Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Тренінг "Знаймо свої права – виконуймо свої обов'язки."

Психологія

13.01.2020

823

7

0

Опис документу:
Мета: -розширити знання про ваші особисті права; -зрозуміти, що необхідно не лише знати свої права, але й сумлінно виконувати свої обов’язки; -усвідомити розуміння необхідності виконувати правила поведінки в школі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Знаймо свої права – виконуймо свої обов'язки Я маю право жити на землі. Творити, дихати, учитись. Я маю право Україну восхвалять, Боротися за неї, ...
Слайд № 1

Знаймо свої права – виконуймо свої обов'язки Я маю право жити на землі. Творити, дихати, учитись. Я маю право Україну восхвалять, Боротися за неї, і за честь стоять…

«Я …, Я люблю…» Кожен по черзі називає своє ім'я та улюблене заняття.
Слайд № 2

«Я …, Я люблю…» Кожен по черзі називає своє ім'я та улюблене заняття.

Мета: розширити знання про ваші особисті права; зрозуміти, що необхідно не лише знати свої права, але й сумлінно виконувати свої обов’язки; усвідом...
Слайд № 3

Мета: розширити знання про ваші особисті права; зрозуміти, що необхідно не лише знати свої права, але й сумлінно виконувати свої обов’язки; усвідомити розуміння необхідності виконувати правила поведінки в школі.

Дисципліна – підтримувати тишу в класі, говорити з дозволу. Толерантність – поважати думку іншого, уважно слухати, не перебивати. Активність - брат...
Слайд № 4

Дисципліна – підтримувати тишу в класі, говорити з дозволу. Толерантність – поважати думку іншого, уважно слухати, не перебивати. Активність - брати участь у всіх подіях, вправах, ситуаціях. Чесність і щирість – надавати правдиву інформацію. Піднята рука – відповідати, піднявши руку. Правила роботи:

Очікування Записати свої очікування від заняття на маленьких різнокольорових «долоньках» і по черзі зачитати і розповісти чому цікавлять саме ці пи...
Слайд № 5

Очікування Записати свої очікування від заняття на маленьких різнокольорових «долоньках» і по черзі зачитати і розповісти чому цікавлять саме ці питання.

Що таке права дитини?
Слайд № 6

Що таке права дитини?

Права – забезпечені законом можливості мати, користуватися й розпоряджатися соціальними благами й цінностями, користуватися основними свободами у в...
Слайд № 7

Права – забезпечені законом можливості мати, користуватися й розпоряджатися соціальними благами й цінностями, користуватися основними свободами у встановлених законом межах.

Завдання: Визначити які права дітей втілені на малюнках. Виготовити колаж «Права дітей».
Слайд № 8

Завдання: Визначити які права дітей втілені на малюнках. Виготовити колаж «Права дітей».

Слайд № 9

Що таке обов’язок? Які обов'язки мають діти?
Слайд № 10

Що таке обов’язок? Які обов'язки мають діти?

Обов’язок - це сукупність моральних зобов’язань людини перед суспільством.
Слайд № 11

Обов’язок - це сукупність моральних зобов’язань людини перед суспільством.

Завдання: Обмінятися колажами і до кожного права написати відповідний обов’язок.
Слайд № 12

Завдання: Обмінятися колажами і до кожного права написати відповідний обов’язок.

В 1989 р. у Ною-Йорку всі прогресивні країни світу підписалися під Конвенцією прав дитини. В 1991 р. Україна приєдналася до Конвенції. В 1993 р. у ...
Слайд № 13

В 1989 р. у Ною-Йорку всі прогресивні країни світу підписалися під Конвенцією прав дитини. В 1991 р. Україна приєдналася до Конвенції. В 1993 р. у м. Києві створено Всеукраїнський комітет захисту дітей. Конвенція – угода між державами. Головний міжнародний документ щодо захисту дітей. Конвенція ООН має 54 статті, написані шістьма мовами. «Конвенція ООН «Про права дитини»

Згідно з Конвенцією Україна у квітні 2001р. прийняла Закон про охорону дитинства. Закон – документ, нормативний акт, прийнятий вищим органом держав...
Слайд № 14

Згідно з Конвенцією Україна у квітні 2001р. прийняла Закон про охорону дитинства. Закон – документ, нормативний акт, прийнятий вищим органом державної влади.

Завдання: Вгадати ім’я героя казки і які правила поведінки порушив кожен із них або які права порушили проти них? Порушення прав казкових героїв у ...
Слайд № 15

Завдання: Вгадати ім’я героя казки і які правила поведінки порушив кожен із них або які права порушили проти них? Порушення прав казкових героїв у казках

Хто утік від баби з дідом – Не міг сидіти на вікні. Зустрів в лісі різних звірів І кожному співав пісні? А хитру лисицю зустрів І себе занапастив?
Слайд № 16

Хто утік від баби з дідом – Не міг сидіти на вікні. Зустрів в лісі різних звірів І кожному співав пісні? А хитру лисицю зустрів І себе занапастив?

