Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

"Творчий звіт вчителя англійської мови"

Англійська мова

Для кого: Дорослі

24.03.2021

820

30

0

Опис документу:
Пошук ефективних шляхів навчання, розвиток пізнавальних інтересів і виховання в кожного школяра свідомого ставлення до оволодіння знаннями з англійської мови.  Визначення та суть інтерактивного навчання
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Творчий звіт професійної діяльності вчителя англійської мови Степанівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Зої Василівни Яценко 2021
Слайд № 1

Творчий звіт професійної діяльності вчителя англійської мови Степанівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Зої Василівни Яценко 2021

Яценко Зоя Василівна - 28 лютого 1983 р.н. - освіта: вища повна, Харківський національний педагогічний університет ім Г.Сковороди, 2005 р. - спеціа...
Слайд № 2

Яценко Зоя Василівна - 28 лютого 1983 р.н. - освіта: вища повна, Харківський національний педагогічний університет ім Г.Сковороди, 2005 р. - спеціальність: учитель української мови і літератури та англійської мови і зарубіжної літератури - кваліфікація: вчитель першої категорії - стаж роботи – 16 років

Педагогічне кредо «Youll be pleased with knowledge here. Knowledge will give You opportunities. Opportunities will open The road to success». Задов...
Слайд № 3

Педагогічне кредо «Youll be pleased with knowledge here. Knowledge will give You opportunities. Opportunities will open The road to success». Задоволення відчуєте від знань, знаннярозширять можливості, можливості приведуть до успіху.

Методична проблема «Ефективність використання інтерактивних методів у процесі навчання англійської мови»
Слайд № 4

Методична проблема «Ефективність використання інтерактивних методів у процесі навчання англійської мови»

Мета вирішення проблеми Пошук ефективних шляхів навчання, розвиток пізнавальних інтересів і виховання в кожного школяра свідомого ставлення до овол...
Слайд № 5

Мета вирішення проблеми Пошук ефективних шляхів навчання, розвиток пізнавальних інтересів і виховання в кожного школяра свідомого ставлення до оволодіння знаннями з англійської мови залишаються дуже актуальними. Ефективність навчання іноземної мови насамперед залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на уроці, від вміння вчителя враховувати реальне засвоєння матеріалу кожним учнем та його індивідуальні особливості.

Методика сучасного уроку іноземної мови тісно пов’язана з інтерактивними методами. Тому вчитель іноземної мови повинен бути креативним та артистичн...
Слайд № 6

Методика сучасного уроку іноземної мови тісно пов’язана з інтерактивними методами. Тому вчитель іноземної мови повинен бути креативним та артистичним, адже якість людської мови як засобу спілкування визначається двома характеристиками: швидкістю мовленнєвої реакції та широти кругозору. Ось чому інтерактивні методи, засновані на артистичному, творчому підході до навчання іноземній мові, нині найбажаніші. Вчитель повинен ставити головний акцент на завдання, які розвивають творчий початок особистості, підвищують мотивацію до вивчення мови та покращують мову як основний механізм комунікації.

Визначення інтерактивності Низка вчених визначають інтерактивне навчання як одну з форм діалогового навчання: інтерактивність (від англ. interactio...
Слайд № 7

Визначення інтерактивності Низка вчених визначають інтерактивне навчання як одну з форм діалогового навчання: інтерактивність (від англ. interaction – «взаємодія») означає здатність взаємодіяти чи знаходитись у режимі бесіди, діалогу з чим-небудь (наприклад, комп’ютером) або ким-небудь (людиною)

Слайд № 8

Структура інтерактивного уроку англійської мови
Слайд № 9

Структура інтерактивного уроку англійської мови

Слайд № 10

Суть інтерактивного навчання навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів; співнавчання, взаємонавчання (колекти...
Слайд № 11

Суть інтерактивного навчання навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів; співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в співпраці); учень, і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання моделювання життєвих ситуацій; використання рольових ігор; спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин і відповідної ситуації; інтерактивне навчання ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, дає змогу вчителю стати лідером колективу.

Переваги інтерактивного навчання перед традиційним Переваги інтерактивного навчання перед традиційним - у роботі задіяні всі учні класу; - створюєт...
Слайд № 12

Переваги інтерактивного навчання перед традиційним Переваги інтерактивного навчання перед традиційним - у роботі задіяні всі учні класу; - створюється «ситуація успіху»; - за короткий час опановується велика кількість матеріалу; - формуються навички толерантного спілкування; - вміння аргументувати свій погляд, знаходити альтернативне рішення проблеми ; - учні навчаються працювати в команді; - кожна дитина має можливість пропонувати свою думку; - формується доброзичливе ставлення до опонента

Призначення інтерактивного навчання
Слайд № 13

Призначення інтерактивного навчання

Риси інтерактивного навчання двобічний характер; спільна діяльність вчителя й учнів; керівництво процесу вчителем; спеціальна організація та різном...
Слайд № 14

Риси інтерактивного навчання двобічний характер; спільна діяльність вчителя й учнів; керівництво процесу вчителем; спеціальна організація та різноманітність форм; інформаційна прогалина; цілісність та єдність; мотивація та зв’язок з реальним життям; виховання та розвиток особистості учнів одночасно з процесом засвоєння нових знань.

Власний досвід використання інтерактивних технологій
Слайд № 15

Власний досвід використання інтерактивних технологій

Участь у тихій акцій «Ангели пам'яті» (2019)
Слайд № 16

Участь у тихій акцій «Ангели пам'яті» (2019)

Під світові музхіти на «Філіжанці кохання» (День Святого Валентина – 2019)
Слайд № 17

Під світові музхіти на «Філіжанці кохання» (День Святого Валентина – 2019)

Тиждень ТОЛеРАНТноСТі (2019)
Слайд № 18

Тиждень ТОЛеРАНТноСТі (2019)

«Сорочинський ярмарок» (2019)
Слайд № 19

«Сорочинський ярмарок» (2019)

! «Олімпійський тиждень» (2020) «Англомовний літній табір» (2018)
Слайд № 20

! «Олімпійський тиждень» (2020) «Англомовний літній табір» (2018)

Переможець відкритого конкурсу виконавців художнього слова «Величний дар Шевченкового слова», присвячений 206-й річниці з дня народження Т. Г. Шевч...
Слайд № 21

Переможець відкритого конкурсу виконавців художнього слова «Величний дар Шевченкового слова», присвячений 206-й річниці з дня народження Т. Г. Шевченка - 2019

2021
Слайд № 22

2021

Участь в загальношкільних, позашкільних заходах
Слайд № 23

Участь в загальношкільних, позашкільних заходах

«День вчителя» (2020)
Слайд № 24

«День вчителя» (2020)

Дякую за увагу!
Слайд № 25

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.