Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Українська мова. Календарне планування. 3 клас І-ІІ семестри

Українська мова

Для кого: 3 Клас

15.08.2021

216

11

0

Опис документу:
Навчальна програма для учнів 3-4 кл. закладів загальної середньої освіти, затверджена наказом МОН України від 08.10.19 №1273, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко (НУШ). Підручник: Українська мова та читання: підручник для 3 кл. закладів загальної середньої освіти: у 2-х частинах. Ч. 1/ Л.О.Варзацька, Т.О.Трохименко. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2020. - 160 с.: іл.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

УКРАЇНСЬКА МОВА

Календарне планування

3 клас

Навчальна програма для учнів 3-4 кл. закладів загальної середньої освіти, затверджена наказом МОН України від 08.10.19 №1273, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко (НУШ)

Підручник: Українська мова та читання: підручник для 3 кл. закладів загальної середньої освіти: у 2-х частинах. Ч. 1/ Л.О.Варзацька, Т.О.Трохименко. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2020. - 160 с.: іл.



п/п

Дата

Тема уроку

Примітки

1.


Повторення вивченого у 2 класі

Мова й мовлення

Мова в житті народу (впр. 1-4).


2.


Усне й писемне мовлення (впр. 5-9)


3.


Культура мовлення. Слова ввічливості (впр.10-13).

Повторюємо вивчене.


4.


Слово. Значення слова

Слова з прямим і переносним значенням (впр. 14-19).


5.


Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням (впр. 20-25).


6.


Слова, близькі за значенням (синоніми) (впр. 26-30).


7.


Розвиток мовлення.


8.


Слова, протилежні за значенням (антоніми) (впр. 31-35).


9.


Будова слова

Споріднені (спільнокореневі) слова. Корінь слова (впр. 36-41).


10.


Закінчення (впр. 42-46).


11.


Визначення закінчень у словах (впр. 47-51).


12.


Основа слова. Частини основи (впр. 52-57).


13.


Діагностична робота. Розігрування діалогів.


14.


Розвиток мовлення.


13.


Розбір слів за будовою. Добирання спільнокореневих слів (впр. 58-62).


14.


Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів (впр. 63-67).


15.


Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів (впр.68-72).


16.


Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в коренях (впр. 74-79).


17.


Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в коренях (впр.80-85).


18.


Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в коренях (впр.86-91).


19.


Розвиток мовлення.


20.


Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками (впр. 92-96).


21.


Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками (впр. 97-102).


22.


Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками (впр. 103-107).


23.


Префікс (впр. 108-113).


24.


Префікси і прийменники (впр. 114-119).


25.


Діагностична робота. Списування.


26.


Розвиток мовлення.


27.


Правопис префіксів роз-, без-, з-, с- (впр. 120-124).


28.


Правопис префіксів роз-, без-, з-, с- (впр. 125-129).


29.


Апостроф після префіксів (впр. 130-135).


30.


Апостроф після префіксів (впр. 136-140).


31.


Суфікс (впр. 141-145).


32.


Послідовність розбору слова за будовою (впр. 146-150).


33.


Розвиток мовлення.


34.


Підсумовуємо разом (с. 62)


35.


Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь.


36.


Частини мови

Аналіз діагностичної роботи. Поняття про частини мови (впр. 151-156).


37.


Поняття про частини мови (впр. 157-161).


38.


Іменник

Роль іменників у мовленні (впр. 162-166).


39.


Роль іменників у мовленні (впр. 167-171).


40.


Розвиток мовлення.


41.


Власні та загальні іменники (впр. 172-177).


42.


Власні та загальні іменники (впр. 178-182).


43.


Змінювання іменників за числами (впр. 183-188).


44.


Рід іменників (впр. 189-194).


45.


Рід іменників (впр. 195-199).


46.


Діагностична робота. Письмовий переказ.


47.


Розвиток мовлення.


48.


Змінювання іменників за питаннями (впр. 200-203).


49.


Підсумовуємо разом (с. 85).


50.


Діагностична робота. Диктант.


51.


