Тренінг з основ здоров'я для 2 класу

Опис документу:
У ході тренінгу учні мають розкрити позитивний образ «Я», навчити відрізняти здорові і шкідливі захоплення; показати різноманітність смаків і захоплень учнів класу; ознайомити із впливом смаків і захоплень на здоров’я людини.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Цапенко Вікторія Володимирівна,

вчитель початкових класів

Смілянської загальноосвітньої школи IIIIступенів №4

Урок - тренінг з основ здоровя у 2 класі

Тема 28. Смаки і захоплення людини і їх вплив на здоровя

Мета розкрити позитивний образ «Я», навчити відрізняти здорові і шкідливі захоплення; показати різноманітність смаків і захоплень учнів класу; ознайомити із впливом смаків і захоплень на здоров’я людини.

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • назвати здорові і шкідливі смаки та захоплення людини;

  • встановити свої смаки і захоплення, відповідаючи на запитання анкети;

  • порівняти власні захоплення з інтересами однолітків;

  • висловити оцінні судження про смаки і захоплення однокласників.

Обладнання і матеріали

  • сюжетні малюнки, опорні слова;

  • малюнки, ватман, кольорові олівці;

  • опорні картка, ручка;

  • «крісло автора»;

  • іграшковий мікрофон, мяч.

Що підготувати заздалегідь

  • сюжетні малюнки для виготовлення колажу;

  • анкету для учнів;

  • малюнки для вправи «Це мій герб».

Орієнтовний план тренінгу

Вступна частина тренінгу

3 хв

Стартові завдання

3 хв.

Інформаційне повідомлення

4 хв.

Вправа «Це мій герб»

4 хв

Робота у групах

7 хв.

Руханка

3 хв.

Вправа «Мікрофон»

5 хв.

Практична робота

5 хв.

Енергізатор «Я – зірка»

2 хв

Підсумкове завдання

4 хв.

Вступна частина тренінгу

1. Привітання.

Енергізатор «Передай усмішку».

Учні беруться за руки і «передають усмішку по колу», назвавши своє ім’я.

Кожна дитина повертається до свого сусіда праворуч і образно «передає усмішку» з долоньок у долоньки.

2.Стартові завдання

  1. Прочитайте вірш і скажіть, чим захоплюються рідні у вірші.

Мама любить вишивати,

Ну а тато – майструвати.

Сестричка менша – танцювати,

А я люблю книжки читати.

- Чи знаєте ви, чим люблять займатися у вільний час ваші мама і тато, братики чи сестрички?Розкажіть.

- Як ви думаєте, чому у кожного з вас різні відповіді?

  1. Назвати тему і завдання уроку.

Отож сьогодні ми дізнаємося про смаки і захоплення людини і їх вплив на здоровя.

3.Інформаційне повідомлення (пояснити про смаки і захоплення людини)

Як відомо, не існує двох однакових людей. У кожного — свої погляди на одне й те саме явище, подію, річ. Комусь подобається картина художника і він може довго стояти і милуватися нею. Інший зовсім байдужий до цієї картини. Хтось із великим задоволенням слухає класичну музику, а хтось надає перевагу сучасній. Одна людина любить відвідувати театр, а інша — ні.

Інколи кажуть, що кожна людина має свій смак. Смак свідчить про те, як людина ставиться до чогось красивого: живопису, музики, літератури, скульптури тощо. Людина з гарним смаком любить і цінує прекрасне.

Поміркуйте, що означає прислів’я: «Про смаки не сперечаються».

— У кожного — свої захоплення. Захоплення — це те, чим людина любить займатися. Наприклад, ти захоплюєшся спортом, туризмом, колекціонуванням марок, а твій сусід цілими днями грає в комп’ютерні ігри, потайки від батьків пробує курити сигарети. У вас різні захоплення. Твої заслуговують на схвалення, а сусіда — ні.

— Розгляньте малюнки на с. 98-99. Доведіть, що смаки і захоплення людини можуть багато «розповісти» про неї.

— Що сприяє збереженню та зміцненню здоров’я?

— Наведіть приклади захоплень, які зміцнюють здоров’я (с. 100).

— Що згубно впливає на здоров’я?

— Навчіться відрізняти корисне від шкідливого і завжди обирайте корисне!

4. Вправа «Це мій герб»

Розгляньте малюнок. Знайдіть предмети пов’язані з вашим улюбленим заняттям і розфарбуйте їх. Намалюйте всередині герба те, що ви любите робити. Презентуйте свою роботу перед класом.

5.Робота в групах

Кожна група одержує великий аркуш паперу.

Завдання 1.

Намалювати кожному члену групи свою:

1 група – улюблену іграшку;

2 група – улюблену їжу;

3 група – улюблений вид спорту;

4 група – улюблену гру;

5 група – улюблену тварину;

6 група – улюблений навчальний предмет.

Завдання 2.

Вивісити свої плакати для загального огляду. Доповідачеві з кожної групі розповісти про смаки і захоплення її членів.

Запитання:

- Чи часто зустрічається подібність у ваших смаках і захопленнях?

Висновок. Подібність зустрічається рідко. Це свідчить про те, що кожному подобаються різні речі і захоплення в учнів класу різні.

6. Руханка Гра з м'ячем «Мені подобається.»

Учні утворюють коло. Ведучий кидає м’яч довільно вибраному гравцеві. Той повинен упіймати його і назвати одне зі своїх улюблених занять, починаючи зі слів «Мені подобається.» (наприклад, грати у футбол або плести з бісеру).

— Отже, у вас дуже багато цікавих захоплень, а це означає, що корисним відпочинком може бути заняття спортом або іншою улюбленою справою (малювання, вишивання, гра в шахи). Займаючись улюбленою справою, людина відпочиває.

7. Вправа «Мікрофон»

Моя улюблена їжа… .

Моя улюблена іграшка… .

Моя улюблена гра… .

Мій улюблений вид спорту… .

Моя улюблена казка… .

Мій улюблений мультфільм… .

Моє улюблене заняття… .

8. Практична робота

Виготовлення колажу «Захоплення учнів нашого класу».

9. Енергізатор «Я – зірка»

Звучить тихо легка музика.

Сядьте зручніше і заплющіть очі. Зробіть два глибоких вдихи і видихи. Уявіть, що над вами висить золота зірка. Це – ваша зірка. Вона піклується, щоб ви були щасливими. Відчуйте її тепло. Уявіть, що ви теж випускаєте промінці ясного світла і це світло іде до всіх дітей у класі. Тепер надішліть своє світло людям, яких немає у цій кімнаті: батькам, знайомим, друзям. Попрощайтеся з зіркою і розплющіть очі.

10. Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1.Вправа «Мікрофон».

Учень – журналіст бере інтерв’ю в учнів класу, які відповідають на питання «Чи всі захоплення корисні для здоров’я».

2. Метод «Прес».

Довести, що його захоплення позитивно впливає на здоров’я.

Використана література

  1. Чешенко, О. Школи сприянню здоров'ю : метод. поради / О. Чешенко // Завуч. — 2006.— № 31. — С. 8-13.

  2. О. Ващенко. Години здоров’я в початковій школі. – К: «Шкільний світ», 2007. – 127 с.

  3. Л.Вознюк. 1000 загадок. – Т.: Підручники і посібники, 2005р.

  4. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням української мови. 1-4 класи, 2012 рік.

  5. www.osvita.ua

  6. www.metod portal.net

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.