«Колобок» Не слухав старших і попав у біду.
Слайд № 17

«Колобок» Не слухав старших і попав у біду.

В батька хлопчик дуже гарний, Незвичайний, дерев’яний. Любить дуже батько сина забіяку.
Слайд № 18

В батька хлопчик дуже гарний, Незвичайний, дерев’яний. Любить дуже батько сина забіяку.

«Буратіно» Не хотів вчитися у школі
Слайд № 19

«Буратіно» Не хотів вчитися у школі

Працювала я у хатці, Танцювала у палаці. Є така у мене звичка – Десь губити черевички.
Слайд № 20

Працювала я у хатці, Танцювала у палаці. Є така у мене звичка – Десь губити черевички.

«Попелюшка» Примушували тяжко працювати
Слайд № 21

«Попелюшка» Примушували тяжко працювати

Підробив він голосок, Став малим співати. Здогадалися вони: Вовк - не наша мати.
Слайд № 22

Підробив він голосок, Став малим співати. Здогадалися вони: Вовк - не наша мати.

«Вовк і семеро козенят» Правила порушили козенята, а вовк порушив право - посягнув на життя козенят
Слайд № 23

«Вовк і семеро козенят» Правила порушили козенята, а вовк порушив право - посягнув на життя козенят

Він звірят усіх лікує, Від холери їх рятує. Вилікує він за мить Все, що в звірів заболить.
Слайд № 24

Він звірят усіх лікує, Від холери їх рятує. Вилікує він за мить Все, що в звірів заболить.

«Айболить» Право на медичне обслуговування
Слайд № 25

«Айболить» Право на медичне обслуговування

Сидить півник на печі Їсть смачненькі калачі. Ось лисичка прибігає, Півника мерщій хапає. Біжить півень рятувати, В лиса півника забрати.
Слайд № 26

Сидить півник на печі Їсть смачненькі калачі. Ось лисичка прибігає, Півника мерщій хапає. Біжить півень рятувати, В лиса півника забрати.

«Котик і півник» Півник не слухав старших
Слайд № 27

«Котик і півник» Півник не слухав старших

Правила поведінки у школі Правила – норми суспільного життя, які визначають дії людей, організацій, колективів у певних життєвих ситуаціях.
Слайд № 28

Правила поведінки у школі Правила – норми суспільного життя, які визначають дії людей, організацій, колективів у певних життєвих ситуаціях.

НАПОЛЕГЛИВО ВЧИТИСЯ ПЕРИЛА І СХОДИ – ЦЕ НЕБЕЗПЕЧНО НЕ БРАТИ В ШКОЛУ ЗАЙВИХ РЕЧЕЙ НЕ СІДАТИ НА ПІДВІКОННЯ ЧЕМНО ПОВОДИТИСЯ В ЇДАЛЬНІ В ТУАЛЕТ ЙТИ ПР...
Слайд № 29

НАПОЛЕГЛИВО ВЧИТИСЯ ПЕРИЛА І СХОДИ – ЦЕ НЕБЕЗПЕЧНО НЕ БРАТИ В ШКОЛУ ЗАЙВИХ РЕЧЕЙ НЕ СІДАТИ НА ПІДВІКОННЯ ЧЕМНО ПОВОДИТИСЯ В ЇДАЛЬНІ В ТУАЛЕТ ЙТИ ПРИ ПОТРЕБІ ДОТРИМУВАТИСЯ ЧИСТОТИ БЕРЕГТИ КНИЖКИ БЕРЕГТИ ШКІЛЬНЕ МАЙНО ТРИМАТИ РЕЧІ В ПОРЯДКУ У ШКОЛІ ХОДИТИ СПОКІЙНО НА УРОЦІ СИДІТИ ТИХО УВАЖНО СЛУХАТИ ВЧИТЕЛЯ ВЧАСНО ПРИХОДИТИ ДО ШКОЛИ ЗІ ВСІМА ВІТАТИСЯ

Знаємо права і виконуємо обов’язки
Слайд № 30

Знаємо права і виконуємо обов’язки

«Дай мені руку» Запитання: Що ви думаєте про проведене заняття? Що було для вас важливим? Чому ви навчилися? Що вам сподобалось? Що не вдалося з’яс...
Слайд № 31

«Дай мені руку» Запитання: Що ви думаєте про проведене заняття? Що було для вас важливим? Чому ви навчилися? Що вам сподобалось? Що не вдалося з’ясувати? Записати свої враження від заняття на великих різнокольорових «долоньках» і по черзі зачитати.

Дякую за співпрацю!
Слайд № 32

Дякую за співпрацю!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.