Аналіз діагностичної роботи. Тренувальні вправи.


52.


Тренувальні вправи.


53.


Розвиток мовлення.


54.


Підсумовуємо разом за семестр.


55.


Прикметник

Роль прикметників у мовленні (впр. 204-208).


56.


Роль прикметників у мовленні (впр. 209-213).


57.


Змінювання прикметників за числами та питаннями (впр. 214-218).


58.


Змінювання прикметників за родами (впр. 219-224).


59.


Змінювання прикметників за родами (впр. 225-229).


60.


Змінювання прикметників за родами (впр. 230-234).


61.


Розвиток мовлення.


62.


Змінювання прикметників за родами (впр. 235-239).


63.


Змінювання прикметників за родами (впр. 240-244).


64.


Діагностична робота. Списування.


65.


Аналіз діагностичної роботи. Підсумовуємо разом (с. 103).


66.


Числівник

Роль числівників у мовленні (впр. 245-250).


67.


Роль числівників у мовленні (впр. 251-256).


68.


Розвиток мовлення.


69.


Вимова і правопис числівників (впр. 257-262).


70.


Діагностична робота. Диктант.


71.


Аналіз діагностичної роботи. Підсумовуємо разом (с. 109).


72.


Дієслово

Роль дієслів у мовленні (впр. 263-267).


73.


Роль дієслів у мовленні (впр. 268-272).


74.


Змінювання дієслів за числами (впр. 273-277).


75.


Розвиток мовлення.


76.


Змінювання дієслів за часами (впр. 278-283).


77.


Змінювання дієслів за часами (впр. 284-287).


78.


Змінювання дієслів за часами (впр. 288-292).


79.


Змінювання дієслів за часами (впр. 293-297).


80.


Змінювання дієслів за часами (впр. 298-301).


81.


Написання не з дієсловами (впр. 302-306).


82.


Розвиток мовлення.


83.


Тренувальні вправи.


84.


Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь.


85.


Аналіз діагностичної роботи. Підсумовуємо разом (с. 128).


86.


Речення

Види речень. Звертання (впр. 307-311).


87.


Члени речення. Головні та другорядні члени речення (впр. 312-317).


88.


Звязок слів у реченні (впр. 318-322).


89.


Розвиток мовлення.


90.


Звязок слів у реченні (впр. 323-327).


91.


Підсумовуємо разом (с. 139).


92.


Текст

Заголовок (впр. 328-332).


93.


Найважливіші в тексті слова (впр. 333-337).


94.


Тема і головна думка (мета) тексту (впр. 338-343).


95.


Текст-розповідь (впр. 344-347).


96.


Розвиток мовлення.


97.


Текст-опис (впр. 348-352).


98.


Текст-міркування (впр. 353-357).


99.


Есе (впр. 358-362).


100.


Про те саме по-різному (впр. 363-367).


101.


Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь.


102.


Розвиток мовлення.


103.


Підсумовуємо разом (с. 157).


104.


Повторення вивченого за рік. Мова й мовлення.


105.


Повторення вивченого за рік. Слова з прямим і переносним значенням. Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням.


106.


Повторення вивченого за рік. Слова, близькі за значенням (синоніми). Слова, протилежні за значенням (антоніми).


107.


Повторення вивченого за рік. Будова слова. Розбір слів за будовою. Добирання спільнокореневих слів.


108.


Повторення вивченого за рік. Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в коренях


109.


Повторення вивченого за рік. Іменник.


110.


Розвиток мовлення.


111.


Повторення вивченого за рік. Прикметник.


112.


Повторення вивченого за рік. Числівник.


113.


Повторення вивченого за рік. Дієслово.


114.


Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.


115.


Діагностична робота. Диктант.


116.


Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого за рік. Речення.


117.


Розвиток мовлення.


118.


Повторення вивченого за рік. Текст.


119.


Мовний турнір «У світі рідної мови»


120.


Підсумовуємо разом за рік.




Використані джерела:

https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-tipovih-osvitnih-program-dlya-3-4-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti-1273

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/3-klas/



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.