Юні правознавці Юридичний бліц — турнір для учню 9-х класів

Опис документу:
Захід проведений у формі бліц-турніру. Використані такі конкурси: знайомство команд та розминка, інтелектуальний бій, розсипана азбука, конкурс капітанів, я тобі ти мені, юрист 9діти вирішували правові задачі та конкурс ораторської майстерності на тему „Чи можливо совість посадити до в'язниці?"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Юні правознавці

Юридичний бліц — турнір для учню 9-х класів

Юридичний бліц — турнір традиційно проводився в школі 10 грудня у Всесвітній день прав людини в рамках тижня правознавства як позаурочний захід для учнів 9-х класів.

Мета позакласного заходу: створення умов для становлення і розвитку морально-правової культури старшокласників.

Форма проведення: бліц – турнір

Хід заходу:

І тур.

Представлення команд — знайомство команд.

Беруть участь команди всіх 9-х класів. (Назва, емблема, гасло.)
Журі, яке складається з вчителів та учнів, оцінює цей конкурс за
двобальною системою.

ІІ тур.

Розминка.

Кожній команді пропонується дати відповідь на три питання, які зачитує ведучий.

Максимальна оцінка - 3 бали.

I команда:

1. Система поглядів людей на добро і зло, честь і совість, справедливість. (Мораль)

  1. Основні напрями діяльності держави, які розкривають її сутність і призначення. (Функції держави.)

  2. Україна за формою правління є ... (республікою).

II команда:

  1. Вольтер сказав, що „свобода полягає в тому, щоб залежати від ..."

(закону.)

  1. Влада, що встановлюється або утримується шляхом насильства.

(Тиранія.)

3. Україна за державним устроєм є ... (унітарна).

ІІІ команда:

  1. Врегульовані нормами права соціальні відносини, учасники яких мають суб'єктивні права і юридичні обов'язки. (Правовідносини).

  2. Переробка, узгодження, об'єднання юридичних норм в єдиному акті. (Кодифікація.)

  3. Цицерон говорив: „знання закону не в тому, щоб знати його слова, а в тому ..." (щоб розуміти їх зміст).

IV команда:

  1. Об'єднання групи чинних нормативно — правових актів в одному збірнику за певним критерієм.

(Інкорпорація.)

  1. Система загальнообов'язкових, формально визначених правил поведінки, що встановлюються, гарантуються, охороняються державою з метою упорядкування юридичних відносин.

(Право.)

  1. Автор проекту першої української Конституції. (П.Орлик).

ІІІ тур.

Інтелектуальний бій

Кожній команді пропонується визначити, якою за формою правління, за формою державного устрою є ця держава?

Максимальна оцінка — 2 бали.

Кожна команда отримує картку з текстом питання.

І команда:

Кожні п'ять років у країні проводяться вибори парламенту - народних зборів. Після чергових виборів народні збори формують уряд на чолі з прем'єр-міністром. Держава поділяється на області, якими керують глави адміністрацій.

(Парламентська республіка, унітарна держава.)

П команда:

Державу очолює королева, усі закони набувають чинності після затвердження парламентом і підписання королевою. Парламент обирають строком на 7 років. До парламенту входять депутати від 12 земель, кожна з яких має власний уряд і законодавство.

(Парламентська монархія, федеративна держава).

ІІІ команда:

Влада в країні в руках генерала, який очолив державу внаслідок заколоту. Дію конституції зупинено. Крім центральної провінції до складу держави входять три землі, захоплені внаслідок військової операції, є обраний парламент, але його влада дуже обмежена.

(Форма правління - республіка, державний устрій — диктатура).

IV команда:

Державу очолює президент, діє парламент, який складається з двох палат, в країні існує 40 штатів, кожен з яких має свою конституцію.

(Президентська республіка, федеративна держава).

IV тур.

Розсипана азбука

Скласти із запропонованих літер за 1 хвилину слова - юридичні визначення.

Учасники всіх команд одночасно отримують картки, на яких записані літери: Н, Л, И, Д, З, О, Т, А, Е, П, Р, У, І, В, Г.

Максимальна оцінка - 3 бали.

V тур.

Я тобі — ти мені.

Команда команді задає по 2 питання, заздалегідь підготовлених.

Максимальна оцінка за кожне питання — 2 бали.

VI тур.

Конкурс капітанів.

Капітанам дається завдання, яке вони готують протягом 5 хвилин.

Що, на Ваш погляд, перешкоджає формуванню правової держави в Україні? Що б Ви запропонували для подолання цих перешкод; для прискорення цього процесу?

Максимальна оцінка - 3 бали.

VII тур.

Юрист

Кожній команді пропонується завдання на визначення порушень прав та свобод людини. Учні визначають за одну хвилину, які права і свободи порушено.

Максимальна оцінка — 2 бали.

І команда:

Працівники міліції взяли у заручники родича особливо небезпечного рецидивіста.

(Особиста недоторканість особи.)

ІІ команда:

Місцева адміністрація заборонила збори греко-католицької релігійної громади.

(Особиста свобода віросповідання.)

ІІІ команда:

Під час судового засідання свідок назвав підозрюваного злочинцем.

( Особиста презумпція не винуватості.)

IV команда:

Директор підприємства дізнався, що один з працівників збирає про нього інформацію, яка стосується особистого життя, з метою шантажу.

(Втручання в особисте життя.)

VІІІ тур.

Конкурс ораторської майстерності.

Підготувати відповідь на питання

Чи можливо совість посадити до в'язниці?"

Для відповіді дається 1 хвилина.

Максимальна оцінка 3 бали.

Команда-переможець визначається за сумою одержаних балів. Надається слово журі, що визначає, які команди посіли І, II, III місце.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00