Тренінг для вчителів основ здоров'я

Опис документу:
Тренінг містить вправи практичного спрямування для формування позитивного мислення тапопередженню професійного вигорання. Методичні рекомендації для використання вчителям основ здоров'я містять притчі, які можна використати на уроках та тренінгах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Семінар – практикум вчителів основ здоровя

‘’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’

1 . Вступна частина .

ЗНАЙОМСТВО .

Продовжити речення : «БАГАТО ХТО ЗНАЄ , що я …

ПРОТЕ МАЛО КОМУ ВІДОМО ,що … ТРЕНЕР : Ми всі звикли до повсякденного життя : ранок – сніданок , налаштування на робочий день ,робота , задоволення від успіхів вихованців , нерви , зжаті в кулак , від дрібних , на перший погляд , негараздів . Повертаючись додому , ми « переварюємо» черговий робочий день , іноді помічаємо приємний вітерець , відчуваємо на щоці ласкаве сонячне проміння. НАЖАЛЬ , ІНОДІ !

А ВЕСЬ ЦЕЙ ЧАС ЗА НАМИ СПОСТЕРІГАЄ ТРИГОЛОВИЙ ДРАКОН ,який непомітно спопеляє нас фізично , емоційно і інтелектуально, робить нас соціально незахищеними . (на дошці прикріплений малюнок триголового змія: перша голова – емоційне вигорання ; друга – духовне ; третя інтелектуальне ; тулуб – соціальне вигорання )

ТРЕНЕР : розмістіть свої іскорки там , де , на Ваш погляд , чекає Вас небезпека.

ОЧІКУВАННЯ .

На крапельках напишіть свої очікування від сьогоднішнього тренінгу . Розмістіть знизу плакату .

ІІ . Основна частина .

Вправа «Створи свій ідеальний світ»

Мета : стимулювання рецепторів , котрі відповідають за емоційне розвантаження ; дослідження ціннісних орієнтацій учасників .

(Тренер об’єднує учасників у групи .Під релаксаційну музику пропонує виліпити з пластиліну скульптуру позитивного пластилінового світу . Об’єднання робіт , презентація групами .)

  • Що відчували , коли ліпили ?

  • Чи відчували , що додаєте світу позитиву ?

  • Чи знайшлося місце емоціям і почуттям ?

  • Чи можемо ми в реальності створити «Ідеальний світ хоча б на 10 % ?

ПРИТЧА ПРО ЧОЛОВІКА , ЯКИЙ ВИРІШИВ ЗМІНИТИ СВІТ

Вирішив чоловік змінити світ , зробити його ідеальним . Працював не покладаючи рук : створював закони , правила співіснування . Минуло 15 років , але нічого так і не змінилося .

Тоді він вирішив змінити своє місто . Але за 10 років виснажливої праці нічого не змінилося .

Він спробував змінити свою сімю , але 5 років зусиль були марними .

Тоді чоловік вирішив змінити себе , переосмисливши свої погляди на життя , переконання , уподобання .І він помітив , що змінилися люди , які його оточували , легше стало дихати , душа заспівала ! ЗМІНИВСЯ СВІТ !

-То що ж нам необхідно , щоб змінити світ ?

ТРЕНЕР : Кожен з нас , рано чи пізно , стане на порозі СЕВ

С – СТАН

Е – ЕМОЦІЙНОГО І ФІЗИЧНОГО

В – ВИСНАЖЕННЯ

ПРИЧИНИ С Е В : постійний шум , «постійно на очах» , ритм праці – перенавантаження , конфлікти , сюрпризи , відсутність перспективи .

ДАВАЙТЕ ПРОВЕДЕМО САМОДІАГНОСТИКУ .

ВПРАВА «Асоціація на слово «робота»

Протягом 5 хвилин необхідно розкрити тему РОБОТА , використовуючи для цього 20 слів чи речень . Не намагайтеся відібрати

правильні або неправильні відповіді , бо таких в житті не буває .Пишіть те , що спаде на думку .

  • Чого було більше : приємного чи неприємного ?

  • Чи важко було передати власні асоціації ?

