Урок 11. Фізичні вправи і здоров’я

Опис документу:
Урок 11. Фізичні вправи і здоров’я Мета: продовжити формувати в учнів знання про умови, що сприяють фізичному розвитку дитини; розповісти учням про види рухової активності; розвивати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та вправ для фізичного та розумового розвантаження; виховувати старанність, наполегливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 11. Фізичні вправи і здоров’я

Мета: продовжити формувати в учнів знання про умови, що сприяють фізичному розвитку дитини; розповісти учням про види рухової активності; розвивати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та вправ для фізичного та розумового розвантаження; виховувати старанність, наполегливість.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Що ви робите, щоб зміцнити своє тіло?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ви більше дізнаєтесь про те, як фізичні вправи впливають на здоров’я.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 46–49)

— Чому ранкову гімнастику ще називають зарядкою?

— Які «ранкові» поради ви запам’ятали?

— Вивчіть вірш «Весела зарядка» (с. 46) та навчіться виконувати ці вправи.

— Вигадайте кілька цікавих вправ для зарядки і покажіть їх у класі.

— Чому давні греки казали: «Хочеш бути сильним — бігай, хочеш бути розумним — бігай, хочеш бути красивим — бігай!»?

— Який вид спорту називають королевою спорту?

— Розгляньте малюнки на с. 48.

— Які види спорту зображено на них?

— Яким видом спорту ви займаєтеся, а які хочете спробувати в майбутньому?

— Які ще види рухової активності ви знаєте?

— Роздивіться с. 49.

— Чому діти дуже люблять ігри? Яка користь від ігр?

— У шкільному дворі пограйте в гру «Спіймай хвіст дракона». Створіть «дракона», ставши в колону один за одним. Той, хто стоїть першим, буде «головою дракона», а останній — «хвостом дракона». За командою вчителя «голова» намагається зловити «хвіст». Перша половина «дракона» допомагає «голові», а друга — «хвосту».

Домашнє завдання

— Запитайте дорослих, в які рухливі ігри вони грали, коли були у вашому віці. Коротко запишіть або намалюйте правила однієї такої гри.

— Зробіть у класі альбом «Ігри наших батьків».

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Гра «Збери прислів’я»

— Складіть прислів’я. Поясніть їх.

Ходи більше — ...

...бігай,

Якщо хочеш бути сильним — ...

...й проживеш довше.

Якщо хочеш бути красивим — ...

...бігай,

Якщо хочеш бути розумним — ...

...дивись на здоров’я.

Не дивись на вік — ...

...бігай.

2. Робота над прислів’ям

  • Як про здоров’я дбаєш, так і маєш.

— Найефективнішим попередженням усіх фізичних і психічних відхилень є фізкультура, сонце, свіже чисте повітря і вода, спорт.

VІ. Підсумок уроку

— Якою зростає дитина, що мало рухається?

— Якими фізичними вправами можна займатися у школі?

— Якими фізичними вправами можна займатися поза школою?

— Які спортивні секції ви відвідуєте?

— Які поради щодо занять спортом ви запам’ятали?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн