Українська література наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття

Опис документу:
Тематичний контроль знань (профільний рівень)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська література. 10 клас (П)

Контрольна тестова робота №7

Українська література наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття

Варіант 1

  1. Визначте риму, використану Лесею Українкою в уривку з «Лісової пісні»:

Ти водяну царівну

зміняв на мельниківну!

Зимові – довгі ночі,

а в дівки гарні очі. –

недарма паничі

їй носять дукачі!

а) перехресне;

б) кільцеве;

в) парне;

г) змішане.

  1. Визначте риму, використану Лесею Українкою в наведеному уривку з «Лісової пісні»:

Линьмо, линьмо з гори! Там мої сестриці,

там гірські русалки, вільні Літавиці,

будуть танцювати коло по травиці,

наче блискавиці!

а) чоловіча;

б) жіноча;

в) дактилічна;

г) гіпердактилічна.

  1. Визначте віршовий розмір поезії Лесі Українки за уривком:

Все, все покинуть, до тебе полинуть,

Мій ти єдиний, мій зламаний квіте!

Все, все покинуть, з тобою загинуть,

То було б щастя, мій згублений світе!

а) чотиристопний анапест;

б) п’ятистопний хорей;

в) чотиристопний дактиль;

г) тристопний амфібрахій.

  1. Заклик до дій за визволення рідного краю – ідея вірша Лесі Українки:

а) «І ти колись боролась, мов Ізраїль»;

б) І все-таки до тебе думка лине»;

в) «Слово, чому ти не твердая криця»;

г) «To be or not to be?».

  1. Провідна думка поезії Лесі Українки «Сontra spem spero»:

а) місце сильної особистості в суспільному житті;

б) творчість – справа життя, важливіша за саме життя;

в) заклик до активних дій за визволення рідного краю;

г) невмирущість справжнього кохання.

  1. Назвіть загальнолюдські проблеми драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».

  2. Назвіть головні риси характеру Мавки з «Лісової пісні» Лесі Українки.

1-7 завдання – по 1 балу

  1. Наведіть приклади художніх особливостей драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки. (2 бали)

  2. Доведіть або спростуйте тезу «У драмі-феєрії «Лісова пісня» змальовано трагедію високої душі, що заблудилася серед болота буденного людського життя»(Михайло Драй-Хмара). (3 бали)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!