Виділіть :

  • ЗЕЛЕНИМ – те , що допомагає в роботі ;

  • ЧЕРВОНИМ – шкодить ;

  • ЖОВТИМ –не впливають на роботу .

  • Яких більше ?

  • ЯКЩО ПЕРЕВАЖАЄ ЗЕЛЕНИЙ :

ви впевнені в собі , намагаєтесь досягти більшого ;

  • ЧЕРВОНИЙ : на вашу впевненість впливає негативна думка інших та страх невдачі ;

  • ЖОВТИЙ : бажання досягти більшого на роботі має таку ж силу , як і страх невдачі .

РУХАВКА

ВПРАВА « Розмова зі зміною позиції»

СИТУЦІЇ :

  1. Керівник організації несправедливо дає низьку оцінку Вашій професійній діяльності .

  2. Начальник звинуватив Вас у тому , чого Ви не робили .

  3. Учні не сприймають зауважень вчителя , часто порушують дисципліну, не виконують вказівки педагога .

ВИРІШИТИ ОДНУ З ПРОБЛЕМ З ПОЗИЦІЇ :

-Мрійника ;

- Скептика ;

- Реаліста .

- Чому навчила вас ця вправа ?

- Чи можна з негативної службової ситуації винести позитив ?

- Що для цього потрібно ?

НА ЛЮДИНУ ВПЛИВАЄ НЕ СКІЛЬКИ САМА СИТУАЦІЯ , А ТЕ , ЯК ВОНА ДО НЕЇ СТАВИТЬСЯ !!!

Дивились двоє в одне вікно :

Один угледів одне багно

А інший – листя , дощем умите ,

Блакитне небо і перші квіти .

Побачив перший – весна давно …

Дивились двоє в одне вікно.

Важко бути оптимістами , а ще важче з ними стати.

Ось формула учительського оптимізму :ПОЗИТИВНЕ МИСЛЕННЯ +

КРЕАТИВНІСТЬ – «ЗА ЩО ?» +»ДЛЯ ЧОГО ?»

ВПРАВА « ЗНАЙТИ ПОЗИТИВ»

Групи добирають неприємну робочу ситуацію , обговорюють і доповнюють речення :

«СКЛАЛАСЯ СИТУАЦІЯ …І ТЕПЕР …»

«ЗАТЕ …»

«Могло б бути і гірше …»

«Не дуже то і хотілося , тому , що …»

«Здорово , бо тепер …»

РЕФЛЕКСІЯ

Учасникам тренінгу роздаються листівки , на звороті яких надруковано: «ЛІЦЕНЗІЯ НА ЩАСТЯ»

Тренер розповідає притчу «Усе в твоїх руках»

Від нас самих залежить , чи буде співпраця живою , плідною , чи навпаки .

Напишіть на аркушах , що Вам потрібно для того , щоб почувати себе щасливим : про що думати , що відчувати , як поводитися .

Спочатку вгорі надрукувати своє імя, дату.

Переверніть аркуш . Це – ваша ліцензія на щастя !

ЗАВЕРШЕННЯ ТРЕНІНГУ.

ДОДАТКОВА ВПРАВА : «Супер-сумка»

Мета : зняття фізичного і психічного напруження , пізнання свого внутрішнього потенціалу ; підведення підсумків тренінгу .

ТРЕНЕР :Шановні колеги , зараз ми з вами спробуємо змінити своє амплуа ,запрошую вас на протязі 5 хвилин стати модельєрами .Ми створимо супер –

Сумку ,Зовні ми наклеємо те , що характеризує вас , як відкриту людину , а всередину – те , що ви приховуєте .Презентація робіт ,Можливо , хтось забажає Відкрити нам свої потаємні сторони ,зніме з душі тягар таємного .

Чи здійснилися ваші очикування ? Хто вже зможе загасити вогники ,що спопеляють наш професіоналізм ?Почепіть свої крапельки .Нехай злий дракон не нівечить наші душі і серця , а в Душах ніколи не гасне свічка надії і сподівань

РЕЛАКСАЦІЯ .

«Свічка»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.