Тренінг "Здорове харчування"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ КОРИСНА ЇЖА
Слайд № 1

ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ КОРИСНА ЇЖА

« Мене звати… моя улюблена страва… .»
Слайд № 2

« Мене звати… моя улюблена страва… .»

Говорити по черзі. Не перебивати того, хто говорить. Критикувати ідею, а не особу, яка її висловила. Дотримуватися правила «піднятої» руки. Поважат...
Слайд № 3

Говорити по черзі. Не перебивати того, хто говорить. Критикувати ідею, а не особу, яка її висловила. Дотримуватися правила «піднятої» руки. Поважати всі висловленні думки. ПРАВИЛА ТРЕНІНГУ

- Навіщо людина щодня вживає їжу? - Що таке корисна їжа? Як ви вважаєте
Слайд № 4

- Навіщо людина щодня вживає їжу? - Що таке корисна їжа? Як ви вважаєте

ГРА КОРИСНО ЧИ НІ? ?
Слайд № 5

ГРА КОРИСНО ЧИ НІ? ?

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

ОЧІКУВАННЯ
Слайд № 13

ОЧІКУВАННЯ

Уся наша їжа складається всього з трьох основних частин – білки, жири і вуглеводи. Клітини нашого організму настільки розбірливі, що крім «улюблени...
Слайд № 14

Уся наша їжа складається всього з трьох основних частин – білки, жири і вуглеводи. Клітини нашого організму настільки розбірливі, що крім «улюблених» страв нічого не бажають їсти. Нашому організмові і цього замало. Йому також потрібні вітаміни і мінеральні речовини.

Без білків людина не може існувати . Кожна клітина нашого тіла містить у собі білки. Щоб наповнити організм білками, потрібно їсти яйця, м’ясо, риб...
Слайд № 15

Без білків людина не може існувати . Кожна клітина нашого тіла містить у собі білки. Щоб наповнити організм білками, потрібно їсти яйця, м’ясо, рибу, молочні продукти, бобові.

Жири – це теж складові нашого тіла. Вони є одним з найголовніших джерел енергії. Це вони дають нам величезну кількість тепла. Найбільш необхідні дл...
Слайд № 16

Жири – це теж складові нашого тіла. Вони є одним з найголовніших джерел енергії. Це вони дають нам величезну кількість тепла. Найбільш необхідні для організму жири містяться у горіхах, рибі, рослинній олії, м'ясі.

Вуглеводи здебільшого містяться в овочах та фруктах, кашах, хлібних виробах, макаронах. З вуглеводами треба бути особливо обережним, адже надмірне ...
Слайд № 17

Вуглеводи здебільшого містяться в овочах та фруктах, кашах, хлібних виробах, макаронах. З вуглеводами треба бути особливо обережним, адже надмірне споживання цукру та крохмалю, який містять вуглеводи може призвести до збільшення ваги. Тому споживайте їх в міру.

Наш організм не обходиться без мінеральних речовин ( кальцію, фосфору, магнію, йоду, заліза). Вони необхідні для будівництва нашого тіла: кісток, с...
Слайд № 18

Наш організм не обходиться без мінеральних речовин ( кальцію, фосфору, магнію, йоду, заліза). Вони необхідні для будівництва нашого тіла: кісток, скелета, м’язів, крові,мозку. Їх можна знайти в молоці, сирі, горосі, щавлі, м’ясі, рибі, яйцях, капусті, яблуках, грушах, суницях. Велике значення мають і вітаміни, яких дуже багато у свіжих овочах і фруктах, проте зовсім немає у штучних напоях, цукерках, жувальній гумці. Багаті на вітаміни м’ясо, риба, щавель, яйця, молоко, рослинні олії, бобові, круп’яні вироби.

Слайд № 19

Слайд № 20

Перегляд
матеріалу
Поділитися
Файл не распознан
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тренінг 4 клас

Тема. Збалансоване харчування . Вітаміни, мінерали, їх значення для

здоровя. Питний режим. Значення води для життя і здоровя людини.

