таке процедури загартовування?

— Яку користь приносять процедури загартовування?

— Розгляньте малюнки на с. 50.

— Розкажіть, як загартовуються діти.

— Які ще процедури загартовування ви знаєте?

— Чому влітку корисно спати з відчиненим вікном, а в холодну пору року — з відчиненою кватиркою?

— Які поради щодо загартовування повітрям ви запам’ятали (с. 51)?

Робота в групах. Практична робота «Вдягни ляльку» (вибір одягу за погодою)

  • Принесіть з дому ляльки та одяг для них. Об’єднайтесь у чотири групи. Вдягніть ляльок відповідно до погоди: спека, вітер, дощ, мороз.

  • Поміркуйте, в які пори року збільшується небезпека: переохолодження і обмороження; перегрівання і сонячних опіків. Як цьому запобігти?

— Прочитайте вірш Лесі Вознюк «Вартовий здоров’я», розгляньте малюнок на с. 52.

— Як ви вважаєте, чому хлопчик часто хворіє? Чому хвороби оминають сусідських дітей?

— Які водні процедури загартовування ви знаєте?

Інсценування

— Утворіть коло і по черзі покажіть пантомімою свою улюблену процедуру загартовування.

— Прочитайте і запам’ятайте правила загартовування (с. 53).

2. Гра «Вдягни ляльку»

— Розгляньте малюнки. Які пори року зображено?

— З’єднайте стрілками речі із відповідною порою року.

— Скільки часу протягом дня необхідно перебувати на свіжому повітрі?

3. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Тестування

— Оберіть правильну відповідь.

1) Організм кожної людини:

а) потребує загартовування;

б) може обійтися без загартовування.

2) Починати загартовування найкраще:

а) взимку;

б) влітку;

в) будь-якої пори року.

3) Дуже корисно проводити процедуру загартовування водою:

а) вранці, після зарядки;

б) вдень, після прогулянки.

4) Відразу починай загартовування:

а) холодною водою;

б) теплою водою.

2. Робота над прислів’ями

— Поясніть зміст прислів’їв.

  • Чиста вода — для хвороби біда.

  • Вода — це здоров’я, вода — це краса,

Вода — це цілюща ранкова роса.

  • Сонце — батько, вода — наша мати.

- Які ще прислів’я, що відповідають темі нашого уроку, ви знаєте?

3. Тест «Перевір себе» (підручник, с. 54)

VІ. Підсумок уроку

— Для чого потрібно загартовуватись?

— Які правила загартовування ви запам’ятали?

— Як ви загартовуєтесь?

— Які правила загартовування ви виконуєте?

— Які водні процедури ви робите вдома?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн