Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Інформатика. Календарне планування. 4 клас І-ІІ семестри

Інформатика

Для кого: 4 Клас

26.07.2021

350

43

0

Опис документу:
Навчальна програма для учнів 3-4 кл. закладів загальної середньої освіти, затверджена наказом МОН України від 08.10.19 №1273, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко (НУШ) Підручник: Інформатика: підручник для 4 кл. закладів загальної середньої освіти/Н.В. Морзе, О.В.Барна. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021. – 176 с.: іл.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ІНФОРМАТИКА

Календарне планування

4 клас

І-ІІ семестри

Навчальна програма для учнів 3-4 кл. закладів загальної середньої освіти, затверджена наказом МОН України від 08.10.19 №1273, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко (НУШ)

Підручник: Інформатика: підручник для 4 кл. закладів загальної середньої освіти/Н.В. Морзе, О.В.Барна. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021. – 176 с.: іл.



п/п

Дата

Тема уроку

Примітки

Інформація та пристрої

1.


Інструктаж з ТБ. Якими бувають комп’ютери? (с. 4-9).


2.


Інструктаж з ТБ. Як працює цифровий пристрій? (с. 10-14).


3.


Інструктаж з ТБ. Чи має комп’ютер пам'ять? (с. 15-21).


4.


Інструктаж з ТБ. Як безпечно знаходити освітню інформацію в інтернеті? (с. 22-27).


5.


Інструктаж з ТБ. Як зберегти інформацію з інтернету? (с. 28-33).


6.


Інструктаж з ТБ. Чи завжди слід довіряти інформації з інтернету? (с. 34-39).


7.


Інструктаж з ТБ. Як використовують інтернет для спілкування? (с. 40-47)


8.


Інструктаж з ТБ. Підсумовуємо разом( с. 48).




Об’єкти та моделі

9.


Інструктаж з ТБ. Як створювати схеми класифікації об’єктів (с.49-54).


10.


Інструктаж з ТБ. Які дії можна виконувати з об’єктами (с. 55-62).


11.


Інструктаж з ТБ. Як створюють моделі? (с. 63-67).


12.


Інструктаж з ТБ. За якими етапами створюють інформаційну модель? (с. 68-74).


13.


Інструктаж з ТБ. Як створювати моделі для об’єктів, які рухаються? (с. 75-81).


14.


Інструктаж з ТБ. У якій програмі зручно працювати з таблицями? (с. 82-86)


15.


Інструктаж з ТБ. Як побудувати математичну модель? (с. 87-91).


16.


Інструктаж з ТБ. Як досліджувати об’єкти за допомогою створених моделей? (с. 92-96)


17.


Інструктаж з ТБ. Підсумовуємо разом (с. 97).


Алгоритми

18.


Інструктаж з ТБ. Як під час розвязування задач в середовищі Скретч використовують алгоритми? (с. 98-103).


19.


Інструктаж з ТБ. Як в алгоритмах використовувати команди повторення? (с. 104-109).


20.


Інструктаж з ТБ. Як створювати анімації? (с. 110-115).


21.


Інструктаж з ТБ. Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію? (с. 116-120).


22.


Інструктаж з ТБ. Як в алгоритмах використовувати команди розгалуження? (с. 121-125).


23.


Інструктаж з ТБ. Як описати повне розгалуження в середовищі Скретч? (с. 126-130).


24.


Інструктаж з ТБ. Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? (с. 131-136)


25.


Інструктаж з ТБ. Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? (с. 131-136)


26.


Інструктаж з ТБ. Як створити проект? (с. 136-140).


27.


Інструктаж з ТБ. Як створити проект? (с. 136-140).


28.


Інструктаж з ТБ. Підсумовуємо разом (с. 141)


Програмування роботів

29.


Інструктаж з ТБ. Як і навіщо створюють роботів? (с. 142-147).


30.


Інструктаж з ТБ. Що таке Micro:Bit? (с. 148-151).


31.


Інструктаж з ТБ. Що таке середовище програмування? (с. 152-157).


32.


Інструктаж з ТБ. Як працювати з датчиками? (с. 158-162).


33.


Інструктаж з ТБ. Як програмують повторення в середовищі програмування? (с. 163-167).


34.


Інструктаж з ТБ. Як ідеї і вміння можуть допомогти людям? (с. 168-173).


35.


Інструктаж з ТБ. Підсумовуємо разом (с.174).








Використані джерела:

https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-tipovih-osvitnih-program-dlya-3-4-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti-1273

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/4-klas/9nformatika-4-klas/1nformatika-pdruchnik-dlya-4-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-/



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.