і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Українська література наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Українська література. 10 клас (П)

Контрольна тестова робота №7

Українська література наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття

Варіант 1

  1. Визначте риму, використану Лесею Українкою в уривку з «Лісової пісні»:

Ти водяну царівну

зміняв на мельниківну!

Зимові – довгі ночі,

а в дівки гарні очі. –

недарма паничі

їй носять дукачі!

а) перехресне;

б) кільцеве;

в) парне;

г) змішане.

  1. Визначте риму, використану Лесею Українкою в наведеному уривку з «Лісової пісні»:

Линьмо, линьмо з гори! Там мої сестриці,

там гірські русалки, вільні Літавиці,

будуть танцювати коло по травиці,

наче блискавиці!

а) чоловіча;

б) жіноча;

в) дактилічна;

г) гіпердактилічна.

  1. Визначте віршовий розмір поезії Лесі Українки за уривком:

Все, все покинуть, до тебе полинуть,

Мій ти єдиний, мій зламаний квіте!

Все, все покинуть, з тобою загинуть,

То було б щастя, мій згублений світе!

а) чотиристопний анапест;

б) п’ятистопний хорей;

в) чотиристопний дактиль;

г) тристопний амфібрахій.

  1. Заклик до дій за визволення рідного краю – ідея вірша Лесі Українки:

а) «І ти колись боролась, мов Ізраїль»;

б) І все-таки до тебе думка лине»;

в) «Слово, чому ти не твердая криця»;

г) «To be or not to be?».

  1. Провідна думка поезії Лесі Українки «Сontra spem spero»:

а) місце сильної особистості в суспільному житті;

б) творчість – справа життя, важливіша за саме життя;

в) заклик до активних дій за визволення рідного краю;

г) невмирущість справжнього кохання.

  1. Назвіть загальнолюдські проблеми драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».

  2. Назвіть головні риси характеру Мавки з «Лісової пісні» Лесі Українки.

1-7 завдання – по 1 балу

  1. Наведіть приклади художніх особливостей драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки. (2 бали)

  2. Доведіть або спростуйте тезу «У драмі-феєрії «Лісова пісня» змальовано трагедію високої душі, що заблудилася серед болота буденного людського життя»(Михайло Драй-Хмара). (3 бали)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Тематичний контроль знань (профільний рівень)
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    10 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    91
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    JB512425
  • Вподобань
    0
Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь