Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Твій вибір --- твоя життєва позиція , ( для учнів з особливими освітніми потребами – F70-F71)

Виховна робота

Для кого: 8 Клас

22.04.2020

241

1

0

Опис документу:
Година спілкування . Сприяти формуванню стійких життєвих позицій стосовно обрання своєї соціальної поведінки. Вправляти вміння учнів самостійно давати аналіз своїм та чужим вчинкам, вміння знаходити оптимальні рішення для розв’язання життєвих ситуацій. Розвивати мислення, пам’ять, мову, розуміння свого місця в соціумі. Виховувати людей з активною життєвою позицією, оптимістів; такі моральні якості: чесність, порядність, відповідальність.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Година спілкування

(для учнів з особливими освітніми потребами – F70-F71)

Тема: « Твій вибір --- твоя життєва позиція».

Мета: Сприяти формуванню стійких життєвих позицій стосовно обрання своєї соціальної поведінки. Вправляти вміння учнів самостійно давати аналіз своїм та чужим вчинкам, вміння знаходити оптимальні рішення для розв’язання життєвих ситуацій. Розвивати мислення, пам’ять, мову, розуміння свого місця в соціумі. Виховувати людей з активною життєвою позицією, оптимістів; такі моральні якості: чесність, порядність, відповідальність.

Матеріал: картинки із зображенням різних шкільних ситуацій, вислови з описом подій та словами антонімами, два відео сюжети про активну життєву позицію людей з інвалідністю, розрізні пазли з висловами.

Хід роботи:

Учениця:

-- Любіть Україну, як сонце любіть,

Як вітер, і трави, і води…

В годину щасливу і в радості мить,

Любіть у годину негоди.

-- Любіть Україну у сні й наяву,

Вишневу свою Україну,

Красу її, вічно живу і нову,

І мову її солов’їну.

Володимир Сосюра.

Ведуча: Сьогодні, діти, хочеться поговорити з вами про те, як важко, але необхідно мати свою життєву позицію, вміти відрізняти добро від зла,

2

брехню від правди та лестощі від справжньої дружби.

Але спочатку, дайте відповіді на запитання та виконайте завдання:

1 модуль:

--- В якій країні ми з вами живемо? ( в Україні).

--- Хто ми ? (українці).

--- Поясніть значення вислову: «Бути громадянином своєї Батьківщини».

( любити свою Батьківщину, бути патріотом, захисником своєї землі, добре вчитися, бути корисним українському народу, берегти природу та дбати про неї, бути прикладом для малечі, допомагати дорослим, дослухатися до їх порад).

--- Де записані права людини? Ваші права, діти? (Конституція).

--- Що таке Конституція? ( Головний Закон України).

--- Коли була прийнята конституція України? ( 24 серпня 1991 року).

2 модуль:

Поясніть, що таке --- «життєва позиція людини»?

Що це може означати?

(Це коли людина сама обирає, як слід вчинити в певній ситуації).

--- Розгляньте картинки та скажіть: « Яку життєву позицію мають люди на картинках?»

(показ сторінки зі слайду).

3 модуль:

Увага на інтерактивну дошку.

Вам слід уважно прочитати картки зі словосполученнями, які вказують на певну поведінку.

3

Треба з’ясувати, яка поведінка вам до серця:

1. Пропускати заняття

Вчитися

2. Ображати людей,

Захищати слабких та

малечу

3. Бути ледарем

Працювати

4. Палити, вживати алкоголь, наркотики

Займатися спортом, танцями, малювати, мати своє хобі, багато читати. Вести здоровий спосіб життя: ходити в походи, плавати, загартовуватися, спілкуватися з розумними та цікавими людьми, цікавитися життям свого народу, бути корисними, чесними та добрими людьми.

(По черзі визивати учнів, щоб закреслювати непотрібні вислови).

Висновок /вислови учнів/:

--- Якщо ти хочеш зробити вибір,

То будь уважним, не помились!

--- Своє життя в руці тримаєш,

Свій шлях сам обираєш!

--- Скажи –«Ні!» --- крадіжкам та брехні!

--- Не ображай малих!

Будь прикладом для них!

--- З повагою відносься до дорослих!

Дівчаток поважай та захищай!

4

--- Ти – старшокласник!

Ти сам відповідаєш за свої вчинки!

--- Не ображай нікого брудними словами!

--- Терпіння та праця – все подолає!

--- Обирай навчання, працю, щоб бути опорою для своєї сім’ї, для своїх батьків!

--- Пам’ятай! Вибір за тобою!

4 модуль:

Поруч з вами, діти, завжди житимуть люди, що мають різні фізичні вади (інваліди).

Пропоную вам переглянути два відео:

--- Перший сюжет про людей, які не чують, не бачать та не вміють говорити;

--- Другий --- про хлопців, які, не зважаючи ні на що, ведуть здоровий спосіб життя!!!

Переглянете ці відео, подумаєте та дайте відповідь, які почуття викликали у вас ці сюжети?

(співчуття, гордість за те, що ніхто не здався та живе повноцінним життям).

5 модуль:

Ви, з початку нашої години спілкування, поділені на дві команди.

На ваших столах лежать фрагменти (пазли), в яких сховані вислови з нашої сьогоднішньої теми.

Ваше завдання --- як найшвидше скласти пазли в цілий вислів:

1. Ти --- людина, ЗАПАМ’ЯТАЙ!

2. Ти сам обираєш свій шлях!

5

Висновок:

Так, який ваш вибір, діти? Яка ваша життєва позиція?

--- Шануй та поважай старших.

--- Допомагай слабким, заступись за молодшого від себе.

--- Навчайся, вчись, працюй над собою!

--- Не покидай свою мрію!

--- Не зупиняйся на пів дорозі, доводи справу до кінця!

--- Завжди будь та залишайся людиною!

--- Пам’ятай, як ти до людей, так і люди до тебе!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.