Тренінг "Світ навколо нас"

Психологія

13.06.2021

75

0

6

Для кого: Дорослі
Опис документу:
В презентації "Світ навколо нас" ви ознайометеся з цікавим тренінгом, який зможете втілити в своїй професійній діяльності. Екперементуйте, змінюйте, світ навколо нас, а ми його неповторні частинки. Гарного вам перегляду
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
 «Світ навколо нас – і я його частина» Заняття з елементами тренінгу
Слайд № 1

 «Світ навколо нас – і я його частина» Заняття з елементами тренінгу

Мета: формувати в дітей позитивне ставлення до себе та до оточення, виховувати екологічну культуру; розвивати мовлення, уяву, вміння працювати в ко...
Слайд № 2

Мета: формувати в дітей позитивне ставлення до себе та до оточення, виховувати екологічну культуру; розвивати мовлення, уяву, вміння працювати в команді.

Хід тренінгу: Доброго дня шановні здобувачі освіти! Чи знаєте ви, який чудовий світ живої природи і яке добре життя в людини, яка живе в гармонії з...
Слайд № 3

Хід тренінгу: Доброго дня шановні здобувачі освіти! Чи знаєте ви, який чудовий світ живої природи і яке добре життя в людини, яка живе в гармонії з нею (природою). Від нас із вами залежить те, щоб вода, повітря, ліс і земля залишилися чистими, справжніми джерелами існування.

Прийняття правил групи Для того, щоб робота нашої групи була активною і ефективною пропоную дотримуватись таких правил: 1. Кожна думка має право на...
Слайд № 4

Прийняття правил групи Для того, щоб робота нашої групи була активною і ефективною пропоную дотримуватись таких правил: 1. Кожна думка має право на існування. 2. Активність всіх членів групи. 3. Дотримання регламенту. 4. Критикувати висловлювання, а не людину. 5. Доброзичливе відношення всіх учасників. 6. Поважати того, хто говорить, не перебивати. - Якщо ви не заперечуєте, то ми приймаємо ці правила і намагатимемось їх дотримуватись. Якщо у когось є бажання щось додати, прошу.

Знайомство Учасники заняття сідають півколом. Кожен має назвати своє ім’я та назву квітки або дерева на ту букву з якої починається ім’я.
Слайд № 5

Знайомство Учасники заняття сідають півколом. Кожен має назвати своє ім’я та назву квітки або дерева на ту букву з якої починається ім’я.

Гра «Асоціації» Перед вами знаходяться в різних частинах класу зображення води, повітря, вогню, землі. Станьте під тим надписом. Який вам більше по...
Слайд № 6

Гра «Асоціації» Перед вами знаходяться в різних частинах класу зображення води, повітря, вогню, землі. Станьте під тим надписом. Який вам більше подобається. Поясніть свій вибір.

Пантоміма Зараз я вам зачитаю текст, а ви відтворюйте пантомімою текст і повторюєте разом Етюд «Я— сонечко» Етюд «Я—хмарка» Етюд «Я— листочок»
Слайд № 7

Пантоміма Зараз я вам зачитаю текст, а ви відтворюйте пантомімою текст і повторюєте разом Етюд «Я— сонечко» Етюд «Я—хмарка» Етюд «Я— листочок»

Екологічна гра «Павутинка» Інструкція: дітям прикріплюють малюнки з назвами: липа, сонце, повітря, білочка, горішки ліщини, комаха, лелека, людина....
Слайд № 8

Екологічна гра «Павутинка» Інструкція: дітям прикріплюють малюнки з назвами: липа, сонце, повітря, білочка, горішки ліщини, комаха, лелека, людина. Діти стають у коло, 1 (липа) — тримає клубок ниток та каже:—«Я липа, мені потрібне сонце» (передає сонцю клубок) ы т.д.

Вправа «Народна мудрість каже» Діти об`еднуються у 2 команди. Тре­нер дає по 1 приказці, прислів'ю, а діти протя­гом 1 хв. розповідають, що вона оз...
Слайд № 9

Вправа «Народна мудрість каже» Діти об`еднуються у 2 команди. Тре­нер дає по 1 приказці, прислів'ю, а діти протя­гом 1 хв. розповідають, що вона означає.

Арт-терапевтична техніка «Фарби природи» На аркуші паперу дітям пропонується відтво­рити всі кольори, які вони бачили в природі, і розмістити їх в ...
Слайд № 10

Арт-терапевтична техніка «Фарби природи» На аркуші паперу дітям пропонується відтво­рити всі кольори, які вони бачили в природі, і розмістити їх в будь-якому порядку (використовувати бажано не олівці і фломастери, а фарби і пензлик). Після малювання кожна дитина розповідає про свій малюнок.

Вправа «Я – частина природи» Інструкція: кожен на стікері у вигляді листочка записує, що йому найбільше сподобається з заняття та прикріплює його н...
Слайд № 11

Вправа «Я – частина природи» Інструкція: кожен на стікері у вигляді листочка записує, що йому найбільше сподобається з заняття та прикріплює його на дерево.  

«Світ навколо нас – і я його частина»
Слайд № 12

«Світ навколо нас – і я його частина»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Психологія

13.06.2021

75

0

6

Для кого: Дорослі