Мета. Дати уявлення про поживні речовини: білки, жири, вуглеводи,

вітаміни,мінеральні речовини; вчити правильно складати раціон;

виховувати навички здорового харчування.

Обладнання. Картки, таблиці, маркери, предметні малюнки.

Хід уроку – тренінгу.

І. Вступ.

1. Привітання.

Сьогодні у нас з вами незвичайний урок, а урок-тренінг.

Якщо ви готові розпочинати і у вас все «окей», тоді усміхніться і покажіть що у вас все добре.

2. Знайомство.

Діти стають в коло і кожен представляє себе, продовжуючи фразу: « Мене звати… моя улюблена страва… .»

3. Повторення правил роботи в групах.

  • Говорити по черзі.

  • Не перебивати того, хто говорить.

  • Критикувати ідею, а не особу, яка її висловила.

  • Дотримуватися правила «піднятої» руки.

  • Поважати всі висловленні думки.

4. Зворотний звязок.

Продовжити фразу: « З попереднього уроку мені найбільше запамяталося …»

5. « Мозковий штурм»

- Як ви вважаєте, навіщо людина щодня вживає їжу?

- Що таке корисна їжа?

6. Повідомлення теми і завдань уроку.

- Сьогодні на уроці ми поговоримо про їжу. А щоб залишатися здоровою людиною, треба знати:

- для чого ми їмо;

- скільки їжі нам потрібно зїдати за добу;

- що треба включати в свій раціон;

- як слід організовувати процес харчування.

7. Очікування.

- Що ви очікуєте від уроку?

Учні записують свої очікування на папері у формі яблука, і прикріплюють біля символічного кошика. Якщо очікування справдяться, то діти покладуть яблучка у кошик.

ІІ. Основна частина.

1. Інформаційне повідомлення.

Уся наша їжа складається всього з трьох основних частин – білки, жири і вуглеводи. Клітини нашого організму настільки розбірливі, що крім «улюблених» страв нічого не бажають їсти. Нашому організмові і цього замало. Йому також потрібні вітаміни і мінеральні речовини.

2.Відео.Презентація.

3. Робота в групах кооперативного навчання.

Діти обєднуються в групи за порами року. Кожна група отримує завдання написати список продуктів які можна придбати у магазині на неділю.

Отримує перемогу та група, яка складе найбільш правильний раціон.

4. Презентація груп.

5. Руханка.

6. Робота в парах. Дидактична гра « З якої групи продукт».

- Учитель читає загадки, а діти повинні вписати відгадки до певної групи продуктів ( Хлібобулочні вироби, овочі та фрукти, молочні продукти, м’ясо, риба , яйці).

  • Хто на грядці серед літа Соковиті, запашні.

Одягає безліч свиток? Румяненькі, чарівні

(капуста) На деревах ростимо,

  • Червоний ніс у землю вріс, Очі усім вабимо.

А зверху ще зелений хвіст. ( яблука)

Нам зелений хвіст не треба, Киці спиться і не спиться.

Ми зїмо червоний ніс. Білий сон приснився киці.

( морква) Білий, теплий, з пінкою -

  • В землю закидалося, Вмилась киця слинкою.

Під сонцем гойдалося, ( молоко)

В печі гартувалося, У воді вона живе,

Нам з вами дісталося. Не має дзьоба, а клює.

( хліб) (риба)

ІІІ. Заключна частина.

1. Підбиття підсумків. Вільний мікрофон.

- Навіщо людині потрібно їсти?

- Яку їжу потрібно вживати, щоб бути здоровим?

- Яку роль відіграють у нашому організмі білки, жири, вуглеводи, мінерали, вітаміни?

- Чи справдилися ваші очікування? Якщо так, то зберіть яблучка в кошик.

2. Зворотний звязок.

Продовжити фразу: « Щоб бути здоровим, я вживаю …, тому що … .»

3. Домашнє завдання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!